To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Zawiercie: Prowadzenie nadzoru geodezyjnego dla prac geodezyjnych wykonywanych w ramach operacji pn.:
Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie: Wiesiółka, Chruszczobród Piaski, oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 329320 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307992 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru geodezyjnego dla prac geodezyjnych wykonywanych w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie: Wiesiółka, Chruszczobród Piaski, oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Prowadzenia nadzoru geodezyjnego dla prac geodezyjnych wykonywanych w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Wypłata wynagrodzenia następować będzie w 10 następujących transzach: 31 grudnia 2012, 30 kwietnia 2013, 15 lipca 2013, 15 października 2013, 31 grudnia 2013, 30 kwietnia 2014, 15 lipca 2014, 15 października 2014, 31 grudnia 2014, 30 maja 2015. Zakres obowiązków geodety prowadzącego nadzór geodezyjny nad pracami scaleniowymi obejmuje m.in.: a) prowadzenie stałego nadzoru nad wykonywanymi geodezyjnymi pracami scaleniowymi, b) wykonanie 3 kontroli pośrednich oraz jednej kontroli końcowej każdego etapu prac scaleniowych w terminach ustalonych w harmonogramie prac scaleniowych oraz sporządzanie protokołów odbioru tych prac, c) sporządzenie co najmniej 2 protokołów z przeprowadzonych kontroli realizowanego, danego etapu prac scaleniowych oraz bieżące informowanie Zamawiającego o efektach prowadzonego nadzoru, d) prowadzenie dziennika robót geodezyjnych dla operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiłóka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański. e) obowiązkowy udział nadzorującego w odbiorach końcowych każdego etapu w/w operacji, prowadzonych przez Zleceniodawcę f) w przypadku stwierdzenia zagrożenia - nie wykonania prac w terminie ustalonym w harmonogramie prac scaleniowych, nadzorujący ma obowiązek natychmiast telefonicznie (tj. w dniu kontroli) oraz pisemnie (w ciągu 3 dni od wykonania kontroli) powiadomić o tym fakcie Zleceniodawcę, a Wykonawcę zobowiązać do złożenia Zleceniodawcy, w terminie 3 dni od dnia kontroli wykonanej przez nadzorującego prace, pisemnego wyjaśnienia przyczyn nie dotrzymania terminu realizacji zadania, g) wykonanie końcowej kontroli prac scaleniowych i sporządzenie protokołu odbioru całości prac geodezyjnych, dotyczących scaleń - po wykonaniu geodezyjnej dokumentacji poscaleniowej, h) wykonywanie prac, będących przedmiotem umowy zgodnie z harmonogramem prac scaleniowych i) terminy kontroli prac scaleniowych uzgadniane są wczesniej ze Zleceniodawcą i Wykonawcą prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane ze środków objętych programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Informatyczne INFOGEO sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 1, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44280,00
Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Chłopickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudziądzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.