To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Otwock: Rozbudowa istniejącej sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) i instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku G szpitala
Numer ogłoszenia: 329908 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51004 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) i instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku G szpitala.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac dodatkowych obejmuje w szczególności: 1. Montaż dodatkowego zasilacza wraz z akumulatorami awaryjnymi ZSP 135-DR-3A-1 -1szt. 2. Montaż dodatkowych modułów sterujących M921A - 2szt. 3. Wykonanie oprzewodowania instalacji i podłączenie dodatkowych klap - 13 szt. 4. Uwzględnienie sterowania dodatkowych klap w oprogramowaniu SAP 5. Uruchomienie i sprawdzenie działania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE SUPON W LUBLINIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE SUPON W LUBLINIE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON, ul. Przyjacielska 4, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5113,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5113,40
Oferta z najniższą ceną: 5113,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5113,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Instalowany system SAP składa się z cyfrowych elementów detekcyjnych, sygnalizacyjnych i wykonawczych adresowanych w celu określenia lokalizacji danego elementu przez centralę systemu a tym samym umożliwienia użytkownikowi lokalizację miejsca instalacji danego elementu np w przypadku wystąpienia alarmu pożarowego lub w sytuacji uszkodzenia samego elementu. Dzięki temu możliwe jest szybkie i łatwe określenie lokalizacji zdarzenia na terenie obiektu. Elementy sterujące klapami należą do grupy elementów wykonawczych i stanowią one integralny element systemu SAP w szczególności pod względem programowym. Ponieważ na etapie programowania systemu należy uwzględnić w programie wszystkie elementy adresowalne sterujące poszczególnymi klapami przeciwpożarowymi wentylacji. Na etapie montażu poszczególnych elementów detekcyjnych, sygnalizacyjnych i wykonawczych każdy z nich jest adresowany narastającym adresem poprzez zastosowanie niepowtarzalnego w danej pętli adresu. W chwili obecnej system szpitala składa się z ponad 1200 adresowalnych elementów. Przebudowywana pętla w budynku F-G będzie zawierała około 150 elementów. Zgodnie z przyjętymi zasadami adresy przypisuje się zgodnie z zasadą postępu po pętli (najmniejszy na początku pętli największy na końcu pętli). Jednocześnie w trakcie adresowania tworzone jest oprogramowanie obsługujące daną pętlę, dla którego dane adresowe są danymi identyfikacji typu rodzaju i lokalizacji elementu. Obydwa elementy, czyli programowy i instalacyjny realizowane są jednocześnie. W momencie zakończenia instalacji, czyli po nadaniu adresu ostatniemu elementowi w pętli zamykany jest moduł programowy pod względem puli adresowej, który to moduł zawiera w sobie kod programowy do obsługi poszczególnych elementów detekcyjnych, sygnalizacyjnych oraz wykonawczych zainstalowanych w pętli. Po uruchomieniu i ostatecznym przetestowaniu elementy zainstalowane w danej pętli systemu stanowią zamknięty zbiór sterowany przez centralę sygnalizacyjną w oparciu o zaimplementowane oprogramowanie. Wszelkie zmiany związane z dołożeniem dodatkowych elementów najlepiej wykonywać przed ostatecznym uruchomieniem i oprogramowaniem systemu. Wykonawca realizujący daną pętlę powinien uzupełnić w systemie ewentualne dodatkowe elementy oraz umieścić je w programie przed zakończeniem prac. W tej sytuacji nie wymaga to wykonywania dodatkowych prac związanych z przeprogramowywaniem centrali, przeadresowywaniem poszczególnych elementów oraz fizycznym oznaczaniem kolejnych elementów sytemu. W przypadku podłączenia dodatkowych klap wymagana jest instalacja, praktycznie w środku pętli - wynika to z lokalizacji wentylatorni w budynku G, dodatkowych elementów wykonawczych sterujących klapami. Ponieważ wykonawca rozbudowy w chwili obecnej instaluje okablowanie i określa adresy poszczególnych elementów oczekuje zajęcia stanowiska czy odnośnie montażu dodatkowych elementów związanych z podłączeniem dodatkowych klap ppoż. Najkorzystniejszym rozwiązaniem z technicznego punktu widzenia jest wykonanie podłączenia dodatkowych urządzeń przez wykonawcę wykonującego rozbudowę. Zlecenie prac innemu wykonawcy możliwe jest dopiero po zakończeniu prac i dokonaniu odbioru instalacji. W tej sytuacji wyłoniony wykonawca mógłby rozbudować instalację - wykonać okablowanie - zainstalować dodatkowe elementy - dokonać modyfikacji adresów elementów w całej pętli - zmodyfikować kod programowy programu obsługującego pętlę - następnie dokonać uruchomienia i testowania całej pętli - ponownego oznaczenia wszystkich elementów całej pętli - wykonania dokumentacji powykonawczej dla całej pęti Generuje to dodatkowe koszty znacznie przekraczające koszt realizacji rozbudowy w przypadku wykonania tych prac na etapie obecnej rozbudowy. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że obecnie wykonywana instalacja może być w pełni uruchomiona dopiero po zakończeniu prac budowlanych, tym samym należy uwzględnić, że w ramach ponownej rozbudowy w trakcie zmiany przebiegu tras kablowych wystąpi konieczność dokonania szeregu napraw w szczególności ścian i sufitów, co jeszcze dodatkowo podniesie koszty. Oczywiście możliwe jest również wykonanie rozbudowy poprzez wykonanie dodatkowej pętli wyłącznie dla elementów sterujących dodatkowymi klapami. Jednak to rozwiązanie pociąga za sobą konieczność poprowadzenia trasy kablowej przez cały budynek G a następnie z budynku G do budynku J gdzie znajduje się centrala SAP. Oczywiście należy opracować oprogramowanie obsługujące pętlę i dodatkowo rozbudować centralę o dodatkową kartę. Ze względu na długość trasy kablowej od elementów sterujących do centrali SAP oraz konieczność wykonania rozbudowy centrali o dodatkową kartę koszt tego rozwiązania jest najwyższy i może nawet kilkukrotnie przekroczyć zakładany koszt rozbudowy. Należy nadmienić również, że zgodnie z pismem wykonawcy wentylacji brak zasilenia i sterowania dodatkowych klap wstrzymuje prace związane z rozruchem i testowaniem całej instalacji wentylacji i klimatyzacji, co może spowodować opóźnienia w zakończeniu prac związanych z przebudową budynku G na potrzeby bloku operacyjnego oraz szatni pracowniczej. Tym samym praktycznie nie jest możliwy do realizacji scenariusz związany z rozbudową systemu wykonywaną przez innego wykonawcę po zakończeniu prac. Ponieważ do czasu dokonania rozruchu wentylacji nie można zakończyć prac związanych z ostatecznym wykończeniem pomieszczeń, a następnie dokonać montażu czujek i testowania systemu SAP. Pozostaje, więc opcja najdroższego rozwiązania polegająca na wykonaniu dodatkowej linii dozorowej i rozbudowie centrali przez innego wykonawcę lub zlecenie realizacji prac wykonawcy prowadzącemu w chwili obecnej rozbudowę systemu SAP w budynku G.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Dostawa 2 urządzeń do badania integralności filtrów w podziale na części".
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Dostawa urządzenia do badania szczelności fiolek
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi
- Modernizacja boiska sportowego do gry w piłkę nożną i siatkówkę w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Suchedniów"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Komarów-Osada"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd we Włodowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.