eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystokkonserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO i monitoringu pożarowego w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Białystok: konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO i monitoringu pożarowego w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 330413 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku , ul. Świętojańska 13, 15-219 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 41 00, faks 085 878 41 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierwszyus.biaman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO i monitoringu pożarowego w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO i monitoringu pożarowego w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 13. Dane techniczne obiektu i instalacji: powierzchnia budynku ogółem: ok. 5000 m2, ilość kondygnacji: 11 - podpiwniczony (występują kondygnacje piwnicy, parteru i 10 kondygnacji piętrowych).Częstotliwość wykonywania oknserwacjiL DSO- 2 razy w roku, SAP - 1 raz na kwartał, monitoring poż. - 1 raz w miesiącu. Aktualne projekty instalacji dostępne są do wglądu u Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawcy, którzy zdecydują się na powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, zobowiązani są do wskazania w ofercie tych części zamówienia, a także podania nazw (firm) tych podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-3 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 pzp., ustalone przez Zamawiającego w sposób następujący:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym: - w zakresie SAP posiadają zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000 r. Prawo atomowe t.jedn. Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689 z późn. zm., - w zakresie monitoringu pożarowego aktualna umowa z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku na prowadzenie monitoringu pożarowego. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia , w tym: w zakresie SAP, DSO i monitoringu poż. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat od listopada 2005 r. do listopada 2008 r., a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na konserwacji i utrzymaniu w stanie sprawności eksploatacyjnej systemu SAP, DSO, monitoringu pożarowego, świadczone przez okres co najmniej 1 roku każda. 3. dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach . Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Formularz cenowy. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 pzp. 4. zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000 r. Prawo atomowe -t.jedn. Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689 z późn. zm.5. wykaz wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat od listopada 2005 r. do listopada 2008 r., a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na konserwacji i utrzymaniu w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO, i monitoringu pożarowego, świadczone przez okres co najmniej 1 roku każde, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie każdej z wymienionych usług.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagany dokument może być złożony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.7. aktualna umowa z komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku na prowadzenie monitoringu pożarowego. 8. pełnomocnictwo do podpisania oferty, bądź do podpisania oferty i zawarcia umowy- jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt.6. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie orygninalnej lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.9. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a oferta nie bedzie podpisana przez wszystkich wspólników, do oferty muszą zostać dołączone odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych wspólników. 10. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument ten (w formie oryginału) powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich Wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych Wykonawców.11. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy w Wykonawców indywidualnie zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 3 i pkt. 6. 12. w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości.. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 12 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.14. zamawiajacy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.15. w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest pisemne zobowiążanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przedstawić pełen wykaz potencjału technicznego oraz osobowego, który uzyska od innych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierwszyus.biaman.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku ul. Świętojańska 13, pokój 407 - IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku ul. ŚWIĘTOJAŃSKA 13, POKÓJ 401 - IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.