Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Kosakowo: Obsługa terenów gminnych, gm. Kosakowo - sprzątanie i utrzymanie plaż i terenów przyplażowych
Numer ogłoszenia: 33008 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa terenów gminnych, gm. Kosakowo - sprzątanie i utrzymanie plaż i terenów przyplażowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Obsługa terenów gminnych, gm. Kosakowo - sprzątanie i utrzymanie plaż i terenów przyplażowych w okresie od 1 czerwca do 30 września, w latach 2009 - 2011 /3 sezony letnie/, a w szczególności: 1. Przygotowanie plaż do sezonu: posprzątanie plaż z kultywatorowaniem piasku do głębokości 15 cm do dnia 7 czerwca 2. Sprzątanie plaż i terenów przyległych: a) strefa I: - w okresie od 30.04 do 30.06 - raz w tygodniu - w okresie od 01.07 do 31.08 - dwa razy w tygodniu (do godz. 8.00) - w okresie od 01.09 do 30.09 - raz w tygodniu b) strefa II: - w okresie od 30.04 do 15.06 - dwa razy w tygodniu - w okresie od 16.06 do 31.08 - codziennie (do godz. 8.00) - w okresie od 01.09 do 30.09 - raz w tygodniu 3. Kultywatorowanie plaży raz w tygodniu (piątek) w okresie od 01.06 do 31.08 4. Ustawienie plażowych koszy na śmieci na okres od 16.06 do 31.08 i ich opróżnianie a) strefa I: 15 sztuk (opróżnianie 2 razy w tygodniu) b) strefa II: 40 sztuk (opróżnianie 2 razy dziennie w dni plażowe - do godz. 8.00 i 13.00 - 14.00) 5. Podejmowanie skutecznych interwencji, w zakresie objętym umową, w terminie 24 h od daty zgłoszenia (wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności za pośrednictwem faksu, a w godzinach 8 - 21 we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem telefonu komórkowego). 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, uczestnictwo w wizji lokalnej na żądanie Zamawiającego (w terminie 3 godzin od zgłoszenia żądania, w dni powszednie w godz. 8 -17) Strefa I: - Mechelinki (od nasady klifu) do Rewy (koniec ulicy Bursztynowej) - Rewa : od kanału Czarny Rów do początku budowli hydrotechnicznej Urzędu Morskiego Strefa II: - Rewa od pomostu rybackiego do końca Szpyrku - Rewa od końca Szpyrku do końca ulicy Bursztynowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.68.00.00 - Usługi sprzątania plaż .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem te4chnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 1.6. Wykonają zamówienie z należytą starannością. 1.7. Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 1.8. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści niniejszej SIWZ 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 zawiera oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany druk Oferta - wg wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wg wzoru - załącznika nr 2 3. Formularz cenowy - kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 4. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu, osprzętu i składowisk, jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 1.3) -załącznik nr 5 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6 Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu do dnia zawarcia umowy taką polisę zawrze..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl /Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo, adres. j.w. Biuro Obslugi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Trzemeszno
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Usuwanie padłych zwierząt na terenie miasta Gdyni.
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.