Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Piotrków Trybunalski: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi kasowej przez bank w siedzibie Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb
Numer ogłoszenia: 329893 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 645 01 00, faks 044 649 90 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspiotrkowtryb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi kasowej przez bank w siedzibie Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przyjmowanie - bez opłat i prowizji - od podatników nie prowadzących działalności gospodarczej oraz prowadzących działalność gospodarczą i nie mających obowiązku prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów - wpłat gotówkowych z tytułu następujących zobowiązań podatkowych: - podatku dochodowego od osób fizycznych, - podatku do towarów i usług, - podatku od spadków, darowizn i czynności cywilnoprawnych, - podatków zniesionych, - kar wynikających z powyższych zobowiązań podatkowych, - wpłat: mandatów, kar grzywny, zryczałtowanych kosztów postępowania, - innych należności, do których określenia lub poboru właściwym organem jest Naczelnik Urzędu Skarbowego. 2. Dokonywanie - bez opłat i prowizji - zwrotów nadpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych osobom fizycznym. 3. Przyjmowanie - bez opłat i prowizji - opłaty skarbowej po zawarciu stosownej umowy z Gminą Piotrków Tryb., określającej zasady przyjmowania opłaty. 4. Potwierdzanie wpłat odpowiednim dokumentem. 5. Zapewnienie we własnym zakresie zapotrzebowania na dowody wpłat. Wykonawca prowadzi punkt kasowy na własny koszt i ryzyko, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych w przepisach art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą; b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; g)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą :spełnia/nie spełnia - na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki te wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oprócz oferty, oświadczenie o spełnianiu ww. warunków udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii: - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspiotrkowtryb.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Tryb.
ul. Wronia 65
97-300 Piotrków Tryb.
II piętro, pok. 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 65 97-300 Piotrków Tryb. IV piętro, pok. 420.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.01.2009.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
- PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU ULICY ŁÓDZKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. KASZTELAŃSKIEJ DO UL. GĘSIEJ
- Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Dostawa i montaż mebli sądowych dla Sądu Rejonowego w Opocznie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.