eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDoposażenie Wydziałowej Pracowni Technik In Vitro. IIautoklaw, dostawa i montaż regałów hodowlanych z wyposażeniem niezbędnym dla ich prawidłowego działania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Poznań: Doposażenie Wydziałowej Pracowni Technik In Vitro. II: autoklaw, dostawa i montaż regałów hodowlanych z wyposażeniem niezbędnym dla ich prawidłowego działania
Numer ogłoszenia: 329820 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Wydziałowej Pracowni Technik In Vitro. II: autoklaw, dostawa i montaż regałów hodowlanych z wyposażeniem niezbędnym dla ich prawidłowego działania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie Wydziałowej Pracowni Technik In Vitro. II: autoklaw, dostawa i montaż regałów hodowlanych z wyposażeniem niezbędnym dla ich prawidłowego działania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28 .10.2010 r. do godz. 10:30 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu (znajdować się na koncie): 2. przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 3. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4. gwarancjach bankowych; 5. gwarancjach ubezpieczeniowych 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczeń należy złożyć w dziale zamówień Publicznych UAM pok. 302 a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem pkt. 7.5. Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie zażądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert. .Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, zgodnie z pkt 7.4. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.9. siwz. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000zł brutto każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.9. siwz. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.9. siwz. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.9. siwz. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Do oferty należy dołączyć katalogi i foldery z opisami i szczegółowymi fotografiami oferowanych (jeżeli w katalogu nie ma szczegółowych fotografii opisanych w specyfikacji asortymentowej regałów i ich elementów, należy je dodatkowo dołączyć do oferty): regałów hodowlanych (zestawów stołów, stelaży, szafek podblatowych, nadstawek z wyposażeniem, półek na nadstawkach, szaf, blatów, paneli instalacyjnych w przystawkach, itp). Do oferty należy także dołączyć dokumentację techniczno-ruchową stelaży, przystawek, szafek metalowych oraz nadstawek 2.Do oferty należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień (jeśli są one wymagane przez odpowiednie ustawy) osób wykonujących wyżej wymienione czynności oraz autoryzację producentów (jeżeli Wykonawca nie jest jednocześnie producentem oferowanego wyposażenia) poszczególnych elementów dostawy, uprawniającą wykonawcę do sprzedaży i serwisowania w/w elementów na terenie Polski - w celu potwierdzenia, że oferowane wraz z dostawą usługi odpowiadają wymogom zamawiającego. Wszystkie opisane w wymaganiach technicznych świadectwa, certyfikaty, atesty, raporty i protokoły z badań należy dołączyć do oferty (podobnie jak katalogi, fotografie, DTR i instrukcje obsługi). Wykonawca musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-ISO 9001) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie dostarczania, montowania, instalowania i serwisowania urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) - ważny certyfikat należy dołączyć do oferty. 3.Certyfikat zgodności regałów i stołów laboratoryjnych z normą PN-EN 13150 :2004 i PN-EN 14727 :2006 wydany przez niezależne laboratorium akredytowane w zakresie badań i certyfikacji typu wyrobów 4.Oryginalna ulotka producenta potwierdzająca parametry techniczne oferowanej zmywarki laboratoryjnej (dopuszcza się folder w języku angielskim). W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez Wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty kopii dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia, potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem sprzętu 5.w celu potwierdzenia parametrów oferowanych krzeseł do oferty należy dołączyć: - rysunek poglądowy taboretu laboratoryjnego, pozwalający na potwierdzenie podstawowych wymiarów przedmiotu zamówienia, - kolorowe zdjęcie taboretu laboratoryjnego, dopuszczalny jest komputerowy wydruk zdjęcia w kolorze 6.Oryginalną ulotkę producenta potwierdzającą parametry techniczne oferowanej zmywarki laboratoryjnej (dopuszcza się folder w języku angielskim). W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez Wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty kopii dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia, potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem sprzętu. 7.Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.2., jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie 8.Formularz cenowy, formularz ofertowy, dokument wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przedłużenie terminu wykonania umowy na wniosek i z winy Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.