Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Opole: Sprzedaż i dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego. Nr sprawy: OI.DS-LK-322/09
Numer ogłoszenia: 329266 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego , ul. Piastowska 15, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524393, faks 077 4524277.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wbd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego. Nr sprawy: OI.DS-LK-322/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa: a) komputer biurowy-12 szt.,b) klawiatura komputera biurowego-12 szt.,c) mysz komputerowa do komputera biurowego -12 szt.,d) monitor-47 szt.,e) netbook z pokrowcem - 2 szt.,f) bezprzewodowe myszki - 2 szt.,g) drukarka laserowa kolorowa-2 szt.,h) materiały eksploatacyjne do Drukarki laserowej kolorowej-1 komplet na urządzenie,i) drukarka laserowa monochromatyczna -4 szt.,j) tonery do Drukarki laserowej monochromatycznej -1 szt. na urządzenie,k) system operacyjny -6 szt., l) pakiet oprogramowania biurowego-10 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 9.1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9.2 Zgodnie z Art. 23 ww. ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty i zaświadczeń załączonych do oferty. 9.3 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.5 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 Zamawiający zawiadomi o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 10.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (złożonego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej. 10.3Opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający informacje pozwalające porównać techniczną charakterystykę (parametry) urządzeń z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ w punkcie 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wbd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wbd.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Informatyki Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Piastowska 15, 45-082 Opole, Sekretariat ,pokój 58 ( parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.BO.11.25_Zakup wraz z dostawą sterylnego materiału zespalającego w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Policji województwa opolskiego
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Usługa najmu i serwisu drukarek wielozadaniowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.