Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Wieliczka: Usługa transportowa - przewóz uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 329820 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.solnemiasto.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa - przewóz uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz zamawiającego usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka oraz odwozie na teren placówki oświatowej w okresie od dnia podpisania umowy do 28.06.2013 r. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60 13 0000 - 8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Usługa będzie wykonywana zgodnie z harmonogramem zajęć szkół na basenie w Wieliczce W roku szkolnym 2012/2013 w okresie wrzesień 2012 - czerwiec 2013 r. (ok. 38 tygodni), dowozem objętych zostanie ok. 2000 uczniów (tygodniowo), z następujących placówek oświatowych z których na zajęcia pływania dowożona będzie określona poniżej liczba uczniów: lp Szkoła Ilość osób 1 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 2 383 1a Szkoła Podstawowa Nr 2 filia w Sułkowie 23 2 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 3 312 3 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 4 206 4 Szkoła Podstawowa w Byszycach 30 5 Szkoła Podstawowa w Golkowicach 20 6 Szkoła Podstawowa w Gorzkowie 60 7 Szkoła Podstawowa w Grabiu 40 8 Szkoła Podstawowa w Grajowie 100 9 Szkoła Podstawowa w Janowicach 61 10 Szkoła Podstawowa w Koźmicach Wielkich 104 11 Szkoła Podstawowa w Mietniowie 94 11a Szkoła Podstawowa w Mietniowie filia w Pawlikowicach 15 12 Szkoła Podstawowa w Podstolicach 44 13 Szkoła Podstawowa w Raciborsku 49 14 Szkoła Podstawowa w Sierczy 55 15 Szkoła Podstawowa w Sygneczowie 35 16 Szkoła Podstawowa w Śledziejowicach 101 17 Szkoła Podstawowa w Wegrzcach Wielkich 90 18 Gimnazjum w Wieliczce 94 19 Gimnazjum w Koźmicach Wielkich 45 20 Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich 60 21 Gimnazjum w Golkowicach 7 Suma 1968 Odległość (w km) poszczególnych placówek oświatowych od siedziby Zamawiającego oraz tygodniowe zestawienie kursów przedstawia się następująco: lp. Podmiot odległość Całość kursu Liczba kursów w tygodniu suma kilometrów na tydzień 1 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 1,3 2,6 9 23,4 1a Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 filia w Sułkowie 5,1 10,2 1 10,2 2 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 1,8 3,6 7 25,2 3 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 1,4 2,8 7 19,6 4 Szkoła Podstawowa w Byszycach 10,1 20,2 1 20,2 5 Szkoła Podstawowa w Golkowicach 6 12 1 12 6 Szkoła Podstawowa w Gorzkowie 9,3 18,6 1 18,6 7 Szkoła Podstawowa w Grabiu 11 22 1 22 8 Szkoła Podstawowa w Grajowie 10,8 21,6 3 64,8 9 Szkoła Podstawowa w Janowicach 7,6 15,2 1 15,2 10 Szkoła Podstawowa W Koźmicach Wielkich 6,1 12,2 2 24,4 11 Szkoła Podstawowa w Mietniowie 6,4 12,8 2 25,6 11a Szkoła Podstawowa w Mietniowie filia w Pawlikowicach 6 12 1 12 12 Szkoła Podstawowa w Podstolicach 6,9 13,758 1 13,8 13 Szkoła Podstawowa w Raciborsku 8,4 16,8 1 16,8 14 Szkoła Podstawowa w Sierczy 3,2 6,4 3 19,2 15 Szkoła Podstawowa w Sygneczowie 4,4 8,8 1 8,8 16 Szkoła Podstawowa w Śledziejowicach 5,8 11,6 3 34,8 17 Szkoła Podstawowa w Węgrzcach Wielkich 7,5 15 2 30 18 Gimnazjum w Wieliczce 2,3 4,6 5 23 19 Gimnazjum w Koźmicach Wielkich 6,1 12,2 1 12,2 20 Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich 7,5 15 1 15 21 Gimnazjum w Golkowicach 6 12 1 12 Około 478,8 km Harmonogram transportu stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że ilość dowożonych uczniów może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca usługi musi posiadać możliwości techniczne do przewozu grup 75 osobowych zgodnie z harmonogramem z tym, że wyjazd sprzed szkoły na terenie Miasta Wieliczki na 30 min. przed rozpoczęciem zajęć na basenie, a dla uczniów ze szkół spoza Miasta Wieliczka na 45 min przed rozpoczęciem zajęć. Odwóz z powrotem wszystkich grup 40 min. po zakończeniu zajęć. Czas ten w indywidualnych przypadkach może ulec zmianie. