Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Ustroń: Dostawa w formie leasingu nowego pojazdu - śmieciarki do wywozu odpadów stałych komunalnych.
Numer ogłoszenia: 329619 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.zo.o. , ul. Konopnickiej 40, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 0-33 8543500, faks 0-33 8543983.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu nowego pojazdu - śmieciarki do wywozu odpadów stałych komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa w formie leasingu nowego pojazdu - śmieciarki do wywozu odpadów stałych komunalnych, Kod CPV: 34144511-3; Śmieciarka: Pojazd fabrycznie nowy; Dopuszczalna masa całkowita samochodu min. 15 000 kg max. 16 000 kg; Silnik spełniający normę min EURO 4 o mocy min. 220 KM, bez AdBlue; Kabina - krótka 3 miejscowa; Kolor kabiny - niebieski (RAL 5010); Rozstaw osi 4125 mm; Wydech za kabiną kierowcy, skierowany do góry; Układ hamulcowy - pneumatyczny 2-obwodowy z ABS; Układ kierowniczy - mechaniczny, wspomagany hydraulicznie; Pneumatyczne zawieszenie osi tylnej; Duży prześwit pomiędzy pojazdem a podłożem (ogumienie min. 11R22,5); Podwozie wyposażone w układ umożliwiający montaż w zabudowie stopni tylnych dla obsługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami); Stopnie tylne dla obsługi; Pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniej niż 14 m 3 i nie więcej niż 16m 3; Masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 6000 kg; Urządzenie załadowcze - hydrauliczne tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 litrów do 1100 litrów; Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy; Sposób opróżniania skrzyni ładunkowej - hydrauliczny płytowy; Stopień zgniotu odpadów od 2 do 5; Sterowanie rozładunkiem pojazdu z dwu skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy; Kamera cofania z monitorem w kabinie kierowcy; Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, kolor (pomarańczowy komunalny); Oświetlenie wg obowiązujących przepisów, światła alarmowe (kogut) z przodu i tyłu pojazdu; Błotniki kół tylnych z chlapaczami; Cykl sterowania ugniataniem - ręczny i automatyczny; Deklaracja zgodności wykonania zabudowy wg normy PN-EN 1501-1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.Opis warunków: 5.1.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.1.2.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.1.3. Przygotują ofertę zgodnie ze SIWZ. 5.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków opisanych w punkcie 5.1. będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 6, na zasadzie: spełnia-nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawcy: 6.1.Formularz ofertowy - wypełnić i podpisać załącznik Nr 6.1. 6.2.Oświadczenia: -o okresie ważności oferty, -o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. Należy podpisać załącznik 6.2., 6.3., 6.4.1., 6.4.2 6.3.Należy załączyć również następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) ewentualne zastrzeżenia Wykonawcy, wynikające z art. 8 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o nie ujawnianiu informacji z oferty, stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art. 86 ust. 4 w/w ustawy, d) załącznik 6.5 wypełnioną umowę leasingu zawierającą dane finansowe z załączonej oferty - załącznik 6.1 i uwzględniającą wszelkie postanowienia niniejszego SIWZ, e) załącznik 6.6 warunki umowy leasingu uwzględniające zapisy poniższego SIWZ a w szczególności zapisy zawarte w załącznikach 6.4.1 i 6.4.2 Wszystkie załączniki należy wypełnić i podpisać! Ofertę podpisują tylko osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub za dowodem pełnomocnictwa - osoby upoważnione! Załączniki od 6.1. do 6.4. winny być wypełnione na oryginalnych drukach otrzymanych w zestawie dokumentów niniejszej specyfikacji ! Załączniki 6.5 i 6.6 winny stanowić druki oferenta. Całość oferty należy spiąć trwale oraz wszystkie strony ponumerować..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.ustron.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 43-450 Ustroń, ul. Konopnickiej 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. 43-450 Ustroń, ul. Konopnickiej 40 w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ustroń
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: "Dowożenie uczniów do szkół"
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 1 pojazdu ciężarowego zeroemisyjnego z wywrotem do odbioru śmieci z koszy ulicznych.
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.