Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-15
Biała Podlaska: Dostawa włókniny w beli, drenów do pompy histeroskopowej, ostrzy j.uż. do strzygarek chirurgicznych, podwieszek j.uż. do naczyń krwionośnych, linii pomiarowej CO2, czujników z linią pomiarową IBP, środków do maszynowego mycia i dezynfekcji myjni, znaczników Sienna+ do sondy, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń, opasek kolorowych do oznakowania pacjentów, wyrobów jednorazowych do badań laboratoryjnych, szkiełek laboratoryjnych, płynu do nawilżania jamy ustnej ... w podziale na 19 części. Sprawa znak: ZP.3520/1/16
Numer ogłoszenia: 33040 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa włókniny w beli, drenów do pompy histeroskopowej, ostrzy j.uż. do strzygarek chirurgicznych, podwieszek j.uż. do naczyń krwionośnych, linii pomiarowej CO2, czujników z linią pomiarową IBP, środków do maszynowego mycia i dezynfekcji myjni, znaczników Sienna+ do sondy, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń, opasek kolorowych do oznakowania pacjentów, wyrobów jednorazowych do badań laboratoryjnych, szkiełek laboratoryjnych, płynu do nawilżania jamy ustnej ... w podziale na 19 części. Sprawa znak: ZP.3520/1/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa włókniny w beli, drenów do pompy histeroskopowej, ostrzy j.uż. do strzygarek chirurgicznych, podwieszek j.uż. do naczyń krwionośnych, linii pomiarowej CO2, czujników z linią pomiarową IBP, środków do maszynowego mycia i dezynfekcji myjni, znaczników Sienna+ do sondy, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń, opasek kolorowych do oznakowania pacjentów, wyrobów jednorazowych do badań laboratoryjnych, szkiełek laboratoryjnych, płynu do nawilżania jamy ustnej, igieł do aspiracji szpiku kostnego i do biopsji tkanek miękkich, filtrów elektrostatycznych, zestawów do drenażu worka osierdziowego, kremu ochronnego przeciw odparzeniom i odleżynom, cewników permanentnych dwukanałowych i naczyniowych do zakładania metodą Seldingera w podziale na 19 części.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 33.70.00.00-7, 33.14.13.20-9, 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 400,00 zł słownie zł: czterysta; Część 2 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt; Część 3 - 700,00 zł słownie zł: siedemset; Część 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 5 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 6 - 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 7 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 8 - 2 000,00 zł słownie zł: dwa tysiące; Część 9 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 10 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 11 - 400,00 zł słownie zł: czterysta; Część 12 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 16 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt; Część 17 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 18 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 19 - 200,00 zł słownie zł: dwieście
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz; 2) Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz; 3) Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: - zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego w terminie określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 1 do siwz), dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową; 4) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego); 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 20zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 20zł+koszt przes. Prośbę można przesłać na faks 83/4147297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Włóknina w beli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina w beli - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny (łącznie 28 000 mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dren do pompy histeroskopowej firmy WOLF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pompy histeroskopowej firmy WOLF - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ostrza jednorazowego użytku do strzygarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza jednorazowego użytku do elektrycznych strzygarek chirurgicznych- 3 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podwieszki do naczyń krwionośnych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podwieszki do naczyń krwionośnych jednorazowego użytku - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Linia pomiarowa CO2 do kardiomonitora FX 2000 MD firmy Emtel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia pomiarowa CO2 do kardiomonitora FX 2000 MD firmy Emtel - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czujnik z linią pomiarową IBP j. uż. do kardiomonitora FX 2000 MD firmy Emtel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik z linią pomiarową IBP j. uż. do kardiomonitora FX 2000 MD firmy Emtel - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji myjni firmy Getinge seria 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji myjni firmy Getinge seria 46- 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Znacznik Sienna+ do sondy typu Senti Mag firmy Sysmex Polska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znacznik Sienna+ do sondy typu Senti Mag firmy Sysmex Polska (pakowany po 10 fiolek) - 11 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Praparaty i testy do dekontaminacji pomieszczeń urządzeniem Airdecon 200 firmy MC Polska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Praparat do dekontaminacji pomieszczeń - 40 szt; 2) Test do sprawdzenia skuteczności dekontaminacji - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opaski kolorowe do oznakowania pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski kolorowe do oznakowania pacjentów z tworzywa TYVEC - 54 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby jednorazowe do badań laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do badań laboratoryjnych - 24 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szkiełka laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka laboratoryjne - 8 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Płyn do nawilżania jamy ustnej w aerozolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do nawilżania jamy ustnej w aerozolu - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igła do aspiracji szpiku kostnego - 15 szt; 2) Półautomatyczna igła do biopsji tkanek miękkich - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Filtry elektrostatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Filtr elektrostatyczny (bakteryjno-wirusowy), sterylny - 4 350 szt; 2) Filtr elektrostatyczny (bakteryjno-wirusowy) dla dzieci do 30 kg, sterylny - 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do drenażu worka osierdziowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu worka osierdziowego, wyrób sterylny - 35 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Krem ochronny przeciw odparzeniom i odleżynom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem ochronny przeciw odparzeniom i odleżynom - 110 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Cewniki permanentne dwukanałowe z poliuretanu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki permanentne dwukanałowe z poliuretanu - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Cewnik naczyniowy permanentny do zakładania metodą Seldingera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik naczyniowy permanentny do zakładania metodą Seldingera (pakowany po 5 szt) - 4 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych - diagnostycznych w podziale na 5 pakietów
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH -ZESTAW DO NEBULIZATORA TYPU AERONEB SOLO
- "Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów, drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.