eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaZimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy w okresie listopad 2016 - marzec 2017

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-25

Ogłoszenie nr 330287 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.

Iława: Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy w okresie listopad 2016 - marzec 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314731 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 51092757000000, ul. ul. Wojska Polskiego  29, 14200   Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 648 48 25, faks 89 648 48 25, e-mail zkm@zkm.ilawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zkm.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spólka komunlna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy w okresie listopad 2016 - marzec 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych położonych na terenie miasta Iławy. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3,4,5,6 do wzoru umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych położonych na terenie miasta Iławy obejmuje: 1) Przygotowanie (zakup, magazynowanie) i zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 2) Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, ściąganie błota pośniegowego - rozumie się przez to usunięcie śniegu z nawierzchni przeznaczonej do utrzymania. Śnieg z chodników należy usuwać w stronę zieleńca a w przypadku chodników biegnących wzdłuż jezdni śnieg należy pryzmować na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania tzw. czarnej nawierzchni chodnika bez względu na grubość opadu śniegu. 3) Odśnieżanie przejść dla pieszych - polega na całkowitym usunięciu śniegu z nawierzchni zarówno chodnika jak również z jezdni na całej długości i szerokości przejścia uwzględniając wysepki rozdzielające jezdnie. Śnieg z przejścia należy pryzmować 0,5 m od wyznaczonych przejść na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego. 4) Wywóz spryzmowanego śniegu z przejść dla pieszych. 5) Odśnieżanie miejsc jezdni, w których parkowanie pojazdów jest dopuszczone (zatok parkingowych) polega na usunięciu masy śnieżnej umożliwiając parkowanie pojazdów. 6) W przypadku ciągłych opadów śniegu obowiązkiem Wykonawcy jest ciągłe i systematyczne odśnieżanie powierzonego terenu ze śniegu, usuwanie muld i zasp śniegowych. 7) Zimowe utrzymanie przystanków autobusowych polega na odśnieżaniu, usuwaniu oblodzeń błota pośniegowego w ramach wykonywania tych prac na chodnikach administrowanych przez Urząd Miasta oraz dodatkowo usytuowanych na ulicach będących w innym zarządzie niż Urząd Miasta wg wykazu w załączniku 4. Przez przystanek rozumie się długość chodnika z zatoką na całej jej długości, w przypadku braku zatoki w odległości 15 m w obrębie słupka lub tablicy oznaczającej przystanek. Ponadto usługa obejmuje mycie wiat przystankowych z częstotliwością jeden raz w miesiącu. 8) Zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie oblodzeń - należy przez to rozumieć utrzymanie szorstkości poprzez zastosowanie mieszanki soli z piaskiem. 9) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej przez siedem dni w tygodniu oraz pełnienie dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. Numer telefonu sieci telefonii komórkowej zostaje podany do publicznej wiadomości. 10) Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu na terenie miasta będzie ponosić Wykonawca i mają być wliczone w cenę oferty. 11) W przypadku nie wykonania części z czynności objętej jedną wspólną ceną np. nie wykonanie posypania, kiedy zlecono odśnieżenie i posypanie - całą czynność traktuje się jako niewykonaną. 12) Wszystkie nośniki sprzętu (piaskarki, pługi) przeznaczone do pracy w terenie winny być wyposażone w środki łączności ze stanowiskiem kierowania akcją zima - telefon komórkowy. 13) Zabezpieczenie ok. 25 m3 piasku w celu udostępnienia mieszkańcom z osiedli domów jednorodzinnych na posypywanie chodników (rozwiezienie w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca), w ramach usługi zgodnie z ust. 2. 14) Wykaz chodników, placów, parkingów, przystanków autobusowych i zatok parkingowych został zamieszczony w załączniku nr 1,2,3,4 do wzoru/projektu umowy. 4. Wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi będzie płatne w cyklach miesięcznych na podstawie wykonanych i odebranych usług. Podstawą do wynagrodzenia będzie protokół odbioru usług sporządzony przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń, 6. Przedmiot zamówienia wykonawca wykona z własnych materiałów. Materiały zastosowane do realizacji powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z określeniami art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych (Dz.U.05.230.1960). 7. Wykonawca nie będzie używał do wykonywania usługi żadnych materiałów zakazanych przepisami szczególnymi. 8. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do realizacji usługi, jak również przedstawienia wyników tych badań. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT829272.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Komnalnych "EKO" Sp. zo.o.,  eko@komunalne.com,  ul. Biskupska 7,  14-200,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 861248.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 861248.65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 861248.65
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.