Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Lędziny: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU
MIASTA LĘDZINY
Numer ogłoszenia: 329577 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.ledziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA LĘDZINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 3.1Zamawiający zaprasza do składania ofert na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Lędziny, obejmującej: 3.1.1Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Miasta oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek powiązanych z budżetem Miasta: a/ dla Urzędu Miasta wydatkowy depozytowy ZFŚS grant Przedszkola POKL Kadra Nauka Pokl Przedszkola 2 POKL Edukacja POKL b/ dla Szkół Podstawowych bieżący ZFŚS WRDW POKL c/ dla Gimnazjów bieżący ZFŚS WRDW d/ dla Zespołu Szkół bieżący ZFŚS WRDW comenius e/ dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej bieżący ZFŚS f/ dla Targowiska Miejskiego - bieżący - ZFŚS g/ dla Przedszkoli bieżący ZFŚS WRDW h/ oraz innych rachunków, wynikających z przepisów prawa, w tym rachunków walutowych, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie umowy. 3.1.2 Jednostki wyszczególnione w p. b/,c/,d/,e/, f/, i g/ zawrą z oferentem odrębne umowy, na warunkach określonych w ofercie. 3.1.3 Przechowywanie środków pieniężnych Zamawiającego. 3.1.4 Prowadzenie rozliczeń pieniężnych, dokonywanych zgodnie z przepisami prawa, w tym: realizację poleceń przelewów /obrót bezgotówkowy/ w systemie elektronicznym, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, udostępnienie usługi typu home banking na 15 stanowiskach komputerowych, umożliwiających dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie rachunku oraz stałą obserwację i stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych, jednostek, powiązanych z budżetem Miasta /tylko w przypadku rachunku podstawowego/, zapewnienie Zamawiającemu możliwości dostarczania i odbierania dokumentów finansowych co najmniej 4 razy dziennie we wszystkich dniach roboczych, w godz. 9oo - 16oo oraz zapewnienie pomocy technicznej /serwisu/ w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów, bezpłatne potwierdzenie salda /wyciąg bankowy/ na każdy dzień roboczy, realizację dyspozycji pieniężnych w ramach salda środków na rachunku bankowym w dniu ich przyjęcia. 3.2W ramach umowy oferent winien: 3.2.1 Oprocentować środki na rachunkach, określonych w p.3.1.1/jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków/. 3.2.2 Uruchomić kredyt w rachunku podstawowym. Od Zamawiającego nie będzie pobierana prowizja oraz opłata od nie wykorzystanego kredytu w rachunku podstawowym. Zamawiający zabezpieczy kredyt wekslem(in blanco)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie( np. Referencje). 3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy : 3.1 Wykonawca musi posiadać siedzibę centrali, oddziału, filii w miejscowości Lędziny, lub utworzy oddział lub filię z możliwością pobierania i odprowadzania gotówki z Urzędu Miasta Lędziny po rozstrzygnięciu przetargu; 3.2. W przypadku przystąpienia do przetargu banku obecnie obsługującego Zamawiającego zapewnić utrzymanie obecnie posiadanych przez Zamawiającego numerów kont bankowych. - Załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4.1. Załącznik Nr 4 - parametry określające sytuację finansową banku, 4.2. Załącznik Nr 6 - opłacalność ekonomiczna, 4.3. Załącznik Nr 5 - elementy kalkulacji ceny,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny, 43-143 Ledziny, ul. Lędzińska 55 - pokój 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny, 43-143 Ledziny, ul. Lędzińska 55 - pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Remont obróbek blacharskich oraz orynnowania dla budynku administracyjnego dla PGG S.A. KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit w Lędzinach.
- Modernizacja torowiska maszyn zwałująco-zbierających w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla w Oddziale KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit
- Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego laboratoryjnego młynka planetarnego wraz z wyposażeniem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit - Ruch Ziemowit.
- Remont pomp stosowanych w ciągu technologicznym zakładu górniczego dla Oddziałów PGG S.A. w okresie 12 miesięcy z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Lędzinach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.