eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiecierzynWykonanie usługi serwisowej 5 kserokopiarek Xerox WorkCentre w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Ciecierzyn: Wykonanie usługi serwisowej 5 kserokopiarek Xerox WorkCentre w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Numer ogłoszenia: 3303 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400260 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna-agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi serwisowej 5 kserokopiarek Xerox WorkCentre w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Na przedmiot zamówienia składa się objęcie serwisem Sprzętu będącego na wyposażeniu Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ilości 5 sztuk. Sprzęt - 3 cyfrowe kopiarko-drukarki Xerox WorkCentre 5675 o numerach seryjnych: 3634059643 -przebieg 485196 stron, 3634059872 - przebieg 800444 stron, 3634060790 - przebieg 1071315 stron oraz 2 cyfrowe kopiarko-drukarki Xerox WorkCentre Pro 275 o numerach seryjnych: 2233206302 - przebieg 872826 stron oraz 2233205101 - przebieg 694445 stron. Liczniki odczytano w dniu 06.12.2010 Serwis - utrzymanie Sprzętu w stałej gotowości do druku, zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta, m.in. przez usuwanie awarii Sprzętu, w tym dostarczanie niezbędnych części zamiennych na koszt Wykonawcy oraz bieżące zaopatrzenie Sprzętu w materiały eksploatacyjne (czarny toner wraz z pojemnikiem na zużyty toner, moduł drukujący, moduł utrwalania (fuser) oraz niezbędnych części zamiennych na koszt Wykonawcy), w okresie świadczenia usługi: - 3 cyfrowe kopiarko-drukarki Xerox WorkCentre 5675 o numerach seryjnych: 3634059643, 3634059872 oraz 3634060790 w okresie od dnia podpisania umowy do 22.12.2012r.; - 2 cyfrowe kopiarko-drukarki Xerox WorkCentre Pro 275 o numerach seryjnych: 2233206302 oraz 2233205101 w okresie od 10.01.2011r. do 22.12.2012r.; za co Zamawiający będzie wnosił Wykonawcy opłatę okresową. Dni robocze - okres w godzinach 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zastępcze urządzenie - urządzenie o parametrach nie gorszych do Sprzętu. Materiały eksploatacyjne - czarny toner wraz z pojemnikiem na zużyty toner, moduł drukujący, moduł utrwalania (fuser) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. 2.Warunki Serwisu Sprzętu: Objęcie obsługą serwisową 2 cyfrowych kopiarko-drukarek Xerox WorkCentre Pro 275 i 3 cyfrowych kopiarko-drukarek Xerox WorkCentre 5675 w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR. 2.1.Serwis zobowiązuje się utrzymywać cyfrowe kopiarko-drukarki Xerox WorkCentre 5675 o numerach seryjnych: 3634059643, 3634059872, 3634060790 w stanie przydatnym do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych zgodnych z specyfikacją producenta, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 22.12.2012. 2.2.Serwis zobowiązuje się utrzymywać cyfrowe kopiarko-drukarki Xerox WorkCentre Pro 275 o numerach seryjnych: 2233206302 i 2233205101 w stanie przydatnym do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych zgodnych z specyfikacją producenta, w okresie od dnia 10.01.2011 do dnia 22.12.2012. 2.3.Do obowiązków Serwisu należy usuwanie awarii kopiarek, dostarczanie niezbędnych materiałów: czarny toner wraz z pojemnikiem na zużyty toner, moduł drukujący, moduł utrwalania (fuser) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. 2.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsc lokalizacji urządzeń objętych obsługą serwisową w jego lokalach w obrębie województwa lubelskiego w trakcie trwania usługi serwisu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie lokalizacji sprzętu. Zmiana lokalizacji urządzeń w obrębie woj. lubelskiego nie stanowi podstawy do podwyższenia stawki opłaty okresowej. 2.5.Do obowiązków Serwisu nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2 białość 161 CIE. Wykonawca nie będzie podnosił, że jest to papier niewłaściwy do objętych usługą urządzeń. 2.6.Zgłoszenia serwisowe mogą być dokonywane drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną lub faksem. 2.7.Serwis w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii podejmie czynności w celu usunięcia zaistniałej awarii sprzętu. 2.8.Zamawiający obowiązany jest zapewnić Serwisowi dostęp w godzinach od 08:00 do 15:00 każdego dnia roboczego do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych umową/zamówieniem. 2.9.W razie nie usunięcia usterki któregokolwiek z urządzeń w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia wykonawca dostarczy zastępcze urządzenie o zbliżonych parametrach technicznych na czas wykonywania naprawy najpóźniej czwartego dnia po dniu zgłoszenia. 2.10.Serwisowi przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych kopii przy użyciu urządzeń oraz stawki za jedna kopię, określonej w ofercie. 2.11.W celu ustalenia opłaty miesięcznej Wykonawca będzie odczytywać stan liczników urządzeń najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności lub za pośrednictwem pracownika Zamawiającego. Odczyt będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 2.12.Pierwszy odczyt liczników urządzeń zostanie dokonany w dniu podpisania umowy w przypadku urządzeń Xerox WorkCentre 5675 oraz w dniu 10.01.2011 w przypadku urządzeń Xerox WorkCentre Pro 275. 2.13.Wykonawca udzieli co najmniej sześciomiesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły. 3.Zamawiający wymaga, aby Serwis był wykonywany w siedzibie Zamawiającego, tj. w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsc lokalizacji Sprzętu objętego obsługą serwisową w jego lokalach w obrębie województwa lubelskiego w trakcie trwania usługi Serwisu (lista adresów znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ który to również stanowi załączniku nr 2 do Umowy). Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie lokalizacji Sprzętu. Zmiana lokalizacji Sprzętu w obrębie województwa lubelskiego nie stanowi podstawy do podwyższenia stawki opłaty okresowej. 4.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały eksploatacyjne, tzn. czarny toner wraz z pojemnikiem na zużyty toner, moduł drukujący, moduł utrwalania (fuser) oraz niezbędne części zamienne: a)są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne, b)posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, c)posiadają ślady uprzedniej eksploatacji, d)posiadają inne istotne wady obniżające ich wartość lub uniemożliwiające włączenie ich do normalnej eksploatacji, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 5.Do obowiązków Serwisu należy usuwanie awarii Sprzętu, dostarczanie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Do obowiązku Serwisu nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2 białość 161 CIE. Wykonawca nie będzie podnosił, że jest to papier niewłaściwy do objętego usługą Sprzętu. 6.Wykonawca udzieli co najmniej (6) sześciomiesięcznej gwarancji na dokonywane naprawy i dostarczone materiały eksploatacyjne. Termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 7.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne - PROFIKOP Spółka z o.o. z siedzibą w Kilelcach, ul. Zagnańska 84A, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72786,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88536,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113460,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.