eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianicena wykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Pabianice: na wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 32977 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na III zadania:

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania dysponują niezbędnym potencjałem technicznym dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niniejszej SIWZ Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ust.1, 2, i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wynikającym z ustawy o gospodarce nieruchomościami 5.Formularze cenowe do poszczególnych zadań - wypełniony załącznik nr 2, 3, 4 6.W przypadku przedsiębiorców dokument potwierdzający możliwość wykonywania wyżej określonych operatów przez rzeczoznawcę majątkowego i dokument potwierdzający, że osoba uprawniona jest pracownikiem bądź udziałowcem firmy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Nieruchomościami Pabianice ul. Kościuszki 25 Telefon (042) 22-54-650; 22-54-603.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Bióro obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I 1 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i nabywania Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości naniesień roślinnych. Przewidywana ilość operatów ok. 65 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 50 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności gruntowej polegającej na prawie przejścia i przejazdu oraz operatów szacunkowych określających wysokość obniżenia wartości nieruchomości z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 40 4 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu miejscowego. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Przewidywana ilość operatów ok. 12 5 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych wraz z nieruchomością gruntową. a) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych ( ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.) oraz naniesień roślinnych wraz z nieruchomością gruntową Przewidywana ilość operatów ok. 30 b) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze do 700 m 3 oraz naniesień roślinnych wraz z nieruchomością gruntową Przewidywana ilość operatów ok. 10 c) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej 700 m 3 oraz naniesień roślinnych wraz z nieruchomością gruntową Przewidywana ilość operatów ok. 4 Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków, naniesień budowlanych i naniesień roślinnych Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr III Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej, nakładów najemców Przewidywana ilość operatów ok. 100 Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.