eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbieBudowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Gminy Psary - z podziałem na trzy zadaniaZADANIE NR 1Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej do Dąbia, ul. Pocztowa, ul. Krótka; ZADANIE NR 2Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska, Strzyżowice, ul. Parkowa; ZADANIE NR 3Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami- Malinowice, ul. Słoneczna - Sarnowów, ul. Źródlana do DK 86; - Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska; - Strzyżowice, ul. Żwirowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Ogłoszenie nr 329299 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.

Dąbie: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Gminy Psary - z podziałem na trzy zadania: ZADANIE NR 1: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej do Dąbia, ul. Pocztowa, ul. Krótka; ZADANIE NR 2: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska, Strzyżowice, ul. Parkowa; ZADANIE NR 3: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - Malinowice, ul. Słoneczna - Sarnowów, ul. Źródlana do DK 86; - Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska; - Strzyżowice, ul. Żwirowa.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach, krajowy numer identyfikacyjny 27655922000000, ul. ul. Dolna  1, 42504   Dąbie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 601 671, e-mail , faks 323 601 670.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.psary.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma papierowa w kopercie zaklejonej
Adres:
Zakłąd Gospodarki Komunalej Psarach z/s Dąbie, ul. Dolna 1 42-504 Będzin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Gminy Psary - z podziałem na trzy zadania: ZADANIE NR 1: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej do Dąbia, ul. Pocztowa, ul. Krótka; ZADANIE NR 2: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska, Strzyżowice, ul. Parkowa; ZADANIE NR 3: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - Malinowice, ul. Słoneczna - Sarnowów, ul. Źródlana do DK 86; - Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska; - Strzyżowice, ul. Żwirowa.
Numer referencyjny: ZGK/454/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części maksymalnej liczby części 2

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonaca może łożyć ylko dwie oferty na wybrane zadanie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach w ul. Wiejskiej od skrzyżowania z ul. Słoneczną do ul. Pocztowej w Dąbiu oraz w ul. Krótkiej. Zadanie Nr 1 pn.: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej do Dąbia ul. Pocztowa , ul. Krótka o średnicach: - dz 225 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - 2407,3 mb - dz110 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16- 944,2 mb - dz 50 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - 39,0 mb - dz 50 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 61,0 mb - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 -108,5 mb - hydrant nadziemny dn 80 - 20 sztuk wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 3 560 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 1050,0 m i dz 50 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 56,0 m o łącznej długości: 1 106,0 m. Ponadto wykonane zostaną odgałęzienia dz 40 mm do budynków zakończone studzienkami wodomierzowymi mrozoodpornymi typu "Kajma II" o średnicy 0,50 m i wysokości 1,2 m wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego . Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami na trasie Brzękowice Dolne, Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska oraz w Strzyżowicach ul. Parkowa. Zadanie Nr 2 pn.: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska oraz Strzyżowice, ul. Parkowa o średnicach: - dz 225 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - 1904,20 mb - dz 225 mm SDR 11 PE 100 PN 16 - 330,8 mb - dz160 mm SDR 11 PE 100 PN 16 - 686,8 mb - dz110 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - 1666,7 mb - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 16 - 264,8 mb - dz 63 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - 58,4 mb - dz 63 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 359,5 mb + 70 mb = 429,50 mb - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 135,0 mb - hydranty nadziemne dn 80 - 20 sztuk wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 5.472,20 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 1 085,0 m. Ponadto wykonane zostaną odgałęzienia dz 40 mm do budynków zakończone studzienkami wodomierzowymi mrozoodpornymi typu "Kajma II" o średnicy 0,50 m i wysokości 1,2 m wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego oraz przełączenia do istniejących wodociągów bocznych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach ul. Słoneczna i w Sarnowie ul. Źródlana do DK 86 oraz w Psarach ul. Polna i Gródkowska i w Strzyżowicach w ul. Żwirowa. Zadanie Nr 3 pn.: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - Malinowice, ul. Słoneczna - Sarnów ul. Źródlana do DK 86; Sieć wodociągowa w Malinowicach, ul. Słoneczna i w Sarnowie, ul. Źródlana o średnicach: - dz 225 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 909,20 mb - dz160 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 854,8 mb - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 20,0 mb - dz 63 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 8,0 mb - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 60,0 mb - hydranty nadziemne dn 80 - 16 sztuk wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 1 852,0 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 560,0 m. Ponadto wykonane zostaną odgałęzienia dz 40 mm do budynków zakończone studzienkami wodomierzowymi mrozoodpornymi typu "Kajma II" o średnicy 0,50 m i wysokości 1,2 m wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego . Celem połączenia z istniejącym zasilającym wodociągiem w ul. Wiejskiej należy dodatkowo wykonać w ul. Wiejskiej odcinek wodociągu dz 225 mm długości 114 m. Na trasie wodociągu przewidziano wykonanie 21 odgałęzień. Trasa wodociągu przebiega w poboczu ul. Wiejskiej o nawierzchni asfaltowej oraz drogach o nawierzchni gruntowej ( ul. Słoneczna i Źródlana). Od studzienek do budynków zostaną wykonane przyłącza dz 40mm o łącznej długości 560 m. - Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska Sieć wodociągowa w Psarach, ul. Polna i Gródkowska o średnicach: - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 836,5 mb - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 16,0 mb - hydranty nadziemne dn 80 - 6 sztuk wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 852,50 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 20,0 m. Ponadto wykonane zostaną odgałęzienia dz 40 mm do budynków zakończone studzienkami wodomierzowymi mrozoodpornymi typu "Kajma II" o średnicy 0,50 m i wysokości 1,2 m wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego . Sieć wodociągowa w Psarach ul. Polna i Gródkowska dz 110 PE o łącznej długości 836,5 m oraz 3 odgałęzienia do przyłączy dz 40mm PE długości 16 m zakończone studzienkami wodomierzowymi typu Kajma o średnicy 0,5 m - 3 szt. wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego. Inwestycja położona jest w Psarach ul. Polna i Gródkowska na terenie w większości niezabudowanym. - Strzyżowice, ul. Żwirowa Sieć wodociągowa w Strzyżowicach, ul. Żwirowa o średnicy: - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - 436,0 mb - - hydranty nadziemne dn 80 - 4 sztuk wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 436,0 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 75,0 m. Ponadto wykonane zostaną odgałęzienia dz 40 mm do budynków zakończone studzienkami wodomierzowymi mrozoodpornymi typu "Kajma II" o średnicy 0,50 m i wysokości 1,2 m wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego . Sieć wodociągowa w Strzyżowicach w ul. Żwirowej dz 110 PE długości 436 m i 2 odgałęzienia do przyłączy dz 40 mm PE długości 75 m, zakończone studzienkami wodomierzowymi typu Kajma o średnicy 0,5 m - 2 szt. wyposażonymi w wodomierze do odczytu radiowego. Inwestycja położona jest w Strzyżowicach w ul. Żwirowej na terenie w większości niezabudowanym. Teren inwestycji znajduje się pomiędzy ulicami Węgloda i ul. Podwale. Teren jest uzbrojony w gazociąg, wodociąg i kabel elektryczny i kabel telekomunikacyjny. Trasa wodociągu przebiega w drogach o nawierzchni gruntowej.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
Dodatkowe kody CPV:45231110-9, 45314310-7, 45111000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 14/12/2018

