To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Rudka: Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Rudka
Numer ogłoszenia: 330521 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236106 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudka, ul. Brańska 13, Rudka, woj. podlaskie, tel. 0-85 730-58-52, faks 0-85 730-58-51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Rudka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rudka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Rudka w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2012 r., tj. 48 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bieżących oraz pomocniczych następujących jednostek: a. Urzędu Gminy Rudka, b. Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudce, c. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudce, d. Gminnej Biblioteki Publicznej w Rudce; - otwieranie i prowadzenie rachunków wg potrzeb zamawiającego w przyszłości, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; - rachunki będą prowadzone w złotych polskich; - oprocentowanie rachunków zmienne, wysokość oprocentowania będzie ustalana w oparciu o iloczyn stawki WIBID 1M oraz stałego w okresie obowiązywania umowy współczynnika, określonego w złożonej przez wykonawcę ofercie. - miesięczna kapitalizacja odsetek na rachunkach, - realizację poleceń przelewów elektronicznych i papierowych, - dokonywanie przelewów wewnątrz banku, bez opłat i prowizji, - realizację zleceń płatniczych również z wpływów bieżących, bez opłat i prowizji, - transfer środków płatniczych w systemie Eliksir, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanych przez zamawiającego, - przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego, bez opłat i prowizji, - codzienne sporządzanie i wydawanie wyciągów bankowych, bez opłat i prowizji; zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnego drukowania wyciągów za pomocą systemu bankowości elektronicznej, - podawanie w wyciągu bankowym (zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej) przy wpłatach bezgotówkowych podatków i opłat, daty obciążenia rachunku bankowego podatnika, bez opłat i prowizji, - wdrożenie systemu bankowości elektronicznej wraz z zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania oraz przeszkolenie pracowników, - system bankowości elektronicznej musi umożliwiać dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie wszystkich rachunków, podgląd salda każdego rachunku, przeglądanie historii operacji na wszystkich rachunkach, drukowanie wyciągów, przelewów i potwierdzeń przelewu, - udzielanie na hasło osobom upoważnionym informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych w ciągu danego dnia, - wydawanie blankietów czekowych zgodnie z potrzebami zamawiającego, - możliwość lokowania wolnych środków na lokatach krótkoterminowych typu lokata weekendowa - wolne środki z rachunków bieżących będą, zgodnie z dyspozycją zamawiającego, w piątek po zakończeniu dnia bankowego przenoszone na lokatę weekendową, a w poniedziałek rano, przed rozpoczęciem dnia bankowego będą przelewane wraz z odsetkami na rachunek bieżący zamawiającego. Oprocentowanie lokaty będzie ustalane w oparciu o iloczyn stawki WIBID 1M oraz stałego w okresie obowiązywania umowy współczynnika, określonego w złożonej przez wykonawcę ofercie. - przechowywanie depozytów, - wydawania zaświadczeń oraz sporządzenie wydruku historii rachunku, bez opłat i prowizji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33984.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Brańsku, ul. Kościuszki 2a, 17-120 Brańsk, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33984.00
- Oferta z najniższą ceną: 33984.00 oferta z najwyższą ceną: 70944.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RUDKA
więcej: przetargi RUDKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.