eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzebudowa magistrali wodociągowej w ul. Wiązowej, Kalinowej, Jarzębinowej oraz renowacja magistrali wodociągowej w ul. Jarzębinowej i Ekologicznej w Ostrowie Wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-25

Ogłoszenie nr 329969 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.

Ostrów Wielkopolski: Przebudowa magistrali wodociągowej w ul. Wiązowej, Kalinowej, Jarzębinowej oraz renowacja magistrali wodociągowej w ul. Jarzębinowej i Ekologicznej w Ostrowie Wielkopolskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309104-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113, ul. ul. Partyzancka  27, 63400   Ostrów Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 062 7387705, 7387706, faks 627 353 690, e-mail pwik@wodkan.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sektor wodno-kanalizacyjny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa magistrali wodociągowej w ul. Wiązowej, Kalinowej, Jarzębinowej oraz renowacja magistrali wodociągowej w ul. Jarzębinowej i Ekologicznej w Ostrowie Wielkopolskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/MAGIST/18/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje : w zakresie przebudowy magistrali wodociągowej: - wykonaniu przebudowy z rur z żeliwa sferoidalnego klasy C40 DN 500 (530,5x9,3mm), ze złączami Standard Uniwersal Vi lub o parametrach równoważnych, długość 107,0m, - wykonaniu przebudowy z rur z żeliwa sferoidalnego klasy C30 DN 500 (532,0x7,5mm), ze złączami Standard lub o parametrach równoważnych, długość 77,0m, - montażu kształtek wg projektu budowlanego, w zakresie renowacji magistrali wodociągowej: - wykonaniu renowacji żeliwnej magistrali wodociągowej średnicy 600mm, polegającej na wprowadzeniu do rurociągu istniejącego, rur polietylenowych typu TS lub RC SDR 17 PN 10 średnicy Dz 500x29,7mm, długości 326,0m, - montażu rurociągu by-pass wraz z kształtkami średnicy 280mm PE oraz ułożeniem rur na głębokości od 0,5 do 1,0m i zasypaniem, długości 360,0m, z materiału powierzonego przez zamawiającego, - montażu kompletnej zasuwy kołnierzowej o średnicy DN 500 z materiału powierzonego przez zamawiającego w węźle WI, W ramach ww. zakresu zamawiający zobowiązany jest do: - przekazania rur PE na wykonanie by-pass długości 360,0m wraz z niezbędnymi kształtkami ( rodzaj kształtek i sposób rozwiązania połączenia by-passu uzgodnić z zamawiającym), - przekazanie kompletnej zasuwy kołnierzowej DN 500 tj. wraz z łącznikami typu RK, - wyłączenie i odwodnienie magistrali, - napełnienie i odpowietrzenie magistrali. W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do: - włączenie by-passu w istniejących rurociąg DN 600mm żeliwny za pomocą dostępnych kształtek montażowych - rozwiązanie uzgodnić z zamawiającym, - połączenie wszystkich złączy kołnierzowych za pomocą śrub nierdzewnych lub śrub zabezpieczonych antykorozyjnie, - montaż zasuwy kołnierzowej DN 500 mm i jej posadowienia na stabilnej płycie betonowej ( podłoże stabilne), - dostarczenia wydruków ze zgrzewów - załącznik do dokumentów odbiorowych, - wyczyszczenia rur żeliwnych DN 600mm; - przeprowadzenia inspekcji kamerą przed czyszczeniem i po czyszczeniu - nagranie w na płycie CD/DVD przekazać zamawiającemu, - wykonania robót po przedstawieniu harmonogramu prac i planowanych wyłączeń magistali, zatwierdzonego przez zamawiającego, - demontażu po wykonanych pracach rurociągu by-pass wraz z przekazaniem rur w odcinkach nie dłuższych niż 12 mb , zasuwy DN 600 z likwidowanej komory wraz z kształtkami oraz protokolarne przekazanie zamawiającemu , - wyburzenia istniejącej komory żelbetowej wraz z wywozem gruzu na wysypisko odpadów, - przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności, terenu budowy, - niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż., bhp, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu umowy, - ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - częściowej wymiany gruntu wraz z zagęszczeniem warstwami, potwierdzoną protokołem badania zagęszczenia oraz odbiorem pasa drogowego przez zarządcę drogi, - kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - bieżącego usuwania, składowania i ewentualnej utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność) dostarczanych na teren budowy, - ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem umowy, - ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, drenarskiej do średnicy 160 mm, gazowej do średnicy 80mm oraz instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym, - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z organizacją ruchu , - ponoszenia kosztów nadzoru właścicieli urządzeń, przy wszelkich kolizjach z tymi urządzeniami, - uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, - przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenia do odbioru końcowego robót budowlanych i przedmiotu umowy oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych, - pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad/usterek. Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej i uzyskanie dodatkowych informacji w celu prawidłowej wyceny. Zakresem umowy objęte jest również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu i przekazanie zamawiającemu trzech egzemplarzy zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim dokumentacji geodezyjnej wykonanych robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45232100-3, 31218000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT606505.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MELIKAN s.c.,  ,  ul. Długa 40,  63-400,  Ostrów Wielkopolski ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 625000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 625000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 647945.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.