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż podany rozkład jazdy oraz trasy mogą ulec zmianie stosownie do potrzeb szkół zgłaszanych do zamawiającego przez dyrekcje tych jednostek. Zmiany mogą powstać na skutek zmian w harmonogramach lekcji oraz w wyniku szczególnych potrzeb zamawiającego takich jak konieczność zorganizowania dodatkowych przejazdów związanych z uczestnictwem uczniów w zajęciach nadobowiązkowych, zawodach sportowych lub imprezach okolicznościowych. O zmianach w trasach przewozu oraz kursach dodatkowych zamawiający powiadomi wykonawcę co najmniej 1 dzień wcześniej. Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się w terenie z trasami, odległościami przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów do siedziby Zamawiającego. 3.2. Potencjał techniczny i kadrowy wykonawcy. Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu kołowego, obsługiwanych przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp ( np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu (autobusów): - 2 autobusów do przewozu co najmniej 75 osób, - 2 busy do przewozu co najmniej 19 osób. Zamawiający oczekuje, że wykonawca dobierze w sposób optymalny pojemności autobusów w stosunku do liczby uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, gdyby zaistniały zmiany niemożliwe do przewidzenia na etapie sporządzania niniejszej specyfikacji. Zadaniem wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego zapewnienia ciągłości wykonywania usługi, tak więc: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonawcy realizację usługi jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który spełnia podstawowe wymagania stawiane wykonawcy; b) jeżeli wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi innemu przewoźnikowi, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia wykonawcy wskazanego na najbliższej fakturze; c) zabrania się przewożenia osób trzecich nie związanych bezpośrednio z wykonywanym dowozem uczniów lub zajęciami na basenie. 3.3. Zapewnienie opieki. Wyznaczenie osób sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami pozostaje w wyłącznej kompetencji zamawiającego oraz dyrektorów placówek oświatowych. Zadaniem po stronie wykonawcy pozostaje zapewnienie dobrej współpracy pomiędzy kierowcą danego autobusu a osobami sprawującymi opiekę. 3.4. Wynagrodzenie wykonawcy. Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktyczną ilość przejechanych kilometrów z uczniami wykonaną w związku z przewozem na zajęcia. Za wykonaną usługę wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie rozliczane fakturami przekazywanymi zamawiającemu 1 raz w miesiącu, z uwzględnieniem 14-dniowego terminu płatności, na podstawie których zamawiający dokonywać będzie przelewu na konto wykonawcy. Niezbędnym załącznikiem do faktury musi być wykaz przejechanych w danym okresie kilometrów z uczniami (zgodny z harmonogramem), stanowiący podstawę do weryfikacji wartości faktury przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1. 6 uPzp, w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego tj: transport do 984 dodatkowych osób w celu świadczenia usługi o której mowa w pkt. 3 niniejszej SIWZ, transport na odległość do 239,4 km tygodniowo osób o których mowa w pkt. 3 lub 22 tiret 1 niniejszej SIWZ Pod warunkiem pozyskania dodatkowych środków finansowych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniają warunki określone w siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy udokumentować prawidłowe wykonanie co najmniej 1 umowy przewozowej o wartości usługi nie mniejszej niż 80 000 zł w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia postępowania;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp ( np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu (autobusów): - 2 autobusów do przewozu co najmniej 75 osób, - 2 busy do przewozu co najmniej 19 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności posiadając opłaconą polisę w wysokości min. 100 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Karta tytułowa oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solnemiasto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Solne Miasto Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka ul Tadeusza Kościuszki 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Prezesa Spółki Solne Miasto Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka ul Tadeusza Kościuszki 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.