eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PopielówZakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Popielów: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych
Numer ogłoszenia: 329782 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281284 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup w 2016 r. energii elektrycznej, w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 r. poz.1059 z późn. zm.), na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej w ilości zgodnej z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Łączna ilość punktów poboru energii wynosi 126, natomiast łączne szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich PPE objętych zamówieniem wynosi ok 698,52 MWh. 3.3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Zakup będzie się odbywać na postawie umów zakupu (sprzedaży) z Wykonawcą. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie, na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa, do przeprowadzenia procedur zmiany sprzedawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej dostarczanej w ramach umowy. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione zostaną w oferowanej cenie energii elektrycznej. 3.7. Zamawiający informuje, iż usługi dystrybucji są realizowane na podstawie odrębnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. TAURON DYSTRYBUCJA S.A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 3.8. Podstawowe informacje: a) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 126 (Załącznik nr 9); b) Całkowita moc umowna [kW] - 922,06; c) Grupa taryfowa wg OSD - Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; d) Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów - TAURON Dystrybucja SA; e) Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] - 698,52; f) Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy; g) Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy; h) Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych; i) Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2/2a; j) Informacja o płatnikach - Płatnikami należności są podmioty wymienione w załączniku nr 9a do SIWZ; 3.9. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił szacowaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w przypadku nawet znacząco mniejszego lub większego zużycia energii w okresie obowiązywania umowy. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 3.10. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. Ostateczne wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego zużycia, w oparciu o wskazanie układów pomiarowych. 3.11. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej czynnej podane w ofercie przetargowej będą stałe w okresie realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, w której dokona się ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego. 3.12. Rozliczenie rzeczywistej ilości zakupionej energii odbywać się będzie na podstawie odczytów z układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanych przez właściwego OSD, zgodnie ze stosowanym przez niego okresem rozliczeniowym. 3.13. Standardy jakości obsługi Zamawiającego (Odbiorcy) powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na postawie ustawy z dnia z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 3.14. Wykonawca musi na dzień rozpoczęcia sprzedaży posiadać umowy dystrybucyjne z OSD, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej do wszystkich punktów PPE za pomocą tych sieci, a także musi posiadać przedmiotową umowę przez cały okres trwania umowy. 3.15. Zamawiający będzie miał prawo, po udzieleniu zamówienia, do: 1) zmniejszenia lub zwiększenia liczby punktów PPE, wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ, 2) zmiany mocy umownej określonej w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tauron Sprzedaż Sp. z o.o., Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152277,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178709,36

  • Oferta z najniższą ceną: 178709,36 / Oferta z najwyższą ceną: 184465,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.