eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawausługa ochrony obiektów i mienia wraz ochroną galerii i dozorem ekspozycji stałych Centrum Sztuki Współczesnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Warszawa: usługa ochrony obiektów i mienia wraz ochroną galerii i dozorem ekspozycji stałych Centrum Sztuki Współczesnej
Numer ogłoszenia: 329604 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300820 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej, Aleje Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony obiektów i mienia wraz ochroną galerii i dozorem ekspozycji stałych Centrum Sztuki Współczesnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1. Ochrona fizyczna i dozór ekspozycji wszystkich organizowanych w CSW - ZU projektów artystycznych przez sześć dni w tygodniu w godzinach otwarcia galerii dla publiczności oraz przez cały tydzień poza godzinami otwarcia galerii; 2. Obsługa portierni w Zamku Ujazdowskim i budynku Laboratorium przez siedem dni w tygodniu, całodobowo; 3. Kontrola wjazdu na teren CSW od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 12:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 4. Monitorowanie sygnałów alarmowych i wysyłanie patrolu interwencyjnego w celu udaremnienia szkody na osobie lub mieniu CSW. Stanowiska pracy: 1. Stanowisko centrum monitoringu przestrzeni galeryjnych - jedno stanowisko jednoosobowe, czasowy wymiar pracy: siedem dni w tygodniu, całodobowo; 2. Stanowiska pracowników ochrony - ich ilość jest uzależniona od charakteru wystawy lub imprezy, każdorazowo ustalana będzie na podstawie odrębnego zlecenia, z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem, maksymalna ilość stanowisk - osiemnaście, czasowy wymiar pracy: od wtorku do czwartku i od soboty do niedzieli od godziny 12.00 do 19.00. W piątki od godziny 12.00 do 21.00. - okazjonalnie poza wymienionymi godzinami w związku z celami edukacyjnymi CSW-ZU, przyjmowanymi gośćmi lub innymi wydarzeniami; 3. Stanowisko pracowników portierni - trzy stanowiska jednoosobowe, czasowy wymiar pracy: siedem dni w tygodniu, całodobowo; 4. Stanowisko pracownika kontroli wjazdu - jedno stanowisko jednoosobowe, czasowy wymiar pracy: od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do 12.00; 5. Dyspozycyjny patrol interwencyjny. Przewidywana maksymalna ilość godzin pracy pracowników ochrony i dozoru ekspozycji szacowana jest na: 73056 godzin. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnego limitu godzin. Ostateczna ilość godzin wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. W przypadku nie wykorzystania pełnej ilości godzin Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 1. IMPEL Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. K. 2. IMPEL Security Polska Sp. z o.o. 3. IMPEL Monitoring Sp. z o.o. Sp. K, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 556276,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 790758,14

  • Oferta z najniższą ceną: 790758,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1123236,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.