eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzeczpodwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu na drodze powiatowej nr 1337F odcinek Pszczew - Silna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyrzecz: podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu na drodze powiatowej nr 1337F odcinek Pszczew - Silna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Danuta Maj, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7421988, 7422494, fax 095 7421988, 7422494, e-mail: zdpmiedzyrzecz@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu na drodze powiatowej nr 1337F odcinek Pszczew - Silna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa nr 1337F odcinek Pszczew - Silna od km 0+398 do km 5+620, Województwo Lubuskie, Powiat Międzyrzecki, Gmina Pszczew. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej o zawartości asfaltu 70 K-70 modyfikowanej lateksem i grysu 8÷11 mm oraz 5÷8 mm na odcinku od km 0+398 (msc. Pszczew) do km 5+620 (msc. Silna) na długości 5222 mb. Łączna powierzchnia do wykonania zabiegu 29 478,50 m2. Zakres robót obejmuje: dowóz materiałów (kruszyw, emulsji) na miejsce wbudowania, oczyszczenie istniejącej nawierzchni, mechaniczne skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, mechaniczne rozsypanie kruszywa przy użyciu zestawu zespolonego : skrapiarki i rozsypywacza z elektronicznym sterowaniem wydatkiem emulsji i grysu, zawałowanie rozścielonej warstwy kruszywa przy użyciu walca, oznakowanie prowadzonych robót oraz odpowiednie zabezpieczenie w okresie pielęgnacji, pielęgnacja nawierzchni z mechanicznym usuwaniem luźnego kruszywa, demontaż znaków.Roboty należy wykonać przestrzegając odpowiednich norm jakościowych : grys bazaltowy 8÷11 mm oraz 5÷8 mm wg normy PN-B-11112:1996 klasa I, gat. 1; emulsja asfaltowa szybkorozpadowa modyfikowana lateksem o zawartości asfaltu 70 K-1-70 zgodna z wymogami zawartymi w Warunkach Technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA-99 opracowane przez instytut Badawczy Dróg i Mostów, oznaczenie aktywnej przyczepności lepiszczy bitumicznych do kruszyw wg normy BN-70/8931-08. Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne i świadectwa jakości i być zaprojektowane dla ruchu średniego zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. b)mechaniczne wykonanie naprawy nawierzchni istniejącej warstwy ścieralnej emulsją asfaltową o zawartości asfaltu 65 K2-65 i grysami 2÷5 mm, 5÷8 mm, 8÷11mm przy użyciu remontera typu PATCHER na odcinku od km 1+520 do km 5+620 na wskazanych w przedmiarze powierzchniach - łącznie : 3761,50 m2. Roboty należy wykonać przed wykonaniem zabiegu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni wskazanego w pkt. a). Zakres robót obejmuje: dowóz materiałów (kruszyw, emulsji) na miejsce wbudowania, oczyszczenie istniejącej nawierzchni, naprawa ubytków w nawierzchni remonterem PATCHER (wypełnienie mieszanką grysowo-emulsyjną ubytków i szczelin o odpowiednich frakcjach wg potrzeb technologicznych), oznakowanie prowadzonych robót.Roboty należy wykonać przestrzegając odpowiednich norm jakościowych : grys bazaltowy 2÷5 mm, 5÷8 mm, 8÷11mm wg normy PN-B-11112:1996 klasa I, gat. 1; emulsja asfaltowa średniorozpadowa o zawartości asfaltu 65 K2-65 zgodna z wymogami zawartymi w Warunkach Technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA-99 opracowane przez instytut Badawczy Dróg i Mostów, oznaczenie aktywnej przyczepności lepiszczy bitumicznych do kruszyw wg normy BN-70/8931-08. Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne i świadectwa jakości i być zaprojektowane dla ruchu średniego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest : a)wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej o zawartości asfaltu 70 K-70 modyfikowanej lateksem i grysu 8÷11 mm oraz 5÷8 mm na odcinku od km 0+398 (msc. Pszczew) do km 5+620 (msc. Silna) na długości 5222 mb. Łączna powierzchnia do wykonania zabiegu 29 478,50 m2. b)mechaniczne wykonanie naprawy nawierzchni istniejącej warstwy ścieralnej emulsją asfaltową o zawartości asfaltu 65 K2-65 i grysami 2÷5 mm, 5÷8 mm, 8÷11mm przy użyciu remontera typu PATCHER na odcinku od km 1+520 do km 5+620 na wskazanych w przedmiarze powierzchniach - łącznie : 3761,50 m2. Roboty należy wykonać przed wykonaniem zabiegu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni wskazanego w pkt. a). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN, (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego :w GBS Międzyrzecz nr rachunku: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001z adnotacją: Wadium - droga nr 1337F odc. Pszczew - Silna. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 , 66-300 Międzyrzecz - kasa (parter pokój nr 1). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2. A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznik nr 4. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru załącznik nr 5. Wykonawca musi wykazać się możliwością dysponowania z następującego sprzętu: - samojezdna zamiatarka z agregatem ssącym gwarantująca usunięcie niezwiązanych ziaren kruszywa, - zestaw zespolony : skrapiarka z rozsypywaczem z elektronicznym sterowaniem wydatku emulsji i stałym założonym wydatkiem grysu, - walec drogowy ogumiony - do przywałowania rozłożonego kruszywa. - remonter typu PATCHER - do likwidacji ubytków w nawierzchni. B.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru załącznik nr 6. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przedmiot ubezpieczenia musi obejmować wykonanie robót drogowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do nabycia : osobiście w siedzibie Zamawiającego - zapłata w kasie lub po uprzedniej wpłacie na konto Zamawiającego nr 75 8367 0000 0021 0555 6000 0003. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 12:15, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 1 (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.