Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Ogłoszenie nr 329596 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.
Kraków: Druk i dostawa publikacji pt. "Wieś dla Smakoszy", od 1 do 8 publikacji dla Małopolskiego Obserwatorium Rozwoju Regionalnego, kalendarzy na rok 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Cz. 1 - ze środków Unii Europejskiej w ramach schematu II "Wsparcie funkcjonowania krajowej sieci obszarów wiejskich oraz realizacja działań informacyjno-promocyjnych PROW 2014-2020" - Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Cz. 2 i 3 - ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, krajowy numer identyfikacyjny
351554287, ul.
Basztowa
22,
31-156
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(12)6303408, e-mail
, faks
(12)6160144.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.malopolska.pl/umwm
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.malopolska.pl/umwm
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa publikacji pt. "Wieś dla Smakoszy", od 1 do 8 publikacji dla Małopolskiego Obserwatorium Rozwoju Regionalnego, kalendarzy na rok 2017
Numer referencyjny: PZ-II.272.3W.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa: a) publikacji pt. "Wieś dla Smakoszy", b) od 1 do 8 publikacji dla Małopolskiego Obserwatorium Rozwoju Regionalnego, c) kalendarzy na rok 2017. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: a) Część 1 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji pt. "Wieś dla Smakoszy" w nakładzie 3 000 egzemplarzy i objętości 80 stron. Wykonawca wykona druk publikacji na podstawie przesłanych przez Zamawiającego plików. Pliki przygotowane będą w sposób umożliwiający wykonanie na ich podstawie druku. 2. Zamówienie winno być wykonane według projektu przekazanego przez Zamawiającego, zgodnie z następującymi wytycznymi: o Nakład: 3000 egzemplarzy, o Format: 21x21 cm, o Środek: - 80 stron - druk 3+3 (Pantone 072 U, Pantone 692 U, Pantone Green U) - papier Munken Polar Rough 120 g/m o Okładka: - oprawa twarda, szyta nićmi - front: kreda matowa - uszlachetnienie: lakier UV wybiórczy, efekt piasek - druk 2+0 (Pantone 691 C i Pantone 072 C) - wyklejka: 2+2 (Pantone 691 U i Pantone 072 U) - papier Munken Polar Rough 120 g. 3. Zamawiający najpóźniej 5 dni po podpisaniu umowy przekaże materiały do druku, na podstawie, których Wykonawca wydrukuje publikację. 4. Publikacja posiada numer ISBN. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3a do siwz. b) Część 2 1. Przedmiotem zamówienia jest druk od 1 do 8 publikacji według następującej specyfikacji: 1) Publikacja typu A: a) nakład: 200 egzemplarzy, b) liczba stron: 50 (+/- 20%), format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 2) Publikacja typu B: a) nakład: 120 egzemplarzy, b) liczba stron: 90, format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 3) Publikacja typu C: a) nakład: 650 egzemplarzy, b) liczba stron: 130 (+/- 20%), format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 4) Publikacja typu D: a) nakład: 450 egzemplarzy, b) liczba stron: 130 (+/- 30%), format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 5) Publikacja typu E: a) nakład: 550 egzemplarzy, b) liczba stron: 130 (+/- 20%), format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 6) Publikacja typu F: a) nakład: 450 egzemplarzy, b) liczba stron: 150 (+/- 30%), format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 7) Publikacja typu G: a) nakład: 500 egzemplarzy, b) liczba stron: 160 (+/- 30%), format: A-4, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE, e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 8) Publikacja typu H: a) nakład: 700 egzemplarzy, b) liczba stron: 325 (+/- 30%), format: B-5, c) środek publikacji: papier kredowy minimum 100 g/m^2, d) środek publikacji: CMYK 1+1 (czarny), e) okładka - karton 350 g/m^2 , foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0, f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji). 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3b do siwz. c) Część 3 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy na rok 2017: a) 1000 sztuk kalendarzy książkowych dużych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, b) 1000 sztuk kalendarzy książkowych małych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, c) 500 sztuk kalendarzy trójdzielnych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kalendarzy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz wykonanie projektów graficznych na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3c do siwz. 3. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, materiałów, funkcjonalności, konstrukcji, kolorystyki itp.
