Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Rabka-Zdrój: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 329601 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Rabka-Zdrój , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2676440, 2677178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni w sezonie zimowym 2008/2009. Zamówienie podzielone jest na Części. Zakres prac opisany dla poszczególnych Części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust.1. pkt 1-3; Wykonawcy, którzy złożą ofertę wspólną i spełnią warunki określone w art. 23 Ustawy Pzp; Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp, w szczególności: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 1 wyklucza się z postępowania: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba, że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2) wg art. 24 ust. 2 .wyklucza się z postępowania Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26.ust.3 Ustawy Pzp; 6.2 Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.3 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 7.3 Wykonawca przystępujący do przetargu musi udokumentować możliwość dysponowania wymienionym poniżej sprzętem, zgodnie z Załącznikiem nr 5, a z dokumentów pojazdów musi jasno wynikać, że są to odrębne pojazdy specjalistyczne niedopuszczalne jest wykorzystywanie jednego pojazdu zamiennie do wykonywania różnych zadań (np. piaskarka i piaskarko-solarka jako jeden pojazd); pod pojęciem dysponowania rozumie się prawo własności jak również umowę dzierżawy, leasingu itp. Uwaga Zestawienie pojazdów zgodnie z Wykazem wymaganego sprzętu przewidzianego dla poszczególnych Części. 7.4 Wykonawcy muszą posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 7.5 Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 7.6 Wykonawcy muszą złożyć w ofercie wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia, informacje, dokumenty oraz opracowania szczegółowo opisane w pkt 8 SIWZ. Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzu oferty i załącznikach do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. 7.7 Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w niniejszym rozdziale ppkt 7.1 do 7.4 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia Podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału. 7.8 Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach jak i same dokumenty lub oświadczenia wyszczególnione w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww warunki. 7.9 Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 8.1 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w ppkt 8.3 niniejszego rozdziału SIWZ. 8.2 Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem dokumentacji przetargowej, a także powinna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. 8.3 Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty lub oświadczenia, które powinny być właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 1) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty Załącznik nr 2 do SIWZ dla każdej oferowanej Części formularz ofertowy należy wypełnić osobno 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów lub oświadczeń: a) Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu Załącznik nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Pzp, wg treści Załącznika nr 4 do SIWZ. c) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zależności od osobowości prawnej firmy jest to: odpis z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu z KRS, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez US nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów lub oświadczeń: a) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 5 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające dysponowanie wymienionym w załączniku nr 5 sprzętem, a z dokumentów pojazdów musi jasno wynikać, że są to odrębne pojazdy specjalistyczne; niedopuszczalne jest wykorzystywanie jednego pojazdu zamiennie do wykonywania różnych zadań (np. piaskarka i piaskarko solarka jako jeden pojazd); pod pojęciem dysponowania rozumie się prawo własności jak również umowę dzierżawy, leasingu itp. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów lub oświadczeń: a) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Ponadto do oferty należy załączyć kserokopię wzoru umowy Załącznik nr 6 do SIWZ parafowaną na każdej stronie. UWAGA: Dla zachowania ważności oferty treść projektu umowy nie może być zmieniona przez Wykonawcę. 8) Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. zgodnie z definicją art. 12 pkt 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający informuje, że za tajemnice przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności a) aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy, b) informacje ujawniane przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy. UWAGA: Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa innych niż wymienione ww. ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zastrzeżenie nie udostępniania informacji należy złożyć w oddzielnej zamkniętej kopercie, opisanej jako Zastrzeżenie nie udostępniania informacji, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą postępowania przetargowego. 8.4 Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.5 Podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie przez każdy podmiot dokumenty wymagane dla Wykonawcy. 8.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8.3 pkt 2 ppkt b), c), d), f) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie zgłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) a w zakresie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt2 ppkt e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1),3),4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokumenty, o których mowa w ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.8 Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów. 8.9 Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. 8.10 Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym przez Zamawiającego terminie. Powyższe działanie Zamawiającego będzie miało zastosowanie jedynie w przypadku gdy nie wystąpią inne, prócz wymienionych powyżej przesłanek, przyczyny do unieważnienia postępowania. 8.11 Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA RABKA-ZDRÓJ
Parkowa 2
34-700 Rabka-Zdrój
pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA RABKA-ZDRÓJ Parkowa 2 34-700 Rabka-Zdrój Sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg, zatok autobusowych, poboczy oraz Osiedla: Orkana, Chopina, Szebesty, Traczykówka, droga Rabka - Ponice, droga Ponice - Rdzawka, droga Rdzawka Polakówka - Obidowa (stacja paliw) Wykaz ulic i terenów zimowego utrzymania wg Załącznika nr 10 Wykaz ulic na terenie Rabki objętych Akcją Zimową w sezonie zimowym 20082009.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie przejezdności chodnika wzdłuż drogi Nr 28 (oba odcinki) oraz drogi boczne na terenie DZIELNICY ZARYTE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie chodnika oraz drogi boczne, dojazdowe do osiedli: Michałówka; Rapaczówka Górna i Rapaczówka Dolna I, Rapaczówka Dolna II; Janowa, Panoskowa; Śmietanowa oraz przy dawnym sklepie; Folwark (do Łopatowskiego); Osiedle Morgi droga do kościoła oraz Za Torem do mostu włącznie; Osiedle Gackówka. Osiedle Biernatówka - (górna, po płytach do numeru 136 c) Droga do Oczyszczalni ścieków i Sortowni Surowców Wtórnych. (podjazd od przejazdu kolejowego do drogi krajowej Nr 28 utrzymanie na czarno) pobocze wzdłuż drogi krajowej nr 28 Zator - Jasło - interwencyjnie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie SOŁECTWA PONICE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Ponice: Pod Polanę (od pętli autobusowej); Do Panka; Do Gładysza; parking przy kościele; Sołtysówka (Górna) koło Plebanii ; Sołtysówka; Twarogówka; Worwowo koło szkoły łącznie z placem; Worwowo do budynku nr 101C; Filasówka; Dulańskówka; Krupówka; Czuptówka; Most do Madeja, Spyrkówka, Ryplówka; Sempówka, Bacówka; Gawłówka; Pstrągówka. Szkoła Podstawowa w Ponicach dojazd od drogi powiatowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatorni.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Rozbudowa drogi gminnej 2512001 Chabówka - Skawa w km od 0+003,45 do km 0+102,00 (obiekt mostowy w km 0+036,50 do km 0+063,70), w miejscowości Chabówka, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.