Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie jednego zestawu do prowadzenia wideokonferencji wraz z rejestracją jej przebiegu
Numer ogłoszenia: 329760 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie jednego zestawu do prowadzenia wideokonferencji wraz z rejestracją jej przebiegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa, instalacja i uruchomienie jednego zestawu do prowadzenia wideokonferencji wraz z rejestracją jej przebiegu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne, znajduje się w załączniku nr: 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oryginału wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do wzoru umowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do formularza ofertowego lub oryginału podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie, opisanej w pkt. 8.9 Rozdziału XIII SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w tym: 2.1.zrealizowali dostawy, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zestawu przeznaczonego do prowadzenia wideokonferencji wielopunktowej dla minimum 4 lokalizacji połączonego z rejestracją jej przebiegu, 2.2. oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (odpowiednio). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą - wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego, iż w tym okresie Wykonawca zrealizował dostawy przynajmniej jednego zestawu przeznaczonego do prowadzenia wideokonferencji wielopunktowej dla minimum 4 lokalizacji połączonego z rejestracją jej przebiegu, który zawiera co najmniej: a) odbiorców ze wskazaniem co najmniej: nazwy i adresu odbiorcy dostawy, b) przedmiot dostawy wraz z opisem rodzaju i zakresu c) data (dzień, miesiąc, rok) zakończenia realizacji dostawy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru bez zastrzeżeń) - formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku zawartego w ust. 1 pkt 2 ppkt 2.1. rozdziału VIII niniejszej SIWZ, tj. co najmniej w zakresie opisanym w/w punkcie - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja: 4.1 W odniesieniu do warunku określonego w ust. 1 pkt 2 rozdziału VIII SIWZ oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku, wykonawcy wspólnie muszą udokumentować spełnienie wymaganego warunku. 4.2 W odniesieniu do warunku określonego w ust. 1 pkt 4 rozdziału VIII SIWZ oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganego warunku. 4.3 oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 wykonawcy składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 5. Forma dokumentów : 5.1 Dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2 niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany). 5.2 Oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 jest składane w formie oryginału. 5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt 5.1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości,
Al. Ujazdowskie 11,
00-950 Warszawa,
Biuro Dyrektora Generalnego,
Wydział Zamówień Publicznych, pokój 529.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój nr 517.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
więcej: Sprzęt wideokonferencyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.