Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Łomianki: Pełnienie funkcji kierownika (kontrola) w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - eInclusion.
Numer ogłoszenia: 329463 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277311 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika (kontrola) w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - eInclusion..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Projektem w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 15 października 2010 roku do 31 sierpnia 2013 roku, z zachowaniem zgodności działań prowadzonych w projekcie z umową o dofinansowanie Projektu nr POIG.08.03.00-02-053/09-00 z dnia 28.06.2010, której kserokopię Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy, oraz aktualnie obowiązującym prawem i aktualnymi wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w szczególności w zakresie wykonywania: 1) opracowania niezbędnej dokumentacji projektowej (m.in. Regulaminu naboru i uczestnictwa w Projekcie, Regulaminu przetwarzania danych osobowych oraz pozostałych dokumentów wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, 2) opracowania wzorów dokumentów (m.in. wzoru Formularza zgłoszeniowego, wzoru umowy z beneficjentem ostatecznym, wzorów oświadczeń dla uczestników projektu), 3) nadzorowania, koordynowania, organizowania, monitoringu i ewaluacji prawidłowej realizacji projektu, zgodnej z jego harmonogramem i budżetem, w tym: - realizacji umów użyczenia sprzętu i przekazywania sprzętu komputerowego Beneficjentom ostatecznym, monitorowania prawidłowości realizacji zawartych umów przez beneficjentów ostatecznych, - prowadzenia ewidencji sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu, - zoorganizowania szkoleń dla beneficjentów ostatecznych w zakresie obsługi komputera i korzystania z Internetu, - przyjmowania zgłoszeń od beneficjentów ostatecznych o usterkach i nieprawidłowościach w działaniu komputera lub dostępu do Internetu, współpraca z firmą serwisującą sprzęt komputerowy i dostawcą Internetu w zakresie ich usuwania, 4) nadzorowania pracy osób zaangażowanych w realizację projektu , 5) uczestniczenia w przygotowaniu przetargów na dostawy i usługi, wsparcia merytorycznego w zakresie przeprowadzania i udzielania zamówień publicznych związanych z realizacją projektu, poprzez: przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie projektów umów i aneksów do umów z Wykonawcami, uczestniczenie w procedurze wyboru Wykonawców w charakterze eksperta na wniosek Zamawiającego, 6) uczestniczenia w inwentaryzacjach i kontrolach sprzętu u ostatecznych odbiorców, przeprowadzanie kontroli w terenie dotyczących sposobu realizacji projektu przez odbiorców ostatecznych, którzy zawarli z Gminą umowy użyczenia sprzętu komputerowego i dostawy Internetu, 7) zgłaszania wniosków o dokonywanie przesunięć środków finansowych między zadaniami i wprowadzaniem zmian do wniosku, 8) przygotowania działań związanych z promocją i informacją wymaganych umową, 9) kontroli merytorycznej realizacji projektu, 10) przygotowania w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełnienia części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków, wniosków Beneficjenta o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, 11) nadzorowania terminowości składania wniosków o płatność, 12) opisywanie faktur oraz sporządzanie sprawozdań i raportów o rzeczowym i finansowym postępie realizacji projektu, 13) przygotowywanie projektów pism do Instytucji Wdrażającej i ewidencji prowadzonej korespondencji dot. projektu, 14) prowadzenia zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu, 15) współpracy z osobami rozliczającymi projekt, 16) gotowości i współpracy w kontrolach projektu przeprowadzanych przez Instytucję Wdrażającą i inne instytucje zewnętrzne oraz współpracy z audytorem wewnętrznym przy przeprowadzeniu audytu projektu; odniesienia się do uwag pokontrolnych, dostosowania się do uwag pokontrolnych /poaudytowych podczas okresu realizacji umowy, 17) wykonywania wszystkich czynności i prac w bieżącej współpracy z Zamawiającym, odpowiednimi merytorycznymi komórkami urzędu miejskiego i jednostkami organizacyjnymi gminy (referat informatyki, biuro integracji europejskiej i rozwoju gospodarczego, referat oświaty, sportu i turystyki, referaty finansowe, Ośrodek Pomocy Społecznej, szkoły, dom kultury, biblioteka), 18) Uzgadniania i przedkładania do akceptacji Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z projektem. 19) bezzwłocznego informowania w formie pisemnej Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu; 20) w celu prawidłowej realizacji projektu, wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy i Zamawiającego oraz innych miejscach w których realizowany jest projekt przez czas trwania umowy. Zlecone zadania Wykonawca będzie wykonywał w swojej siedzibie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00. 21) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego w terminach uzależnionych od potrzeb, lecz nie częściej niż 2 razy w tygodniu i nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może zwolnić czasowo wykonawcę z tego obowiązku bądź zażądać częstszych wizyt, o czym poinformuje pisemnie wykonawcę (fax, e-mail). Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania pokrywa Wykonawca. 22) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godz. od powiadomienia pisemnego (fax, e-mail)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki zwany dalej Projektem, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ITTI Sp. z o.o., ul.Rubież 46, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159942,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96014,00
Oferta z najniższą ceną: 96014,00 / Oferta z najwyższą ceną: 248880,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.