Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-06
Gdańsk: Dostawa aparatu do bezinwazyjnej diagnostyki wątroby na zasadzie wykorzystania elastografii dynamicznej. Nr postępowania 19/E/P/2014
Numer ogłoszenia: 329864 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3444440, faks 58 3444440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do bezinwazyjnej diagnostyki wątroby na zasadzie wykorzystania elastografii dynamicznej. Nr postępowania 19/E/P/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do bezinwazyjnej diagnostyki wątroby na zasadzie wykorzystania elastografii dynamicznej wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego (KOD CPV 33100000-1 urządzenia medyczne KOD CPV 50400000-9 usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych, KOD CPV 80511000-9 usługi szkolenia personelu) do siedziby Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. przy ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk. 1.2. Sprzęt medyczny - aparat do diagnostyki wątroby w ramach przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w Załączniku Nr 1. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania graniczne Zamawiającego dotyczące sprzętu medycznego zostały zawarte w zestawieniu wymaganych parametrów technicznych - stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i będących jej integralną częścią. 1.3 Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego - Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy sp.zo.o. (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk), Przychodnia Zamawiającego - Budynek G. 2. Okres realizacji zamówienia wynosi maksymalnie trzy tygodnie od chwili podpisania umowy. 3. Wymagany aparat do diagnostyki wątroby z wyposażeniem winien być nie starszy niż z roku produkcji 2010 i winien posiadać oznakowanie CE oraz wszelkie wymagane prawem odpowiednie zgłoszenia/powiadomienia lub wpisy warunkujące dopuszczenie stosowania aparatów w służbie zdrowia na terenie Polski, o ile ich posiadanie jest wymagane przez przepisy ustawy o wyrobach medycznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadający uprawnienia do wykonywania określanej działalności i czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.2. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:w zakresie warunku (posiadania uprawnień) wskazanego w punkcie II.1.a.) - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy wskazanego w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.a.) - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: posiadający wiedzę i doświadczenie - zapewniającymi wykonanie zamówienia. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:w zakresie warunku (posiadania wiedzy i doświadczenia) wskazanego w punkcie II.1.b.) - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.b) - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:w zakresie warunku (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zapewniającymi wykonanie zamówienia) wskazanego w punkcie II.1.c.) - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie III.1.1.SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.c) - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:w zakresie warunku (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zapewniającymi wykonanie zamówienia) wskazanego w punkcie II.1.c.) - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie III.1.1.SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.c) - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:posiadający sytuację ekonomiczną i finansową - zapewniającą wykonanie zamówienia.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: w zakresie warunku (posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej) wskazanego w punkcie II.1.d) - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.d.) - Zamawiający uzna warunek za spełniony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1.1.1. dla oferowanego sprzętu medycznego stanowiącego wyroby medyczne - deklaracja wytwórcy wyrobu lub autoryzowanego przedstawiciela o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), 1.1.2. dokumenty potwierdzając odpowiednio wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego sprzętu medycznego stanowiących wyroby medyczne, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), o ile jego posiadanie jest wymagane przez przepisy ustawy o wyrobach medycznych. 1.1.3. foldery reklamowe lub ulotki informacyjne oraz instrukcja obsługi oferowanego sprzętu medycznego z wyposażeniem w języku polskim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta winna zawierać: 1.1. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 1.2. Wypełniony formularz ofertowy - wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych oferowanego aparatu - przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3 Wypełnione zestawienie warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego - przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4. Wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 1.5 Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1.5.1. dla oferowanego sprzętu medycznego stanowiącego wyroby medyczne - deklaracja wytwórcy wyrobu lub autoryzowanego przedstawiciela o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), 1.5.2. dokumenty potwierdzając odpowiednio wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego sprzętu medycznego stanowiących wyroby medyczne, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), o ile jego posiadanie jest wymagane przez przepisy ustawy o wyrobach medycznych. 1.5.3. foldery reklamowe lub ulotki informacyjne oraz instrukcja obsługi oferowanego sprzętu medycznego z wyposażeniem w języku polskim. 1.6. Dokumenty wskazane w punkcie III i V SIWZ, 1.7. Pełnomocnictwo dla osoby, która nie składa osobiście oferty w swoim imieniu lub której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie V.1.2. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; wraz z dokumentem (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia) uzasadniającym uprawnienie mocodawcy do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie to nie wynika z dokumentów określonych w Rozdziale V punkt 1.2. SIWZ (odpisu z właściwego rejestru). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony; 1.8. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: 1.1. wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, 1.2. zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; 1.3. urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka); 1.4. zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, 1.5. zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy. 1.6. działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie, wtedy przedłużenie nastąpi do czasu ustąpienia działania siły wyższej, 1.7. wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy sp.zo.o. ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy sp.zo.o. ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów jednorazowych do krioablacji guzów nerek wraz z dzierżawą generatora do krioablacji - 1 szt. dla UCK
- Świadczenie usług fizycznej ochrony i dozoru mienia SP ZOZ MSWiA w Gdańsku
- Remont pomieszczeń biurowych Wydziału ICE zlokalizowanych w budynku przy ul. Żaglowej 2 w Gdańsku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY WYŻYWIENIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 52 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W GDAŃSKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 31 GRUDNIA 2025 R.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu, mienia i osób w budynku Ratusza Staromiejskiego w Gdańsku oraz Centrum św. Jana w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby X Liceum Ogólnokształcącego Dwujęzycznego im. Lecha Bądkowskiego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych, zestawów zabiegowych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- ZP/35/2024 "Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi w ramach realizacji z podziałem na 5 części"
- Lampa operacyjna. Zestaw napędów ortopedycznych
- Zakup i dostawa sprzętu oraz urządzeń medycznych
- "Zakup wraz z dostawą echokardiografu z osprzętem oraz zestawu wysiłkowego z bieżnią dla ZOZ w Chełmnie"
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.