eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wynajem konstrukcji oraz oświetlenia na potrzeby imprezy Sylwester 2011 oraz XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Kraków: Wynajem konstrukcji oraz oświetlenia na potrzeby imprezy Sylwester 2011 oraz XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Numer ogłoszenia: 329995 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, faks 012 4249652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem konstrukcji oraz oświetlenia na potrzeby imprezy Sylwester 2011 oraz XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: w części 1: Wynajem, montaż, obsługa i demontaż konstrukcji na potrzeby realizacji imprezy masowej Sylwester 2011 organizowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w dniu 31 grudnia 2011 r. w części 2: Wynajem, montaż, obsługa i demontaż konstrukcji i oświetlenia na potrzeby XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dniu 8 stycznia 2012 r. na Rynku Głównym w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31527260-6 System oświetleniowy, 44210000-5 Konstrukcje i części konstrukcji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiący nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60-6, 44.21.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla Części 1: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100), dla Części 2: 720,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: -w pieniądzu płatne przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego 14 1240 4533 1111 0010 3060 4619 z dopiskiem: dla części 1: wadium - konstrukcje/Sylwester - KBF.DP.271-128/2011. dla części 2: wadium - konstrukcje/oświetlenie/WOŚP - KBF.DP.271-128/2011. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Składane w oryginale w Sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi: - być wystawione na Zamawiającego - Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków; - mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; -zawierać w swoje treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie Części 1: wykonawca wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na wynajmie, montażu, demontażu i obsłudze konstrukcji na potrzeby realizacji imprez masowych. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 20.000,00 zł brutto. - w zakresie Części 2: wykonawca wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na wynajmie, montażu, demontażu i obsłudze oświetlenia na potrzeby realizacji imprez masowych. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 20.000,00 zł brutto

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 50 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz oferty, -Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze, - Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

mogą one dotyczyć: 1) zmian terminu i miejsca realizacji imprezy Sylwester 2011 lub XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy; 2) zmiany harmonogramów realizacji wskazanych w załączniku nr 1 do umowy; 3) terminów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 - 3 z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 4) zmian harmonogramu realizacji wskazanego w załączniku nr 1* do umowy; 5) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego umowy; 6) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w tym w szczególności zmiany parametrów sprzętu nagłaśniającego; 7) z zastrzeżeniem § 3 ust. 5 umowy, zmian wynikających ze zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 8) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem konstrukcji na potrzeby realizacji imprezy masowej Sylwester 2011, organizowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w dniu 31 grudnia 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem, montaż, obsługa i demontaż konstrukcji na potrzeby realizacji imprezy masowej Sylwester 2011 organizowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w dniu 31 grudnia 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem konstrukcji oraz oświetlenia na potrzeby XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dniu 8 stycznia 2012 r. na Rynku Głównym w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem, montaż, obsługa i demontaż konstrukcji i oświetlenia na potrzeby XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dniu 8 stycznia 2012 r. na Rynku Głównym w Krakowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00-5, 31.52.72.60-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.