eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa endoprotez stawu biodrowego, endoprotez stawu kolanowego, implantów do rekonstrukcji ACL, implantów do szycia łąkotek oraz implantów do zespolenia kosci ręki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Lublin: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, endoprotez stawu kolanowego, implantów do rekonstrukcji ACL, implantów do szycia łąkotek oraz implantów do zespolenia kosci ręki
Numer ogłoszenia: 330398 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 531-42-02, faks (081) 744 14 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, endoprotez stawu kolanowego, implantów do rekonstrukcji ACL, implantów do szycia łąkotek oraz implantów do zespolenia kosci ręki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, endoprotez stawu kolanowego, implantów do rekonstrukcji ACL, implantów do szycia łąkotek oraz implantów do zespolenia kosci ręki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, tj: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego raz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w Rozdziale IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społ. lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników osobno - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na każdego wspólnika osobno 2.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni - oświadczenie Zał. Nr 3 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie Zał. Nr 3 4.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych oferowanych wyrobów: a)dokumenty potwierdzających dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, tj.: -deklarację zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) -certyfikat jednostki notyfikującej (dot. klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) -zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie) 5.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: a)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 b)wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 c)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 - Zał. 4 d) kopie stron materiałów informacyjnych, katalogów, folderów zwierające charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a i b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymagane w pkt 1 a i b oraz 5c winien złożyć każdy Wykonawca oddzielnie, natomiast pozostałe dokumenty winny być złożone wspólnie przez Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Szpital Kolejowy SP ZOZ w Lublinie 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Okręgowy Szpital Kolejowy SP ZOZ w Lublinie 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: endoprotezy stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoprotezy stawu biodrowego cementowe - 50 zestawów i bezcementowe - 50 zestawów 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w komisie na Bloku Operacyjnym pełnego zestawu rozmiarów endoprotez. 2. na czas realizacji zamówienia wymagane jest użyczenie napędu akumulatorowego oraz instrumentarium do wszczepiania endoprotez..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: endoprotezy połowicze Austin - Moore`a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoprotezy połowicze Austin - Moore`a - 30 zestawów 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w komisie na Bloku Operacyjnym pełnego zestawu rozmiarów endoprotez. 2.na czas realizacji zamówienia wymagane jest użyczenie napędu akumulatorowego oraz instrumentarium do wszczepiania endoprotez..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: endoprotezy stawu kolanowego - 30 zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoprotezy stawu kolanowego - 30 zestawów 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w komisie na Bloku Operacyjnym pełnego zestawu rozmiarów endoprotez. 2.na czas realizacji zamówienia wymagane jest użyczenie napędu akumulatorowego oraz instrumentarium do wszczepiania endoprotez. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w komisie na Bloku Operacyjnym pełnego zestawu rozmiarów endoprotez wraz z instrumentarium do ich zakładania. 2. na czas realizacji zamówienia wymagane jest użyczenie napędu akumulatorowego oraz instrumentarium do wszczepiania endoprotez..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: implanty do rekonstrukcji ACL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do rekonstrukcji ACL - udowe umocowanie przeszczepu - 40 szt. - piszczelowe mocowanie przeszczepu - 40 szt. Na czas realizacji zamówienia wymagane jest użyczenie instrumentarium do zakładania implantów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: implanty do szycia łąkotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do szycia łąkotek - 30 szt. 1. Na czas realizacji zamówienia wymagane jest użyczenie instrumentarium do zakładania implantów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: implanty do zespolenia kości ręku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do zespolenia kości ręku: - płytki do zespolenia kości ręki promieniowej - 30 kpl - płytki do zespolenia kosci palców - 10 kpl - płytki do zespolenia kosci śródręcza - 20 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.