Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Poznań: Wykonanie form graficznych (wydruki) oraz napisów z folii samoprzylepnej
Numer ogłoszenia: 33015 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie form graficznych (wydruki) oraz napisów z folii samoprzylepnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie form graficznych (wydruki) oraz napisów z samoprzylepnej folii matowej lub z połyskiem, zajmujących ok. 50% - 100 % powierzchni podłoża (płyty aluminiowej, płyty PCV, banera).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Doświadczenie w wykonywaniu usług graficznych, podobnych do usług będących tematem przetargu - ocena referencji. 2. Dyspozycyjność i dostosowanie terminu usługi do potrzeb Zamawiającego - ocena oświadczenia nt. dyspozycyjności. 3. Zapewnienie niezmienności cen w pierwszym roku trwania umowy. Zamawiający przewiduje waloryzację cen za usługę (raz w roku), jednak nie wcześniej niż po roku trwania umowy i nie więcej niż wynosi wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni rok kalendarzowy, ogłoszony przez prezesa GUS- ocena - ocena oświadczenia dot. niezmienności cen
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty. 2.Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. -W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy), oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem otwarcia ofert). -W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). -W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)- należy dołączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; umowa ta musi w szczególności wskazywać kto będzie pełnomocnikiem reprezentującym je w postępowaniu i przy zawarciu umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 23 ust 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W/w dokumenty powinny być dostarczone w oryginale lub kopii poświadczonej przez wykonawcę 3 Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4.Pisemne oświadczenie Wykonawcy wg. art.22 ust.1 pzp. 5.Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne. 6.Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia. 7.Lista referencyjna zawierająca co najmniej 1 firmę, potwierdzająca doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu usług będących przedmiotem przetargu, z podaniem numerów telefonów kontaktowych do zamawiającego. 8.Oświadczenie Wykonawcy o niezmienności ceny usług w pierwszym roku trwania umowy. 9.Oświadczenie nt. dyspozycyjności i dostosowania terminu wykonania usługi do potrzeb Zamawiającego. 10.Określenie warunków finansowych przy wykonaniu usług w terminie ekspresowym (24h). Wysokość dodatku za wykonanie usług w terminie ekspresowym nie może przekroczyć 25% wartości usługi wykonanej w terminie zwykłym tj. 5 dni kalendarzowych. 11.Przedstawienie Zamawiającemu możliwość kontaktu z Wykonawcą w dni robocze w godz. 7.00 - 15.00 (nr tel. komórkowego, nr tel. stacjonarnego, adres poczty elektronicznej) - konieczne do telefonicznego uzgodnienia wykonania drobnowymiarowych napisów informacyjnych. 12.Parafowany przez Wykonawcę na wszystkich stronach wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. wartość procentowa dodatku za wykonanie usługi w terminie ekspresowym - 20
- 3. warunki płatności - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. ul. Staroprzygodzka 25.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Pielęgnacja drzew przydrożnych na terenie RDW Kościan DW 432
- Zakup urządzeń infrastruktury IT na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa akcesoriów komputerowych, naczyń kuchennych i obuwia medycznego
- Świadczenie usług bieżących prac konserwatorskich i usuwanie drobnych awarii pogotowia technicznego oraz obsługi technicznej i prowadzeniu bieżących naprawa w siedzibie ZTM w Poznaniu ul. Matejki 59
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.