eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskKONTRAKT NR 6.2 BUDOWA SYSTEMU OPOMIAROWANIA I MONITORINGU DLA GDAŃSKIEGO UKŁADU WODOCIĄGOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 32988

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: KONTRAKT NR 6.2 BUDOWA SYSTEMU OPOMIAROWANIA I MONITORINGU DLA GDAŃSKIEGO UKŁADU WODOCIĄGOWEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gdańska Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o., do kontaktów: Robert Kaczmarek, ul. Na Stoku 50, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3266700, 3266712, fax 058 3266701, e-mail: rkaczmarek@giwk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): giwk@giwk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONTRAKT NR 6.2 BUDOWA SYSTEMU OPOMIAROWANIA I MONITORINGU DLA GDAŃSKIEGO UKŁADU WODOCIĄGOWEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk PL633. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót instalacyjnych związanych z realizacją Kontraktu nr 6.2 wchodzącego w skład Gdańskiego projektu wodno-ściekowego. Wykonanie robót budowlanych objętych kontraktem nr 6.2 obejmuje realizację następujących robót: 1. Zrealizowanie pomiaru poziomu wody w trzech istniejących piezometrach. 2. Zrealizowanie pomiaru parametrów ilościowych wody w 50 studniach głębinowych ujęć wody. 3. Zrealizowanie 28 szt. punktów pomiarowych parametrów ilościowych i jakościowych wody w obiektach wodociągowych. 4. Zrealizowanie 76 szt. punktów pomiarowych parametrów ilościowych i jakościowych wody w wybranych punktach sieci wodociągowej, w tym 69 w nowych komorach pomiarowych. 5. Przekaz wszystkich zrealizowanych pomiarów równolegle do Centralnej Dyspozytorni w SNG oraz Dyspozytorni GiWK oraz ich wizualizacja w Dyspozytorni GIWK. 6. Wymiana 88 zasuw na sieci wodociągowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Oryginalny kod CPV: 33.25.20.00 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.00.00 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów Oryginalny kod CPV: 33.25.30.00 - Aparatura do wykrywania i analizy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienia podstawowe netto 11.629.839,00 5% zamówienia uzupełniające netto 1.162.984,00 zł Razem netto 12.792.823,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000 EUR Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 10% ceny podanej w ofercie (z VAT) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Wymagane jest wskazanie: - 1 osoby na stanowisku Przedstawiciel Wykonawcy/Kierownik Budowy, posiadającej wyższe wykształcenie techniczne w specjalności elektryk lub automatyk, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy instalacji urządzeń automatyki lub elektroenergetyki na sieciach i obiektach wod-kan., w tym przynajmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym, posiadającej znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W zakresie wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Przedstawicielem Wykonawcy. - co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Zespołu Projektowego, posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu, w tym uczestniczącej w wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowej na budowę lub modernizację sieci wodociągowej o długości każdej z nich co najmniej 1500 m, - co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Sanitarnych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadające co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej. b) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 8 000 000 PLN (z VAT), w tym co najmniej jedną robotę w branży wodociągowo kanalizacyjnej lub elektrycznej lub automatycznej, o wartości co najmniej 1 000 000 PLN (z VAT). 2) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łącznie przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 10 000 000 zł b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej co najmniej 1 000 000 zł W przypadku kwot wykazywanych w walutach innych niż PLN do obliczania obliczania przychodu, wartości wykonywanych robót, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej należy przyjąć średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przeliczenia dokona Zamawiający. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą według zasady spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne li społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich), 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), 6) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w tym dokumenty poświadczające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych i aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie może być wykazane w CV wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 IDW; 8) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 9) rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument składają Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku), 10) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument składają Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giwk.pl. Opłata: 854 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2007, godzina 10:30, Gdańsk, ul. na Stoku 49, pokój 114.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; PROJEKT NR 2005PL16CPE001 PN \GDAŃSKI PROJEKT WODNO-ŚCIEKOWY 2) Informacje dodatkowe: Do oferty należy załączyć: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie podpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do udzielania dalszych pełnomocnictw w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika substytucyjnego, w takim wypadku do oferty należy także załączyć pełnomocnictwo substytucyjne; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich współwykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Zaleca się by pełnomocnictwo wymieniało wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe wskazanych osób załączając proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do Instrukcji Dla Wykonawców (Część I SIWZ). Termin wykonania zamówienia: 31.12.2010 r. (w tym Czas na Ukończenie 31.12.2009 r. plus 12 miesięcy Okresu Zgłaszania Wad). Zamówienie jest częścią Kontraktu nr 6 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.