data zakończenia: 14/12/2018

data zakończenia: 30/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej: Zadanie Nr 1: wartość brutto: 900 000,00 zł. PLN Zadanie Nr 2: wartość brutto: 1 000 000,00 zł. PLN Zadanie Nr 3: wartość brutto: 300 000,00 zł. PLN W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 do 4 niniejszej części SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymaga się wykazania robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże po jednej robocie na każde zadanie o minimalnej wartości brutto: Zadanie Nr 1: wartość brutto: 1 000 000,00 zł. PLN Zadanie Nr 2: wartość brutto: 1 300 000,00 zł. PLN Zadanie Nr 3: wartość brutto: 400 000,00 zł. PLN Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty w zakresie budowy sieci wodociągowej w raz z przyłączami lub odgałęzieniami do przyłączy lub kanalizacyjnej wraz z przyłączami lub odgałęzieniami do przyłączy. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (jeden kierownik na jedno zadanie). - minimum dwie osoby posiadające zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z montażu (zgrzewaniu) rur z tworzyw sztucznych - na zadanie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób i wykaz robót
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz osób i wykaz robót

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca wniesie wadium odrębnie dla każdego zadania: A) ZADANIE NR 1: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej do Dąbia, ul. Pocztowa, ul. Krótka - w wysokości: 35.000,00 zł.; B) ZADANIE NR 2: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska, Strzyżowice, ul. Parkowa - w wysokości: 45.000,00 zł.; C) ZADANIE NR 3: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami: - Malinowice, ul. Słoneczna - etap I; - Sarnowów, ul. Źródlana do DK 86; w wysokości: 12.000,00 zł. - Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska; - Strzyżowice, ul. Żwirowa.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Gwarancja jakości40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru zgodnie z warunkami podanymi w projekcje umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej do Dąbia, ul. Pocztowa, ul. Krótka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Malinowicach od Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wiejskiej od skrzyżowania z ul. Słoneczną do ul. Pocztowej w Dąbiu, oraz w ul. Krótkiej o średnicy: - dz 225 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - dz110 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - dz 50 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 3 560 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE100 PN 10 i dz 50 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 1 106,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6, 45231110-9, 45314310-7, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Gwarancja jakości40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska oraz Strzyżowice, ul. Parkowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Brzękowice Dolne - Goląsza Biska - zbiornik Góra Siewierska oraz Strzyżowice, ul. Parkowa o średnicach - dz 225 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - dz 225 mm SDR 11 PE 100 PN 16 - dz160 mm SDR 11 PE 100 PN 16 - dz110 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 16 - dz 63 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - dz 63 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 5.472,20 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 1 085,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6, 45231110-9, 45314310-7, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
Gwarancja jakości40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - Malinowice, ul. Słoneczna - Sarnowie, ul. Źródlana do DK 86;Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska; Strzyżowice, ul. Żwirowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa i wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - Malinowice, ul. Słoneczna - Sarnowie, ul. Źródlana do DK 86; Sieć wodociągowa w Malinowicach, ul. Słoneczna i w Sarnowie, ul. Źródlana o średnicy: - dz 225 mm SDR 11 PE 100 RC PN 16 - dz 225 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz160 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz 63 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 1 852,0 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17PE 100 PN 10 o łącznej długości: 560,0 m. - Psary, ul. Polna i ul. Gródkowska Sieć wodociągowa w Psarach, ul. Polna i Gródkowska o średnicy: - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 10 - dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 852,50 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 20,0 m. - Strzyżowice, ul. Żwirowa Sieć wodociągowa w Strzyżowicach, ul. Żwirowa o średnicy: - dz110 mm SDR 17 PE 100 PN 10 wraz z odgałęzieniami do przyłączy o łącznej dł. 436,0 m oraz przyłącza dz 40 mm SDR 17 PE 100 PN 10 o łącznej długości: 75,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6, 45231110-9, 45314310-7, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Gwarancja jakośi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.