Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-10-25
Og³oszenie nr 330405 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.
Mys³owice: Dostawa i wdro¿enie macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w Mys³owicach, krajowy numer identyfikacyjny
27676569700000, ul.
ul. Miko³owska
,
41400
Mys³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 232 721, e-mail
, faks
322 232 721.
Adres strony internetowej (URL): http://myslowice.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://myslowice.praca.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Powiatowy Urz±d Pracy w Mys³owicach, ul. Miko³owska 4a, 41-400 Mys³owice, parter, pok. nr 1 (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa i wdro¿enie macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny: IURP-333-2/2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdro¿enie macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia 1 szt. macierzy dyskowej, 2 szt. kart sieciowych, oprogramowania do backupu, replikacji i monitorowania, opracowania projektu, przegl±du i modernizacji systemu wirtualizacji VMware, których wymagania oraz za³o¿enia zosta³y opisane poni¿ej. Po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego projektu Wykonawca zobowi±zany jest do wdro¿enia macierzy, migracji ¶rodowiska wirtualnego, instalacji oprogramowania do backupu, replikacji i monitorowania, przeprowadzenia szkolenia dla 2 administratorów oraz dostarczenia dokumentacji powykonawczej. Oferowany dla Zamawiaj±cego towar ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany i nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, dopuszczony do obrotu, spe³niaj±cy normy CE, pochodz±cy z bie¿±cej produkcji - wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w I pó³roczu 2016 roku, spe³niaj±cy wymagania techniczno - funkcjonalne wyszczególnione w pkt 7 SIWZ. Oferowany dla Zamawiaj±cego towar oraz oprogramowanie musi pochodziæ z autoryzowanego kana³u sprzeda¿y producentów. Wykonawca dostarczy towar w³asnym transportem i na w³asny koszt do wskazanych pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Miko³owskiej 4a w Mys³owicach. Dostawa towaru oraz uruchomienie serwisu gwarancyjnego zostan± potwierdzone protoko³em zdawczo - odbiorczym. Wszystkie licencje na oprogramowanie, instrukcje u¿ytkownika, pisemne broszury instalacyjne oraz karty gwarancyjne, sporz±dzone w jêzyku polskim lub angielskim, musz± byæ dostarczone wraz z dostaw± towaru. W ramach realizacji zamówienia, w zwi±zku z konieczno¶ci± po³±czenia macierzy dyskowej z serwerami posiadanymi przez Zamawiaj±cego, Wykonawca musi dostarczyæ równie¿ 2 szt. kart sieciowych do serwerów. Wdro¿enie (t.j. opracowanie projektu, przegl±d i modernizacja systemu wirtualizacji VMware, wdro¿enie macierzy, migracja ¶rodowiska wirtualnego, instalacja oprogramowania do backupu, replikacji i monitorowania, szkolenie, dostarczenie dokumentacji powykonawczej) zostanie zatwierdzone protoko³em zdawczo - odbiorczym. Podpisane przez obie strony dwa protoko³y zdawczo - odbiorcze dot. dostawy oraz wdro¿enia bêd± stanowi³y podstawê do wystawienia faktury przez Wykonawcê za zamówienie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w pkt 7 SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.30.00 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie w sposób nale¿yty zrealizowa³ dostawê macierzy dyskowych (wraz z dostaw± Wykonawca móg³ dostarczyæ oprogramowanie do macierzy oraz przeprowadziæ instalacjê i wdro¿enie dostarczonej macierzy) o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 75 500,00 z³ netto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu w oryginale o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi Wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w rozumieniu ustawy z 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Dokumenty lub informacje nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Ponadto Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przez up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu - Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w oryginale Wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadaj±cych swoim rodzajem, wielko¶ci± oraz warto¶ci± przedmiotowi zamówienia z podaniem przedmiotu dostawy, warto¶ci dostawy netto, okresu realizacji dostawy oraz podmiotów na rzecz których wykonano dostawê (za³±cznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e te dostawy zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie. Przez dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie dostaw Zamawiaj±cy rozumie: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych
lub ci±g³ych s± wykonywane. Dokumenty sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów wówczas Wykonawca mo¿e z³o¿yæ o¶wiadczenie. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku, gdy przedstawione w wykazie dostawy obejmuj± szerszy zakres ni¿ dostawy wskazane w SIWZ wymaga siê od Wykonawcy podania ca³kowitej warto¶ci dostaw oraz podania warto¶ci dostaw w zakresie wymaganym warunkiem. W przypadku, gdy Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadaj±cych swoim rodzajem, wielko¶ci± oraz warto¶ci± przedmiotowi zamówienia lub dowody potwierdzaj±ce ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego. Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego: - Aktualny Certyfikat ISO 9001 dla sprzêtu, - Aktualny Certyfikat ISO 14001 dla sprzêtu, - Aktualny Certyfikat ISO 9001 na ¶wiadczenie us³ug serwisowych, - Aktualna deklaracja zgodno¶ci CE dla sprzêtu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Na ofertê sk³adaj± siê: 1.Wype³niony i podpisany formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci formularza ofertowego; 2. Wype³niony i podpisany za³±cznik do formularza ofertowego zawieraj±cy opis oferowanego towaru; 3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych; 4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, je¶li Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Okres gwarancji | 30 |
W³a¶ciwo¶ci techniczne | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub podzespo³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot umowy. Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ustawy. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZÊDU PRACY W MYS£OWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
- Modernizacja 5 pól rozdzielczych 6kV powierzchniowych w rozdzielni 6 kV "R-02" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
- Zakup kontenera socjalnego z wêz³em sanitarnym dla pracowników obs³ugi wentylatorów g³ównego przewietrzania WPG przy szybie Wac³aw dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Zakup nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec dla Zak³adu Oczyszczania Miasta Mys³owice
- Zawarcie umowy na bezgotówkow± sprzeda¿ paliwa CNG realizowan± poprzez tankowanie w stacji paliw Wykonawcy pojazdów nale¿±cych do Zak³adu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mys³owicach
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdro¿eniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wêgrowski"
- Dostawa sprzêtu komputerowego - z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Gminie Szumowo"
- Dostawa urz±dzeñ i systemów w ramach "Poprawy cyberbezpieczeñstwa w Starostwie Powiatowym w Kêpnie i wybranych jednostkach organizacyjnych" II postêpowanie
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Rajcza"
- "Rozwój cyberbezpieczeñstwa oraz uzupe³nienie infrastruktury sprzêtowej w Gminie Poniatowa"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.