Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-10-12
Otwock: Dostawa skanera do p³yt po¶redniej radiografii cyfrowej
Numer og³oszenia: 330444 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa skanera do p³yt po¶redniej radiografii cyfrowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Skaner wieloslotowy do odczytu i kasowania oraz opisywania p³yt, kompatybilny z systemem kaset cyfrowych posiadanych przez szpital (kasety firmy Carestream) z dwiema stacjami roboczymi dla techników wraz z oprogramowaniem P³yty z kasetami kompatybilne ze skanerem posiadanym przez szpital Zakres prac Ogólny zakres zadañ zwi±zanych z dostaw±: 1. Dostarczenie wytycznych odno¶nie sposobu przygotowania przy³±czy 2. Sprzeda¿ i dostawa skanera 3. Transport na miejsce monta¿u 4. Monta¿ i instalacja 5. Uruchomienie 6. Kalibracja i testowanie 7. Szkolenie zespo³ów techników odno¶nie u¿ytkowania 8. Szkolenie personelu technicznego odno¶nie obs³ugi technicznej 9. Przed³o¿enie dokumentów wymaganych do odbioru: zg³oszenie przez wykonawcê faktu zakoñczenia instalacji, uruchomienia i gotowo¶ci do odbioru, dokumenty okre¶lone przez ustawê o wyrobach medycznych, wymaganych przepisami protoko³ów pomiarowych, dokumentów potwierdzaj±cych przeprowadzenie okre¶lonych w umowie szkoleñ, wymaganych umow± i stosownymi przepisami instrukcji obs³ugi i dokumentacji technicznej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±cznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Zamawiaj±cy przy dostawie wymaga³ bêdzie dokumentów i o¶wiadczeñ wymienionych w za³±czniku nr 5..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.16.00 - Urz±dzenia radiograficzne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 600,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce sze¶æset z³otych). Wykonawca, który nie wniós³ wadium, zostaje wykluczony z postêpowania, a jego ofertê uznaje siê za odrzucon±. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: pieni±dzu porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym. w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie porêczeñ i/lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale. Wp³aty wadium w formie pieniê¿nej nale¿y dokonaæ na rachunek bankowy: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, PKO BP XII/O w Otwocku Nr 58 1020 1127 0000 1602 0013 3884 z podaniem w tytule wp³aty numeru sprawy, - SIWZ (DZP/111/2011) Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym SPSK. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy Zamawiaj±cy zatrzyma wadium z odsetkami równie¿ w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba, ze udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w formie pieniê¿nej wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodno¶ci - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upowa¿nionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2. Certyfikaty zgodno¶ci - dokument wydawany przez jednostkê notyfikowan± w zakresie wyrobów po¶wiadczaj±cy przeprowadzenie procedur oceny zgodno¶ci.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcj± pomiarow±, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektyw± unijn± 98/79 wyroby klas A i B)* 3. Karta techniczna zaoferowanego urz±dzenia zawieraj±ca w szczególno¶ci: nr katalogowy, pe³n± nazwê, typ, model, wersjê oprogramowania oraz firmowe materia³y informacyjne potwierdzaj±ce parametry techniczne oferowanego urz±dzenia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock. Dzia³ Zamówieñ Publicznych..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Dostawa agregatu pr±dotwórczego wraz z instalacj±"
- Wykonanie us³ug dotycz±cych bezpieczeñstwa j±drowego i ochrony radiologicznej obiektów ZUOP w Otwocku-¦wierku oraz prowadzenie pomiarów i ocena nara¿enia personelu ZUOP w 2025 roku
- "¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Otwocku w 2025 r."
- Wymiana drzwi i monta¿ nak³adek na parapety w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Ko¶ciuszki 28
- Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do autobusów miejskiej komunikacji zbiorowej Miasta Otwocka
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
wiêcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.