Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Biłgoraj: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne realizowane w ramach projektu pod tytułem: Czas na wiedzę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 330452 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących , ul. Przemysłowa 23, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6880775, faks 084 6860450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszio.lbl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne realizowane w ramach projektu pod tytułem: Czas na wiedzę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych, wyrównawczych, doświadczalnych, rekreacyjno - sportowych z matematyki, z chemii i fizyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka rosyjskiego, informatyki z elementami przedsiębiorczości, edukacji zawodowej i zajęć rekreacyjno - sportowych. Zamawiający przewidział trzydzieści sześć niezależnych części tj: Cześć I. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu zniwelować różnice w umiejętnościach matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć II. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć III. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć IV. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć V. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć VI. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć VII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć VIII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć IX. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć X. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XI. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XIII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki przygotowujących do matury, w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wyrównanie dysproporcji i podniesienie kompetencji matematycznych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XIV. Przeprowadzenie 30 godzin lekcyjnych zajęć doświadczalnych z chemii w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu rozwijanie zainteresowań chemią, realizowanie treści wykraczających poza podstawę programową. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 30 godzin. Cześć XV. Przeprowadzenie 30 godzin lekcyjnych zajęć doświadczalnych fizyki w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu rozwijanie zainteresowań fizyką i chemią, realizowanie treści wykraczających poza podstawę programową. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 30 godzin. Cześć XVI. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 60 godzin. Cześć XVII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XVIII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XIX. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XX. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXI. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu wykonywanie zadań gramatycznych, leksykalnych i komunikacyjnych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXIII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć z języka rosyjskiego w roku szkolnym 2013/2014, rozwijających zainteresowania językiem i kulturą rosyjską, posługując się metodą komunikatywną. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 60 godzin. Cześć XIV. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć z języka rosyjskiego w roku szkolnym 2013/2014, rozwijających zainteresowania językiem i kulturą rosyjską, posługując się metodą komunikatywną. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 60 godzin. Cześć XXV. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć z języka rosyjskiego w roku szkolnym 2013/2014, rozwijających zainteresowania językiem i kulturą rosyjską, posługując się metodą komunikatywną. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXVI. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć z języka rosyjskiego w roku szkolnym 2013/2014, rozwijających zainteresowania językiem i kulturą rosyjską, posługując się metodą komunikatywną. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXVII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć rekreacyjno - sportowych w roku szkolnym 2013/2014, mających na celu zaspokojenie biologicznej potrzeby aktywności ruchowej oraz wykazanie się w działaniu jako organizator sportu. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXVIII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć rekreacyjno - sportowych w roku szkolnym 2013/2014, mających na celu zaspokojenie biologicznej potrzeby aktywności ruchowej oraz wykazanie się w działaniu jako organizator sportu. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXIX. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć informatycznych z elementami przedsiębiorczości w roku szkolnym 2013/2014 rozwijających umiejętności wykorzystania technologii ICT wykraczającej poza podstawę programową oraz pogłębianie wiedzy z zakresu ekonomii, związanej z efektywnym zarządzaniem własnymi finansami i wejściem na rynek pracy. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXX. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć informatycznych z elementami przedsiębiorczości w roku szkolnym 2013/2014 rozwijających umiejętności wykorzystania technologii ICT wykraczającej poza podstawę programową oraz pogłębianie wiedzy z zakresu ekonomii, związanej z efektywnym zarządzaniem własnymi finansami i wejściem na rynek pracy. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXXI. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć teatralno - filmowych w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu rozbudzanie zainteresowań teatrem, sztuką, filmem i wyposażenie uczniów w wiedzę dotyczącą budowy gatunków teatralnych i filmowych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 60 godzin. Cześć XXXII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć teatralno - filmowych w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu rozbudzanie zainteresowań teatrem, sztuką, filmem i wyposażenie uczniów w wiedzę dotyczącą budowy gatunków teatralnych i filmowych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej w wymiarze 60 godzin. Cześć XXXIII. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć teatralno - filmowych w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu rozbudzanie zainteresowań teatrem, sztuką, filmem i wyposażenie uczniów w wiedzę dotyczącą budowy gatunków teatralnych i filmowych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXXIV. Przeprowadzenie 60 godzin lekcyjnych zajęć teatralno - filmowych w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu rozbudzanie zainteresowań teatrem, sztuką, filmem i wyposażenie uczniów w wiedzę dotyczącą budowy gatunków teatralnych i filmowych. