Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Gdańsk: Dostawa urządzeń sieciowych dla Ośrodka Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego ( przetarg pięcioczęściowy)
Numer ogłoszenia: 329453 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych dla Ośrodka Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego ( przetarg pięcioczęściowy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń sieciowych dla OI: I część- przełącznik zarządzalny 24 portowy z jednym modułem GBIC jednomodowym z wieczystą gwarancją - 10 sztuk. II część-przełącznik zarządzalny wraz z modułami 1000BaseT,SFP miniGBIC GLC-T- 2 sztuki , oraz z modułami GE SFP, miniGBIC GLC-SX-MM - 5 sztuk. III część- przełącznik 1G (TypA) -3 szt. oraz przełącznik 10G (TypB) - 1 szt. wraz z modułami MM,SM i WDM i wsparciem oraz firewall/VPN/UTM wraz ze wsparciem -2 szt. IV część-przedłużenie wsparcia dla firewalla ISG1000 oraz zakup licencji na 5 wirtualnych firewalli dla firewalla ISG1000 V część-przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń WLAN firmy Cisco.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67. ust.1 pkt.7 ustawy Pzp ( dotyczy części II, IV, V ) 2.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67. ust.1 pkt.7 ustawy Pzp ( dotyczy części I, III )
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.70.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część I- 1 500,00 zł. ( jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Część II- 660,00 zł. ( sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100) Część III- 2 900,00 zł. ( dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) Część IV- 920,00 zł. ( dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100) Część V- 500,00 zł. (pięćset złotych 00/100) 2.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do składanej oferty zaznaczając której części dotyczy. 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert - z dopiskiem: Wadium do przetargu na dostawę urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Gdańskiego część _ 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do dnia i godz. - terminu składania ofert na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do przetargu na dostawę urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Gdańskiego część_ 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. 6.Formy, przepadek, zwrot i inne zapisy odnośnie wadium zgodnie z ustawą Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)dla części I, IV, V - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . b)dla części II : Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej dostawy sprzętu sieciowego odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości 11 000,00 zł. brutto każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ,wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. c)dla części III: Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej dostawy sprzętu sieciowego odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości 145 000,00 zł. brutto każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ,wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.Specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, pochodzącą od producenta sprzętu lub potwierdzoną przez producenta sprzętu, zawierającą: nazwę producenta, nr katalogowy poszczególnych elementów wyposażenia i ilości. 2.Kopię autoryzacji producentów oferowanych urządzeń.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Załącznik nr 1 do SIWZ- wypełniony formularz ofertowy, podpisany przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), jeden z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 2. Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony i podpisany wykaz cenowy wraz z opisem zaoferowanego sprzętu 3. Załącznik nr 4 do SIWZ - zaparafowany projekt umowy. 4. Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 7. Załącznik nr 6a do SIWZ - wykaz wykonanych dostaw ( dotyczy części II ) 8. Załącznik nr 6a do SIWZ - wykaz wykonanych dostaw ( dotyczy części III) 9. Załącznik nr 7 do SIWZ- oświadczenie o podwykonawcach 10. Potwierdzenie wpłaty wadium UWAGA !!! Złożenie wskazanych w Rozdziale IV oraz Rozdziale V dokumentów, oświadczeń oraz załączników jest obowiązkowe. Ofertę stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ( formularz ofertowy) , załącznik nr 3 do SIWZ ( wykaz cenowy ). Informacje wyjaśniające: a)Wymagane przez Zamawiającego dokumenty winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). b)Zamawiający przypomina o konieczności podpisania oferty oraz wymienionych powyżej dokumentów, w tym oświadczeń przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. c)W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo - (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. d)Dokument z Rozdziału V pkt. 2 ppkt. 2 i Rozdziału V pkt. 5 ppkt. 5 tj. odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie - tzn. organ wydający potwierdzi stosowną adnotacją, czyli poświadczy za zgodność z aktualnym wpisem. e)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. f)Wszystkie ujawnione dane osobowe podlegają ochronie prawnej i mogą być wykorzystane tylko i wyłącznie do czynności związanych z niniejszym postępowaniem oraz realizacją umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian (art. 144 ustawy Pzp): 1) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na wystąpienie okoliczności (np. techniczne, ekonomiczne) nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy 2) zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy 3) zmiana obowiązujących przepisów 4) zmiana konfiguracji sprzętowej/modelu/typu w przypadku wycofania z rynku danego produktu i braku jego następcy. Zmiana nastąpić może wyłącznie w kierunku poprawienia parametrów technicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl, pod adresem: http://pdzp.univ.gda.pl/ w sekcji materiały do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.univ.gda.pl, pod adresem: http://pdzp.univ.gda.pl/ w sekcji materiały do pobrania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych; 80-952 Gdańsk , ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 124; I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów postępowania. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich. 8. Wykonawca pobierający wersję elektroniczną SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego: www.univ.gda.pl, pod adresem: http://pdzp.univ.gda.pl/ w sekcji materiały do pobrania, zobowiązany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana. Zamieszczane są tam wyjaśnienia treści SIWZ, odpowiedzi na zadane pytania, modyfikacje , przesunięcia terminów, treści odwołań itd. 9. Zamawiający przewiduje ubieganie się o 0% stawkę podatku VAT na podstawie art.83 ust.14 pkt.1 ustawy z 11.03.2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami). 10.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom .W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (art.36 ust.5 ustawy Pzp). 11.Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przełącznik zarządzalny 24 portowy z jednym modułem GBIC jednomodowym z wieczystą gwarancją - 10 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik zarządzalny 24 portowy z jednym modułem GBIC jednomodowym z wieczystą gwarancją - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przełącznik zarządzalny wraz z modułami 1000BaseT,SFP miniGBIC GLC-T- 2 sztuki , oraz z modułami GE SFP, miniGBIC GLC-SX-MM - 5 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik zarządzalny wraz z modułami 1000BaseT,SFP miniGBIC GLC-T- 2 sztuki , oraz z modułami GE SFP, miniGBIC GLC-SX-MM - 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przełącznik 1G (TypA) -3 szt. oraz przełącznik 10G (TypB) - 1 szt. wraz z modułami MM,SM i WDM i wsparciem oraz firewall/VPN/UTM wraz ze wsparciem -2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik 1G (TypA) -3 szt. oraz przełącznik 10G (TypB) - 1 szt. wraz z modułami MM,SM i WDM i wsparciem oraz firewall/VPN/UTM wraz ze wsparciem -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużenie wsparcia dla firewalla ISG1000 oraz zakup licencji na 5 wirtualnych firewalli dla firewalla ISG1000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie wsparcia dla firewalla ISG1000 oraz zakup licencji na 5 wirtualnych firewalli dla firewalla ISG1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń WLAN firmy Cisco.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń WLAN firmy Cisco.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "ZAKUP, DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU GMINY ŚWIERCZE"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.