To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-28
Ogłoszenie nr 33013 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Lipsko: "Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku w ramach projektu nr RPMA.10.03.01-14-4068/16 pt. "Postaw na zawód, postaw na siebie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Postaw na zawód, postaw na siebie" projekt współfinansowany ze środków nii Europejskiejw ramach Europejskego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23493 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Lipsku, krajowy numer identyfikacyjny
18408100000, ul.
ul. Zwoleńska
12,
27300
Lipsko, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483 780 137, faks
483 780 137, e-mail
mmejzner@gmail.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku w ramach projektu nr RPMA.10.03.01-14-4068/16 pt. "Postaw na zawód, postaw na siebie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje organizację oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń: - Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego; - Operator piły mechanicznej do ścinki drzew; - Szkolenie wstępne z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowe; dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku w ramach projektu "Postaw na zawód, postaw na siebie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
80530000-8,
80550000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kursy przygotowujące do egzaminów celadniczych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Powodem unieważnienia postępowania dla części 1 - Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego jest to, że na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r poz. 2164 ze zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu" unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w związku z tym, że na tą część zamówienia nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2682.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Powodem unieważnienia postępowania dla części 2 - Kurs operator pił mechanicznych do ścinki drzew jest to, że na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r poz. 2164 ze zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu" unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w związku z tym, że na tą część zamówienia nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10813.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Szkolenie wstępne z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Powodem unieważnienia postępowania dla części 3 - Szkolenie wstępne z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowe, jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r poz. 2164 ze zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty" unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w związku z tym, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tych część zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT691.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LIPSKO
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.