eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 72a, 72b, 72c, 72d w miejscowości Lubiel, pow.Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Wrocław: Przebudowa instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 72a, 72b, 72c, 72d w miejscowości Lubiel, pow.Góra
Numer ogłoszenia: 33001 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 72a, 72b, 72c, 72d w miejscowości Lubiel, pow.Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 72a, 72b, 72c, 72d, w miejscowości Lubiel, pow.Góra. Zamówienie obejmuje: - przebudowę wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej z wydzieleniem łazienek, - budowę przyobiektowych oczyszczalni ścieków wraz z odprowadzeniem oczyszczonych wód do rowu, wraz z przyłączem do budynku, - wykonanie wewnętrznej linii zasilania niskiego napięcia, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Dokumentacja projektowa stanowi integralną cześć SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.24.71.12 - Kanały upustowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.71.12 - Roboty budowlane w zakresie kanałów upustowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000,-.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Należy wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwoma robotami budowlanymi tożsamymi z przedmiotem zamówienia (odpowiadających swoim rodzajem) o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych za każdą wykonaną robotę budowlaną wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej. Możliwości ekonomiczne i finansowe zapewniające wykonanie zamówienia w szczególności posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą 300 tys. złotych. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP) Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. Doświadczenie zawodowe stanowiący załącznik nr 2a do formularza ofertowego, zawierający wykaz wykonanych robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć potwierdzenie należytego wykonania zamówienia w formie referencji wydanej przez uprawnioną osobę reprezentującą podmiot, dla którego wykonano zamówienie. Załącznik nr 2b - Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kadra inżynieryjno-techniczna oraz pracownicy bezpośrednio zatrudnieni w wykonawstwie. Należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji elektrycznych, kanalizacyjnej i wodociągowej oraz aktualne dokumenty przynależności do izby zawodowej. Ubezpieczenie od OC stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego, zawierający polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300 tys. złoty. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące załącznik nr 4 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS stanowiące załącznik nr 5 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul.Mińska 60, pok.214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul.Mińska 60, kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.