Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Poświętne: Remont dróg gminnych w Ręczajach Polskich, Kolnie i Woli Cygowskiej gm. Poświętne
Numer ogłoszenia: 329444 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Poświętnem , ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, faks 025 7520390 w. 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugposwietne.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w Ręczajach Polskich, Kolnie i Woli Cygowskiej gm. Poświętne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Remont dróg gminnych w Ręczajach Polskich, Kolnie i Woli Cygowskiej gm. Poświętne. 2. Szczegółowy zakres robót zawierają: a) Przedmiary robót - Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e) Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda od wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia (Kierownik Robót) posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych), wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. Kierownik Robót winien posiadać doświadczenie zawodowe wyrażające się w sprawowaniu funkcji kierownika robót w powierzonym zakresie, przez okres nie krótszy niż 4 lata. c) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Gminy - Miasta, lub decyzja o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych. d) zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga udokumentowania wykonywania w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie drogi, o wartości robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych w przedmiotowej branży. b) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wskazania w oświadczeniu narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oświadczenia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń. c) Oświadczenie o niezbędnych do realizacji zadania osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku wskazania w oświadczeniu niezbędnych do realizacji zadania osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oświadczenia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [UWAGA: w przypadku przestawienia kwoty środków kredytowych lub zdolności kredytowej w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą kwotę na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert] ; b) oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek; c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych). Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony co najmniej od odpowiedzialności deliktowej (w zakresie szkód wyrządzonych osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego); 4. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (Druk ZP - 17), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Wypełnione Kosztorysy Ofertowe - sporządzone na podstawie Przedmiarów Robót - Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz ofertowy - według załączonego druku - zał. Nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegające wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 5 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia (Kierownik Robót) posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych), wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. Kierownik Robót winien posiadać doświadczenie zawodowe wyrażające się w sprawowaniu funkcji kierownika robót w powierzonym zakresie, przez okres nie krótszy niż 4 lata. 6. Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Gminy - Miasta, lub decyzja o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych. 7. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga udokumentowania wykonywania w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie drogi, o wartości robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych w przedmiotowej branży. 9. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wskazania w oświadczeniu narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oświadczenia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń. 10. Oświadczenie o niezbędnych do realizacji zadania osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku wskazania w oświadczeniu niezbędnych do realizacji zadania osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oświadczenia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 11. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [UWAGA: w przypadku przestawienia kwoty środków kredytowych lub zdolności kredytowej w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą kwotę na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert]. 12. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek. 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych) Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony co najmniej od odpowiedzialności deliktowej (w zakresie szkód wyrządzonych osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego); 14. Podpisany projekt umowy - (każda strona projektu umowy winna posiadać parafkę Oferenta)!!!. Wzór projektu umowy stanowi - zał. Nr 6 do SIWZ; 15. Ogólną informację o firmie wg. załącznika Nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugposwietne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne
ul. Krótka 1
05-326 Poświętne
Pokój Nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Krótka 1 05-326 Poświętne Pokój Nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI POŚWIĘTNE
- Kompleksowa usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Poświętne
- "Bezpieczna Gmina w cyberprzestrzeni"-dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Poświętne
więcej: przetargi POŚWIĘTNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.