eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławTT-2140-13/2015 Roboty budowlane w zakresie remontu pieszo - jezdnych alejek mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Wrocław: TT-2140-13/2015 Roboty budowlane w zakresie remontu pieszo - jezdnych alejek mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 330166 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, faks (0-71) 328 70 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TT-2140-13/2015 Roboty budowlane w zakresie remontu pieszo - jezdnych alejek mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie remontu pieszo - jezdnych alejek mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) zadanie nr 1 - remont alejek pieszo - jezdnych żwirowych na polu nr 6; 1) zadanie nr 2 - remont alejek pieszo - jezdnych żwirowych na polu nr 12;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Marek Zalewski, Żmigródek 112, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38446,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46267,20

  • Oferta z najniższą ceną: 46267,20 / Oferta z najwyższą ceną: 46267,20

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający przeprowadził postępowanie (znak sprawy - TT-28-13/2013) w trybie nieograniczonym na Roboty budowlane w zakresie remontu alejek pieszo - jezdnych mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu, w który przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 85 406,28 zł i udzielił zamówienia podstawowego dnia 20.08.2013 r. (umowa TT-2140-29/2013). Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego dnia 09.07.2014 r. zgodnie z umową nr TT-2140-08/2014 na kwotę 44 231,36 zł W związku z tym, że wartość szacunkowa zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 38 446,10 zł, czyli w sumie z udzielonym już zamówieniem uzupełniającym ( w sumie na kwotę 82 677,46 zł) nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, a od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęło jeszcze 3 lata, można zastosować tryb z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.