II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
Dodatkowe kody CPV:79810000-5, 30199792-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 197296.32
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający do niniejszego postępowania dla części 1 zamówienia przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia będą polegały na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia, zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, a całkowita ich wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 została ustalona na kwotę 10 000,00 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w części 1 do 20.12.2016 r., w części 2 do 30.09.2017 r., a w części 3 do 15.12.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę drukowania o wartości minimum:
o 15 000 zł brutto (dla części 1 zamówienia),
o 20 000 zł brutto (dla części 2 zamówienia),
o 18 000 zł brutto (dla części 3 zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1). potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a). odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1) lit. a).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów:
1). potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a). wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu usług zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3. 3. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 1). musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 6. 8. Oświadczenie winno być złożone na adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Biuro Prawne i Zamówień Publicznych, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. 9. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz i załączniki wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/11/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: druk i dostawa publikacji pt. "Wieś dla Smakoszy" w nakładzie 3 000 egzemplarzy i objętości 80 stron
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa publikacji pt. "Wieś dla Smakoszy" w nakładzie 3 000 egzemplarzy i objętości 80 stron. Wykonawca wykona druk publikacji na podstawie przesłanych przez Zamawiającego plików. Pliki przygotowane będą w sposób umożliwiający wykonanie na ich podstawie druku.
2. Zamówienie winno być wykonane według projektu przekazanego przez Zamawiającego, zgodnie z następującymi wytycznymi:
o Nakład: 3000 egzemplarzy,
o Format: 21x21 cm,
o Środek:
- 80 stron
- druk 3+3 (Pantone 072 U, Pantone 692 U, Pantone Green U)
- papier Munken Polar Rough 120 g/m
o Okładka:
- oprawa twarda, szyta nićmi
- front: kreda matowa
- uszlachetnienie: lakier UV wybiórczy, efekt piasek
- druk 2+0 (Pantone 691 C i Pantone 072 C)
- wyklejka: 2+2 (Pantone 691 U i Pantone 072 U)
- papier Munken Polar Rough 120 g.
3. Zamawiający najpóźniej 5 dni po podpisaniu umowy przekaże materiały do druku, na podstawie, których Wykonawca wydrukuje publikację.
4. Publikacja posiada numer ISBN.
5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3a do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
33500
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Druk od 1 do 8 publikacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2
1. Przedmiotem zamówienia jest druk od 1 do 8 publikacji według następującej specyfikacji:
1) Publikacja typu A:
a) nakład: 200 egzemplarzy,
b) liczba stron: 50 (+/- 20%), format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
2) Publikacja typu B:
a) nakład: 120 egzemplarzy,
b) liczba stron: 90, format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
3) Publikacja typu C:
a) nakład: 650 egzemplarzy,
b) liczba stron: 130 (+/- 20%), format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
4) Publikacja typu D:
a) nakład: 450 egzemplarzy,
b) liczba stron: 130 (+/- 30%), format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
5) Publikacja typu E:
a) nakład: 550 egzemplarzy,
b) liczba stron: 130 (+/- 20%), format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
6) Publikacja typu F:
a) nakład: 450 egzemplarzy,
b) liczba stron: 150 (+/- 30%), format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
7) Publikacja typu G:
a) nakład: 500 egzemplarzy,
b) liczba stron: 160 (+/- 30%), format: A-4,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 140 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 4+4 oraz PANTONE,
e) okładka - karton 250 g/m^2, foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
8) Publikacja typu H:
a) nakład: 700 egzemplarzy,
b) liczba stron: 325 (+/- 30%), format: B-5,
c) środek publikacji: papier kredowy minimum 100 g/m^2,
d) środek publikacji: CMYK 1+1 (czarny),
e) okładka - karton 350 g/m^2 , foliowana folią matową, kolor CMYK 4+0,
f) okładka klejona, miękka, grzbiet oprawy z opisem (tytuł publikacji).
2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3b do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
134296.32
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Druk i dostawa kalendarzy na rok 2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy na rok 2017:
a) 1000 sztuk kalendarzy książkowych dużych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,
b) 1000 sztuk kalendarzy książkowych małych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,
c) 500 sztuk kalendarzy trójdzielnych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kalendarzy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz wykonanie projektów graficznych na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3c do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9, 30199792-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
29500
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin dostawy | 30 |
Pro środowiskowe wykonane zamówienia | 10 |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa zestawu komputerowego dla CSS DE-dzp.272-217/25
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości - DE-dzp.272-197/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji wpisanych do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Usługa wydruku broszury na potrzeby operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- Świadczenie usług poligraficznych dla NBP w zakresie drukowania offsetowego i obróbki introligatorskiej
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.