Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Chojnice: Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy
w projekcie Moja przyszłość - aktywność współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym
przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 329852 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 396 38 40, faks 052 396 38 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy w projekcie Moja przyszłość - aktywność współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy w projekcie Moja przyszłość - aktywność realizowanym przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Osoba prowadząca warsztaty: Doradca zawodowy Miejsce przeprowadzenia warsztatów grupowych - zapewnia Zamawiający - Sala konferencyjna Urzędu Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a lub inna sala umożliwiająca przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób w budynku znajdującym się na terenie Miasta Chojnice. Zamawiający nie zapewnia sprzętu komputerowego, w tym projektora do wyświetlania prezentacji multimedialnych. Miejsce przeprowadzenia zajęć indywidualnych - zapewnia Wykonawca - na terenie Miasta Chojnice. Minimalny zakres programu warsztatów grupowych: Rynek pracy w powiecie chojnickim i w Polsce; Metody szukania pracy, analiza przyczyn niepowodzeń w poszukiwaniu pracy; Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych; Autoprezentacja, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, komunikacja niewerbalna, asertywność w poszukiwaniu pracy; Motywacja do działania, szukania i podejmowania pracy, podjęcia nauki, wytrwałość w dążeniu do celu, skutki bezrobocia. Tematy warsztatów indywidualnych (propozycje - do wyboru przez uczestnika i doradcę zawodowego): analiza stosowanych przez uczestnika sposobów poszukiwania pracy, autoprezentacja - co można zmienić, aby poprawić wizerunek, symulacja rozmowy kwalifikacyjnej, samopoznanie - kwestionariusz zainteresowań zawodowych, mocne i słabe strony (przed zastosowaniem należy analizować, czy uczestnik nie był badany danym narzędziem w Powiatowym Urzędzie Pracy). Uwaga: Uczestnicy są objęci usługami doradcy zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy i mają sporządzony Indywidualny Plan Działania, w związku z czym nie jest możliwe zastosowanie tego narzędzia w trakcie realizacji tej usługi. Liczba godzin warsztatów grupowych - 20 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 min.). Łączna liczba godzin zajęć indywidualnych -63 godziny lekcyjne. Liczba godzin przypadająca na jedną uczestniczkę 20 godzin zajęć grupowych oraz od 2 do 4 godzin zajęć indywidualnych - w zależności od zakresu świadczeń uzyskanych przez uczestniczkę w Powiatowym Urzędzie Pracy. Zamawiający skieruje na zajęcia grupowe 20 osób, zajęcia indywidualne 20 osób (4 godziny zajęć indywidualnych dla 4 osób, 3 godziny 15 osób, 2 godziny 1 osoby) Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje o wymiarze i zakresie tematycznym zajęć indywidualnych w odniesieniu do każdej uczestniczki. Liczba godzin w pierwszym i drugim dniu zajęć grupowych - po 8 godzin lekcyjnych, trzeciego dnia zajęć grupowych - 4 godziny lekcyjne. Wykonawca powinien zapewnić przerwy w zajęciach edukacyjnych. Łączna ilość czasu przeznaczona na przerwy w ciągu 2 pierwszych dni nie może być mniejsza niż 45 minut, a liczba przerw nie może być mniejsza niż 3 w ciągu dnia, z zastrzeżeniem, że co najmniej 25-minutowa przerwa - na spożycie posiłku - powinna mieć miejsce około godz. 12.00. Zajęcia grupowe powinny odbyć się w następujące dni: 30 listopada, 7 grudnia, 14 grudnia br. (środy), w godzinach pomiędzy 7.00 a 15.00. Zajęcia indywidualne - powinny odbywać się w grudniu 2011 r., w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem środy, w godzinach pomiędzy 7.00 a 15.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia konkretnych 7 dni zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych w czasie krótszym niż 7 dni - np. przez 2 doradców zawodowych - jest bardzo ograniczona ze względu na fakt, że 9 osób będzie w planowanych dniach doradztwa indywidualnego odbywać praktykę na kursie opiekunki środowiskowej. Maksymalna liczba godzin zajęć indywidualnych w ciągu dnia - 9 godzin lekcyjnych. Istnieje możliwość zmiany ww. terminów, ale pod warunkiem wyrażenia zgody na zmianę terminów odbywania się zajęć kursu opiekunki środowiskowej przez Wykonawcę tego kursu. Wykonawca zapewni: pokój do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym (zamykane pomieszczenie zapewniające poufność prowadzonych rozmów) - na terenie Miasta Chojnice, niezbędne materiały szkoleniowe; catering w postaci kawy, herbaty, z dodatkami: cukier, śmietanka oraz jednego ciepłego posiłku obiadowego w ciągu dnia zajęć grupowych (3 dni). Ciepły posiłek obiadowy oznacza tzw. drugie danie, tj. porcja mięsa lub dania jarskiego + ziemniaki lub frytki lub kasza lub ryż + surówki. Wykonawca - uczestniczkom, które ukończą warsztaty - wyda zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu warsztatów, zawierający tematy zajęć grupowych i indywidualnych oraz wymiar godzin. W przypadku zastosowania - w trakcie zajęć indywidualnych - kwestionariusza zainteresowań zawodowych lub innego badającego predyspozycje zawodowe, cechy osobowościowe, mocne i słabe strony, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pisemny opis predyspozycji zawodowych, cech osobowościowych i zalecanych kierunków dalszego kształcenia uczestnika projektu. Wykonawca nie zapewnia ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru czy kierowanych przez inne instytucje. Możliwość udziału w warsztatach osób kierowanych przez inne instytucje będzie uzależniona od decyzji Zamawiającego po rozpatrzeniu wniosku zainteresowanej instytucji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym dla maksymalnie 3 uczestników projektu w zakresie zgodnym z opisanym w przedmiocie zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby podmiot realizujący usługę posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia dostępnym na stronie www.kraz.praca.gov.pl.