eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › budowa deptaka w ciągu ulicy Kościuszki w Malborku - Etap I budowa ronda

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33017

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: budowa deptaka w ciągu ulicy Kościuszki w Malborku - Etap I budowa ronda Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa deptaka w ciągu ulicy Kościuszki w Malborku - Etap I budowa ronda. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa deptaka w ciągu ulicy Kościuszki w Malborku - Etap I budowa ronda W ramach robót przewidzianych do realizacji wykonane zostaną następujące prace: przebudowa skrzyżowania ulicy Mickiewicza z ul. Piłsudskiego oraz Piastowską budowa mini-ronda w miejscu skrzyżowania, przebudowa odcinków ulic Mickiewicza, Piastowskiej i Piłsudskiego na włączeniu w ulice istniejące, budowa zatoki autobusowej przy ul. Piłsudskiego, przebudowa ciągów pieszych w rejonie prowadzonych robót, przebudowa infrastruktury podziemnej kolidującej z prowadzonymi robotami, przebudowa koryta żelbetowego Kanału Juranda, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie w okresie ostatnich 5 lat min. 3 robót o porównywalnej wielkości, charakterze i zakresie, polegających na budowie dróg wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego na kwotę nie mniejszą jak 4 mln złotych każda 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie z budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres prac wchodzą: I. Roboty drogowe 1). Nawierzchnie bitumiczne - 1464,66 m2 2). Chodniki z płyt betonowych 30x30 - 2568,06 m2 3). Nawierzchnie z kostki Polbruk - 256,49 m2 4). Nawierzchnie z kostki kamiennej - 95,03 m2 5). Nawierzchnie z kostki Starobruk - 175,25 m2 6). Krawężniki drogowe - 659,92 m2 7.) Obrzeża betonowe - 379,55 m2 II. Roboty w zakresie sieci wod-kan 1). Przebudowa sieci wodociągowej Dn-225 PE - 170 mb 2). Wykonanie przyłączy wodociągowych Dn 65 PE - 16 mb 3). Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej - Dn -1000/22,8 bezciśnieniowe - 66 mb - Dn 0 500 PCV - 13 mb - studnie rewizyjne fi 2000 - 2 szt 4). Przebudowa kanalizacji deszczowej - Dn -500 PCV - 101 mb - Dn - 250 PCV - 48,5 mb - Dn - 200 PCV - 254 mb - studnie rewizyjne fi 1200 - 7 szt. - studnie rewizyjne fi 1500 - 10 szt. 5). Dostawa i montaż osadników - wirowego V2B1-17 - 2 kpl - OS FI 2500 H -6m U- 5m3 - 1 kpl - wirowego V2B1 60 - 1 kpl 7). Dostawa i montaż separatorów - PSW LAMELA 160/1600 S - 2 kpl - PSW LAMELA 30/300 - 1 kpl - PSW LAMELA 120/1200 S - 1 kpl 8). Dostawa i montaż pompowni wraz z przebudową kanałów, i zasilaniem 1 kpl. studnie rewizyjne fi 1500 -3 - studnie rewizyjne fi 2000 -2 III. Przebudowa sieci gazowej 1). Gazociągi rozdzielcze d-150 - 42 mb IV. Roboty energetyczne 1). Demontaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami -4 szt 2). Układanie kabli w wykopach - o masie do 1 kg/m - 428 mb - o masie do 5,5 kg/m - 88 mb 3). Układanie kabli w rurach - o masie 1kg/m - 70 mb - o masie do 3 kg/m - 18 mb - o masie do 5, kg/m - 18 mb 4). Montaż i stawianie słupów oświetleniowych 15 szt 5). Montaż wysięgników rurowych - 15 szt. 6). Montaż opraw oświetleniowych - 23 szt. V. Roboty teletechniczne 1). Wykonanie przepustów metodą sterowaną -43,5 mb 2). Rozbiórka i budowa studni kablowych - 1 szt. 3). Wciąganie mechaniczne kabli w powłoce termoplastycznej - 135 mb 4). Ręczne wciąganie kabli w powłoce termoplastycznej - 929 mb 5). Wciąganie kabli światłowodowych - 250 mb 6). Montaż złączy równoległych ( kable o różnej ilości par) - 10 złącz 7). Montaż złączy przelotowych na kablach światłowodowych - 96 złącz 8). Wyłączenie kabli równoległych ( kable o różnej ilości par) - 10 złącz 9). Pomiary prądem stałym ( kable o różnej ilości par) - 5 odcinków 10). Pomiary linii światłowodowych na bębnach - 48 odcinków 11). Pomiary linii światłowodowych montażowe z przełącznicy - 48 odcinków 12). ). Pomiary linii światłowodowych końcowe - 48 odcinków VI. Roboty hydrotechniczne (przebudowa Kanału Juranda): 1).Wykopy mechaniczne z transportem urobku - 1178,0 m3 2). Rozbiórka elementów żelbetowych kanału z wywozem gruzu - 133,1 m3 3). Ułożenie geowłókniny - 721,8 m2 4). Posypka wraz z zagęszczeniem - 166,4 m3 5). Wykonanie filtra ciągłego tłuczniowego - 20,1 m3 6). Zasypanie wykopów wraz zagęszczeniem - 668,2 m3 7). Płyta żelbetowa kanału - 105,9 m3 8). Ściany żelbetowe kanału r. 30 cm - 209,4 m2 9) Stropy żelbetowe kanału gr. 25 i 35 cm - 139,35 m2 10) Licowanie ścian kanału cegłą klinkierową gr. ½ cegły - 120,8 m2 VII.Przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy w rejonie wykonywanych robót i ulicach przyległych VIII.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem Zamawiający przewiduje rozpoczęcie prac budowlano - montażowych związanych z budową ronda od miesiąca września 2007. Okres od podpisania umowy do rozpoczęcia prac przeznaczony będzie na realizację robót nie kolidujących z ruchem drogowym w tym rejonie oraz przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy w rejonie wykonywanych robót i ulicach przyległych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 120.000,0 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1.5Wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 zadania polegające na budowie dróg wraz przebudową uzbrojenia podziemnego na kwotę nie mniejszą jak 4 mln złotych każda oraz posiadają referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe i terminowe wykonanie tych zadań. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.8) Wykaz osób (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu w tym robót hydrotechnicznych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - (wykonanie w okresie ostatnich 5lat min. 3 robót o porównywalnej wielkości, charakterze i zakresie robót - załączyć referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie tych robót), B.2) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie B.5) Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . B.6) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń B.7) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy B.8 ) kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o opis przedmiotu zamówienia ( przedmiar robót i projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) B.9) harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach . C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. C.3) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1.000.000,00 zł. UWAGA!!! W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 500.000,00 zł. D.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), A.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -D- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -D-. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2;A4;A5;A6; C1;C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Pełna SIWZ zwierająca załączniki do odbioru w siedzibie Zamawiającego. Opłata: 600 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Miasta Malborka osobiście lub przesyłką pocztową po złożeniu wniosku o przesłanie SIWZ - tel/faks 055-647-33-25 Należność płatna w kasie Urzędu lub przelewem bankowym w oparciu o wystawioną fakturę na konto Nr 03 2030 0045 1110 0000 0039 8430. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2007, godzina 10:30, Urzad Miasta Malborka pok. 218.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.