To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Ogłoszenie nr 329234 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.
Jejkowice: Wykonanie termomodernizacji Obiektu Sportowo - Kulturalnego przy ul. Poprzecznej 3a w Gminie Jejkowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuw ramach projektu Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie 4.3.2 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT Subregionu Zachodniego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311511 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jejkowice, krajowy numer identyfikacyjny
27176704200000, ul.
ul. Główna
,
44290
Jejkowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 302 002, faks
324 302 880, e-mail
ug@jejkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jejkowice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jejkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji Obiektu Sportowo - Kulturalnego przy ul. Poprzecznej 3a w Gminie Jejkowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IN.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Obiektu Sportowo - Kulturalnego przy ul. Poprzecznej 3a w Gminie Jejkowice. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na podstawie audytu energetycznego oraz wymiana parapetów zewnętrznych, b) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, c) wykonanie nowych tynków elewacyjnych, d) wykonanie ocieplenia stropodachu budynku straży i biblioteki e) wymiana instalacji odgromowej, f) demontaż i montaż orynnowania, g) demontaż oraz ponowny montaż krat okiennych (oczyszczenie i odmalowanie), h) demontaż i montaż balustrad zewnętrznych, i) demontaż i montaż istniejącego monitoringu, j) demontaż na czas prowadzenia prac wszystkich elementów informacyjnych, znajdujących się na elewacji i ich ponowny montaż po zakończeniu prowadzenia robót. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, d) wykonanie nowych tynków elewacyjnych, e) wykonanie ocieplenia stropodachu, f) demontaż i wymiana instalacji odgromowej, g) demontaż i montaż orynnowania, h) demontaż oraz ponowny montaż krat okiennych (oczyszczenie i odmalowanie), i) demontaż i montaż balustrad zewnętrznych, j) demontaż i montaż istniejącego monitoringu, k) wymiana części c.o. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczeni Zamawiającemu kosztorysu ofertowego na kwotę podaną w ofercie. 3. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót (m.in. zajęcie pasa drogowego, kierownik budowy, utylizacja odpadów, itp.) 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (elementy te należy traktować jako podstawowe) oraz z dołączonymi przedmiarami robót. 5. Szczegółowy zakres robót podany jest w projekcie i przedmiarze robót (załączniki nr 8 i 9), a warunki wykonania i odbioru robót zawiera STWiOR (załącznik nr 10). 6. Nad realizacją zadań będzie prowadzony nadzór inwestorki. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, 8. Zastosowane materiały powinny posiadać znaki bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą normy europejskie lub europejskie oceny techniczne lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 9. Wszystkie certyfikaty i aprobaty techniczne Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45443000-4,
45261000-4,
45223000-6,
45420000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT265044.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 326004.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.