To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Ogłoszenie nr 329378 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.
Warszawa: "Remont auli w budynku Zespołu Szkół nr 66 przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie" (znka sprawy ZP-67/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310669-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300108, ul.
ul. Nowogrodzka
43,
00691
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 93 93, faks
22 443 94 85, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont auli w budynku Zespołu Szkół nr 66 przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie" (znka sprawy ZP-67/16)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont auli w budynku Zespołu Szkół nr 66 przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie wpisanym do rejestru zabytków, zgodnie z: 1.Dokumentacją projektową zawierającą:1)Projekt remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie, wykonany przez "+48 Grupa Projektowa s.c", ul. Rejtana 3 lok. 27, Warszawa, dnia 1 października 2014 r. Autorami opracowania są: prof. dr hab. inż. arch. Zygmunt Szparkowski, mgr inż. arch. Karol Szparkowski, mgr inż. arch. Agata Filipek, mgr inż. arch. Kamil Miklaszewski, inż. arch. Jacek Kamiński. 2)Projekt wykonawczy remontu posadzki auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie, wykonany przez "+48 Grupa Projektowa s.c", al. Niepodległości 138 lok. 32, Warszawa, dnia 15 lutego 2016r. Autorami opracowania są: mgr inż. arch. Kamil Miklaszewski, mgr inż. arch. Karol Szparkowski, inż. arch. Jacek Kamiński. 3)Projekt wykonawczy remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonany przez "+48 Grupa Projektowa s.c", al. Niepodległości 138 lok. 32, Warszawa, dnia 1 października 2014r. Autorem opracowania jest inż. Jarosław Maleńczyk. 4)Projekt remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie, wykonany dnia 8 marca 2016 r. przez BR PROJEKT Beata Rusak, ul. Encyklopedyczna 16B/53, Warszawa oraz "+48 Grupa Projektowa s.c", al. Niepodległości 138 lok. 32, Warszawa. Autorem opracowania jest inż. Artur Kolanowski. 5)Przedmiar robót dla remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie - branża budowlana, aktualizowany 25 lipca 2016r. przez inż. Halinę Miturską na podstawie przedmiaru wykonanego przez Martę Jakubowską.6)Przedmiar robót dla remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie - branża elektryczna, aktualizowany 22 lipca 2016 r. przez Arkadiusza Kieresia na podstawie przedmiaru wykonanego przez "+48 Grupa Projektowa s.c", ul. Rejtana 3 lok. 27, Warszawa. 7)Przedmiar robót dla remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie - branża budowlana, aktualizowany 27 lipca 2016r. przez inż. Halinę Miturską na podstawie przedmiaru wykonanego przez Martę Jakubowską.8)Przedmiar robót dla remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie - branża sanitarna, aktualizowany 26 lipca 2016r. przez Pawła Goniprowskiego na podstawie przedmiaru wykonanego przez Kamila Miklaszewskiego. 2.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót remontu auli w budynku II L.O. przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie, wykonaną przez "+48 Grupa Projektowa s.c", ul. Rejtana 3 lok. 27, Warszawa, dnia 4 grudnia 2014r. Autorami opracowania są: prof. dr hab. inż. arch. Zygmunt Szparkowski, mgr inż. arch. Karol Szparkowski, mgr inż. arch. Agata Filipek, mgr inż. arch. Kamil Miklaszewski, mgr inż. Jarosław Maleńczyk. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: Remont auli, sceny i Empory:-wykonanie tynków i gładzi ścian i sufitu auli z wyłączeniem ściany z balkonem (w zakres zamówienia nie wchodzą prace wykończeniowe ścian, wymiana stolarki drzwiowej i boazeria);-wykonanie wymiany podłogi i podestu scenicznego,-wymiana instalacji elektrycznej z wyłączeniem ściany z balkonem,-wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.3.Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie obiektu oświatowego w trakcie prowadzenia zajęć szkolnych, w celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla terenu oświatowego organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4.Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już:a)1 osoby w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290) i spełnia warunki określone w §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 Nr 165 poz. 987); b)3 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wskaże Zamawiającemu osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 2 i 4. 6.W przypadku pojawienia się wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 7.Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 4. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 9.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, za każdy przypadek niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie wskazanie Zamawiającemu na każde jego żądanie osób zatrudnionych na umowę o pracę w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45432113-9,
45331100-7,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT561634.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 588921.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.