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać, że - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - przeprowadził co najmniej 1 szkolenie (oznacza również warsztaty, trening, kurs ,inna forma) dla grupy minimum 8-osobowej, o tematyce zawierającej co najmniej 40% zagadnień, haseł przedstawionych w minimalnym zakresie programu warsztatów grupowych (zawiera 10 zagadnień) oraz przeprowadził indywidualne doradztwo zawodowe dla co najmniej 8 osób. Jednocześnie nie jest wymagane, aby doświadczenie w postaci warsztatów grupowych i indywidualnych konsultacji było przedmiotem jednej usługi. Jeżeli szkolenie, o którym mowa wyżej zawierało w nazwie: aktywne poszukiwanie pracy lub aktywizacja zawodowa lub doradztwo, poradnictwo zawodowe, Wykonawca nie jest zobowiązany wykazywać zgodności 40% tematyki. Dowodem będą informacje zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług (referencje). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nie zakończonych - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej części zlecenia odpowiadającej swoim rodzajem usłudze obejmującej zakres przedmiotu zamówienia. Zatem, aby spełnić warunek wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien w Załączniku nr 7 zawrzeć następujące informacje: 1. Liczebność grupy, dla której było przeprowadzone szkolenie grupowe; 2. Forma zajęć: grupowa/indywidualna; 3. Tematykę szkolenia grupowego - należy wymienić tematy, hasła, zagadnienia zbieżne z zawartymi w niniejszej SIWZ lub nazwę szkolenia, o ile zawiera określenia wymienione wyżej; 4. O przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa, poradnictwa zawodowego dla minimum 8 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że; dysponuje lub będzie dysponować - pokojem do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym, znajdującym się w budynku położonym na terenie Miasta Chojnice. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie informacji zawartych w wypełnionym Załączniku nr 9 do SIWZ oraz - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia, który stanowi zasób innych podmiotów - przedstawione przez Wykonawcę pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanego potencjału technicznego na czas realizacji zamówienia. Wykonawca powinien w Załączniku nr 9 zawrzeć wyczerpujące informacje, które pozwolą w sposób jednoznaczny ocenić spełnianie przez niego warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która: posiada następujące wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: i. posiada licencję doradcy zawodowego lub ukończyła studia podyplomowe z zakresu poradnictwa/doradztwa zawodowego lub ukończyła studia wyższe z zakresu doradztwa zawodowego (tzn. o specjalności poradnictwo,doradztwo zawodowe lub specjalności łączonej, np. poradnictwo zawodowe z terapią pedagogiczną), lub ukończyła studia wyższe, których program obejmował przygotowanie w zakresie poradnictwa zawodowego (wśród przedmiotów studiów był przedmiot dotyczący doradztwa,poradnictwa zawodowego) oraz ii. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 szkolenie (oznacza również warsztaty, trening, kurs, inna forma) dla grupy minimum 8-osobowej, o tematyce zawierającej co najmniej 40% zagadnień, haseł przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ oraz przeprowadził indywidualne doradztwo zawodowe dla co najmniej 8 osób. Jednocześnie nie jest wymagane, aby doświadczenie w postaci warsztatów grupowych i indywidualnych konsultacji było przedmiotem jednej usługi. Jeżeli szkolenie, o którym mowa wyżej zawierało w nazwie: aktywne poszukiwanie pracy lub aktywizacja zawodowa lub doradztwo, poradnictwo zawodowe, Wykonawca nie jest zobowiązany wykazywać zgodności 40% tematyki. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie informacji zawartych w wypełnionym Załączniku nr 8 do SIWZ oraz - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - przedstawione przez Wykonawcę pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób na czas realizacji zamówienia. Wykonawca powinien na Załączniku nr 8 zawrzeć wyczerpujące informacje, które pozwolą w sposób jednoznaczny ocenić spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie podpisane przez Wykonawcę - na Załączniku nr 2 -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanych: potencjału technicznego i osób na czas realizacji zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- które będą spowodowane działaniami Zamawiającego: o Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej; o Zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminów warsztatów i indywidualnych konsultacji, za porozumieniem ustalone zostaną nowe terminy, dogodne dla obu stron. Możliwość zmiany terminów jest ściśle uzależniona od zgody Wykonawcy kursu opiekunki środowiskowej, w którym uczestniczki projektu w przewidywanym okresie będą brały udział; o Zmiana założeń odnośnie liczby godzin realizacji usługi w ciągu dnia; o Zmiana liczby osób kierowanych na warsztaty grupowe oraz konsultacje indywidualne (w zakresie od 1 do 4 osób). - które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy i które będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: o Zmiana osoby/ób prowadzącej/ych warsztaty grupowe i indywidualne konsultacje. W przypadku, gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła przeprowadzić szkolenia, Wykonawca będzie musiał zaproponować Zamawiającemu osobę o odpowiednich kwalifikacjach, spełniającą wszystkie wskazane przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów wskazanych w SIWZ, potwierdzających, iż zaproponowana w zastępstwie osoba spełnia wymagania Zamawiającego; o Zmiany w harmonogramie warsztatów, w tym zmiany założeń, np. odnośnie godzin realizacji usługi w ciągu dnia; o Zmiana miejsca realizacji konsultacji indywidualnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, pok. 016.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, pok. 07.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja przyszłość - aktywność jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
- Przebudowa sal gimnastycznych przy SP nr 1 - II etap
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Remont łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.