eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzebudowa i modernizacja przychodni przyszpitalnej w Warszawie, przy ul. Niekłańskiej 4/24



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 33040

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa i modernizacja przychodni przyszpitalnej w Warszawie, przy ul. Niekłańskiej 4/24

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Bogdanowicza, do kontaktów: Piotr Staszewski- kierownik Działu Technicznego, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 617 28 63, fax 022 6727940, e-mail: dzial.dzp@szpital-nieklanska.org.pl, www.szpital-nieklanska.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja przychodni przyszpitalnej w Warszawie, przy ul. Niekłańskiej 4/24. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa i modernizacja przychodni przyszpitalnej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach w podziale na dwa etapy 2) projekt budowlano-wykonawczy 3) projekty wykonawcze: - instalcje teletechniczne; - instalecje elektryczne; - instalecje wentylacji mechanicznej; - instalacje centralnego ogrzewania; - instalacje wodno-kanalizacyjne; - instalacje gazów medycznych 4) przedmiar robót branża instalacje teletechniczne we wszystkich branżach w podziale na dwa etapy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Niekłańska 4/24. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: tak jak w pkt II,1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty. 3. Kopia wniesienia wadium 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualne zaświadczenie z własciwego urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionw nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,wystawionw nie wcześniej niż 6 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia na sumę min. 50 000,00 PLN 9. Wykaz podwykonawców. 10. Wykaz osób, wyznaczonych do realizacji zamówienia. 11. Uprawnienia zdodne z warunkamim podmiotowymi oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 12.Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych. 13.Dokumenty na każdą z wyszczególnionych w Wykazie robót budowlanych, potwierdzające , że zostały one wykonane należycie (np. referencje). 14.Kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.07.2005, cena - 200.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2005, godzina 11:00, Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Bogdanowicza, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24, w Dużej Sali Konferencyjnej.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.