Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji wiaduktu w km 170.833 na szlaku Psary-Góra Włodowska w torze nr 1 i 2 realizowanych w ramach zadania: Modernizacja linii kolejowej Nr 4-E65 odc. Grodzisk Mazowiecki-Zawiercie
Numer ogłoszenia: 329875 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4723673, 4723606, faks 081 4723674.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Transport kolejowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji wiaduktu w km 170.833 na szlaku Psary-Góra Włodowska w torze nr 1 i 2 realizowanych w ramach zadania: Modernizacja linii kolejowej Nr 4-E65 odc. Grodzisk Mazowiecki-Zawiercie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji wiaduktu w km 170.833 na szlaku Psary-Góra Włodowska w torze nr 1 i 2 realizowanych w ramach zadania: Modernizacja linii kolejowej Nr 4-E65 odc. Grodzisk Mazowiecki-Zawiercie. Realizacja zadania obejmuje: a) Zaktualizowanie posiadanej przez zamawiającego dokumentacji projektowej dla dostosowania obiektów do przejazdu pociągów z prędkością V=300km/godz. w oparciu o przekazane przez zamawiającego ekspertyzy oraz obowiązujące przepisy . b) Wykonanie robót budowlanych z obsługą geodezyjną, geotechniczną w oparciu o zaktualizowaną dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót. c) Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z wymogami prawa budowlanego i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej całego zakresu robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.22 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów kolejowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał aby przed terminem składania ofert zaproszeni wykonawcy wnieśli wadium w wysokości :85 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. : a) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na usługi projektowe odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na łączną kwotę 0,5 mln PLN (netto); b) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia na budowę lub prze-budowę obiektów inżynieryjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 mln PLN netto (bez podatku VAT), w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż: 5 mln PLN obejmujące budowę lub przebudowę obiektu inżynieryjnego , b) dysponują następującym sprzętem: samochód samowyładowczy 5-10t, żuraw samochodowy 5-6t, dźwig kolejowy, podbijarka toru, zgrzewarka szyn z rejestratorem, lokomotywa spalinowa, wagon platforma dwuosiowa 24 t, kafar palowy , agregat prądotwórczy, ładowarka 2-3m3. c) przy wykonywaniu usług i robót budowlanych będą się posługiwać osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane -po jednej osobie w każdej specjalności tj.: do projektowania w specjalnościach : mostowej , kolejowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : mostowej , kolejowej oraz instala-cyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycz-nych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości min.5 mln PLN , b) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 0,5 mln PLN .W przypadku udzielenia zamówienia wykonawca w dacie zawarcia umowy zwiększy sumę gwarancyjną ubezpieczenia do kwoty 1 mln PLN na cały czas realizacji zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wy-szczególnionych w tyt. VIII OGŁOSZENIA. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Oceniając spełnienie warunku opisanego w ust.1 pkt.2) lit. b zamawiający zastosuje następującą punktację za łączną wartość zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zamówień na budowę lub przebudowę obiektów inżynieryjnych: od 10 do 25 mln zł - 1 pkt. ponad 25 do 35 mln zł - 2 pkt. ponad 35 do 45 mln zł - 4 pkt. ponad 45 do 55 mln zł - 5 pkt. ponad 55 do 65 mln zł - 6 pkt. ponad 65 mln zł - 7 pkt..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr E) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług projektowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (wg zał. Nr B); 8) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. Nr C); 9) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (dla każdej specjalności podać numer uprawnień budowlanych oraz załączyć kserokopie uprawnień, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg zał. Nr A); 9a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 ,wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dys-ponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg zał. Nr D); 10a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.10, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia ,którymi będzie dysponował; 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; UWAGA- z informacji banku winna wynikać konkretna kwota w PLN. 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa: 1) w ust.1 pkt. 2, 3, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 2) w ust.1 pkt.6 -składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Uwaga : Wzory załączników :A, B, C, D ,E zamieszczone zostały na stronie internetowej: www.przetargi.plk-sa.pl.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.plk-sa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: 20-022 Lublin ul.Okopowa 5 pok.130.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.