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 osobowej. Cześć XXXV. Przeprowadzenie łącznie 5 godzin lekcyjnych zajęć grupowych i 17 godzin lekcyjnych zajęć indywidualnych w Szkolnym Ośrodku Karier w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu zwiększenie trafności podejmowanych decyzji edukacyjno - zawodowych, prowadzenie warsztatów z zakresu psychologii. Zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 17 osobowej wymiarze 22 godzin. Cześć XXXVI. Przeprowadzenie łącznie 15 godzin lekcyjnych zajęć grupowych i 60 godzin lekcyjnych zajęć indywidualnych w Szkolnym Ośrodku Karier w roku szkolnym 2013/2014, które mają na celu zwiększenie trafności podejmowanych decyzji edukacyjno - zawodowych, prowadzenie warsztatów z zakresu psychologii. Zajęcia będą prowadzone w trzech grupach 20 osobowych wymiarze 75 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: A) minimum 1 osobą (do poszczególnej części), posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie matematyczne lub studia podyplomowe z matematyki (dotyczy części od I do XIII ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, B) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu chemii lub studia podyplomowe z chemii (dotyczy części XIV ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela chemii w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, C) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu fizyki lub studia podyplomowe z fizyki (dotyczy części XV ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela fizyki w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, D) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z języka angielskiego (dotyczy części od XVI do XXII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, E) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z języka rosyjskiego (dotyczy części od XXIII do XXVI ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka rosyjskiego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, F) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z wychowania fizycznego (dotyczy części od XXVII do XXVIII ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, G) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie techniczne z informatyką lub podstaw przedsiębiorczości z informatyką (dotyczy części od XXIX do XXX ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej na stanowisku nauczyciela informatyki lub podstaw przedsiębiorczości ze znajomością technologii ICT, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, H) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie języka polskiego i studia podyplomowe z wiedzy o kulturze (dotyczy części od XXXI do XXXIV ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany. I) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne z wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki oraz szkolenia z doradztwa zawodowego (dotyczy części od XXXV do XXXVI ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela, psychologa w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany. Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: A) minimum 1 osobą (do poszczególnej części), posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie matematyczne lub studia podyplomowe z matematyki (dotyczy części od I do XIII ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, B) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu chemii lub studia podyplomowe z chemii (dotyczy części XIV ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela chemii w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, C) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu fizyki lub studia podyplomowe z fizyki (dotyczy części XV ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela fizyki w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, D) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z języka angielskiego (dotyczy części od XVI do XXII) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, E) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z języka rosyjskiego (dotyczy części od XXIII do XXVI ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka rosyjskiego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, F) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie z wychowania fizycznego (dotyczy części od XXVII do XXVIII ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, G) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie techniczne z informatyką lub podstaw przedsiębiorczości z informatyką (dotyczy części od XXIX do XXX ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej na stanowisku nauczyciela informatyki lub podstaw przedsiębiorczości ze znajomością technologii ICT, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany, H) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie języka polskiego i studia podyplomowe z wiedzy o kulturze (dotyczy części od XXXI do XXXIV ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany. I) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne z wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki oraz szkolenia z doradztwa zawodowego (dotyczy części od XXXV do XXXVI ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela, psychologa w szkole ponadgimnazjalnej, stopień awansu zawodowego nauczyciela minimum mianowany. Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk Formularza Ofertowego - zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2. Podpisany przez wykonawcę szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( danej części na którą składana jest oferta)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszio.lbl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących
w Biłgoraju
23-400 Biłgoraj, ul. Przemysłowa 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju 23-400 Biłgoraj, ul. Przemysłowa 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na wiedzę współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU PRELEGENTÓW, OSÓB PROWADZĄCYCH WARSZTATY I SPOTKANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNE UPOWSZECHNIAJĄCE IDEĘ RODZICIELSTWA ZASTĘPCZEGO"
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu "Nowe perspektywy przedszkolne w Bielsku-Białej" - 6 części postępowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.