eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawy ryb i przetworów rybnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Sopot: Dostawy ryb i przetworów rybnych
Numer ogłoszenia: 32959 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5511228 w. 342, fax 058 5517006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb i przetworów rybnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy następujących ryb i przetworów rybnych przez okres 12 m- cy: 1.Filet z dorsza świeży bez skóry - 900 kg 2.Filet z dorsza świeży ze skórą - 400 kg 3.Filet z dorsza mrożony bez skóry - 900 kg 4.Filet z łososia świeży - 100 kg 5.Pstrąg świeży patroszony bez głowy - 800 kg 6.Filet śledziowy solony - matias - 550 kg 7.Flądra świeża - tuszki - 30 kg 8.Śledź świeży patroszony - 30 kg 9.Filet z mintaja bez glazury - 250 kg 10.Łosoś wędzony plastry (op. 100 - 150 g) - 30 kg 11.Krewwtki mrożone - 5 kg 12.Tuńczyk (op. 150 - 200 g) - 20 kg 13.Makrela wędzona - 350 kg 14.Sola - filet mrożony - 100 kg 15.Filet z tilapii - 250 kg 16.Panga - filet mrożony - 300 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o stosowaniu systemu HACCP, stanowiące dodatek nr 7 do SIWZ . 3.Decyzja wydana przez właściwy organ stwierdzający dopuszczenie zakładu do prowadzenia produkcji (handlu); 4.Zezwolenie wydane przez właściwy organ Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej na przewóz produktów żywnościowych. 5.Wykaz wykonanych dostaw zbliżonych asortymentem i wartością do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy potwierdzone załączonymi dokumentami (referencjami), że zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi dodatek nr 5 do SIWZ. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w Art. 22ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych , stanowiące dodatek nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-helios.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 81-731 Sopot; ul. Bitwy pod Płowcami 63/65; pokój 013.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami; pokój 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.