Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Prochowice: Dostawa tablic informacyjnych i promocyjnych projektów realizowanych przez Gminę Prochowice współfinansowanych środkami RPO i PROW
Numer ogłoszenia: 33010 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic informacyjnych i promocyjnych projektów realizowanych przez Gminę Prochowice współfinansowanych środkami RPO i PROW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie tablic informacyjno-turystycznych oraz promocyjnych w ramach realizowanych przez Gminę Prochowice projektów współfinansowanych środkami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 i Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, obejmujące niżej wymienione projekty: 1. W ramach projektu pn. Rewitalizacja kamienic w mieście Prochowice realizowanego w ramach RPO priorytetu nr 9 i działania nr 9.2. Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców Wykonawca wykona: - dostawę i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 70cm wys. i 90cm szer., gr. min. 0,8mm z blachy ocynkowanej z wykonaną wielkoformatową grafiką UV. Układ, znaki graficzne zgodnie z wytycznymi IZRPO tj. http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1291 (Zamawiający przekaże projekt grafiki po podpisaniu umowy). Konstrukcja wolnostojąca pod tablicę informacyjną z kształtowników o przekroju 60x60mm. Tablica montowana na wysokości około 260 cm. - dostawa tablicy pamiątkowej o wymiarach 70cm wys. i 90cm szer. gr. min. 3mm z płyty warstwowej typu dibond: (aluminium/polietylen) z wykonaną wielkoformatową grafiką UV. Układ, znaki graficzne zgodnie z wytycznymi IZRPO zamieszczonymi na stronie http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1291 (Zamawiający przekaże projekt grafiki po podpisaniu umowy). - 12 szt. tabliczek pamiątkowych o wymiarach 25cm x 30 cm gr. min. 3mm z płyty warstwowej typu dibond: (aluminium/polietylen) z wykonaną wielkoformatową grafiką UV. Treść i układ grafiki jak dla tablicy pamiątkowej. 2. W ramach projektu pn. Przebudowa nawierzchni placu Targowiska Miejskiego w Prochowicach wraz z utworzeniem punktu informacji turystycznej na Szlaku Odry - projekt współfinansowany ze środków PROW w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Wykonawca wykona punkt informacji turystycznej na Szlaku Odry przy Targowisku Miejskim w Prochowicach (Prochowice obręb nr 2 działka nr 120/14, 121) składający się z dostawy i montażu: - 2 szt. tablic informacyjno-turystycznych o szer. 250cm i wys. 125cm gr. min. 0,8mm z blachy ocynkowanej z wykonaną wielkoformatową grafiką UV. Zamawiający przekaże wstępny projekt grafiki po podpisaniu umowy. - konstrukcja wolnostojąca pod tablicę - dwustronna z kształtowników o przekroju 60x60mm. Tablica montowana na wysokości około 260 cm. 3. W ramach projektu pn. Remont Świetlicy wiejskiej w Lisowicach wraz z utworzeniem punktu informacji turystycznej o Krainie Łęgów Odrzańskich i szlaku Odry - projekt współfinansowany ze środków PROW w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Wykonawca wykona punkt informacji turystycznej regionu Krainy Łęgów Odrzańskich i Szlaku Odry przy Budynku Świetlicy Wiejskiej w Lisowicach (obręb Lisowice działka nr 599/6) składający się z dostawy i montażu: - tablicy informacyjno-turystycznej o szer. 170cm i wys. 120cm gr. min. 3mm z płyty warstwowej typu dibond: (aluminium/polietylen) z wykonaną wielkoformatową grafiką UV. Zamawiający przekaże wstępny projekt grafiki po podpisaniu umowy. - konstrukcja wolnostojąca pod tablicę informacyjno-turystyczną z kształtowników o przekroju 60x60mm. Tablica montowana na wysokości około 260 cm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, polegające na wykonaniu tablic informacyjnych lub reklamowych lub podobnych jak stanowiące przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A; 2. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofertę,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w § 11 ust.4 i 5 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ tj: 4. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu końcowego wykonania zamówienia, określonego w § 3 ust.2 umowy, w sytuacji wyjątkowej, będącej następstwem zaistnienia takich okoliczności jak: 1) siła wyższa lub szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne; 2) odkrycia, znaleziska, wykopaliska; uniemożliwiające dotrzymanie terminu umownego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia umownego, określonego w § 5 ust.1 w następujących przypadkach: 1) ustawowa zmiana stawki podatku VAT na dostawy objęte niniejszą umową, 2) stwierdzenie przy odbiorze wad nie nadających się do usunięcia, gdy nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie z programów: - Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu nr 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), działania 9.2. Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców - Programu Rozwoju obszarów Wiejskich w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż defibrylatorów wraz z cyklem szkoleń z zakresu ich użycia i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.