eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoŚwiadczenie usług pralniczych - pranie bielizny i odzieży szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Chełmno: Świadczenie usług pralniczych - pranie bielizny i odzieży szpitalnej
Numer ogłoszenia: 33053 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772607, faks 056 6772710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych - pranie bielizny i odzieży szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych - pranie bielizny i odzieży szpitalnej stanowiących własność SP ZOZ Chełmno , z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego , a w szczególności: -przyjmowanie transportem oferenta oznakowanych worków z bielizną z oddziałów szpitalnych -dezynfekcja bielizny -pranie bielizny -suszenie bielizny -maglowanie i prasowanie bielizny -reperacja bielizny -drobne usługi krawieckie -segregowanie, pakowanie i dostarczanie transportem oferenta do siedziby zamawiającego. Wielkość szacunkowego zamówienia zawarta jest w załączniku ofertowym nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - PZP), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 i 24 oraz art. i 44 - ustawy załącznik nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Postanowienie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż oferent - pralnia -posiada barierę higieniczną i spełnia warunki sanitarno - higieniczne zgodne z obowiązującymi przepisami wymaganymi przy praniu bielizny : ogólnoszpitalnej , operacyjnej , noworodkowej , zakaźnej , skażonej , w tym od chorych leczonych cystostatykami i odzieży fasonowej , mopów 4. oświadczenie wykonawcy ,iż pralnia spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22.06.05. W sprawie wymagań jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz.U. Nr. 116 poz. 985z 2005r.. 5. postanowienie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , iż samochody używane przez oferenta na świadczenie usług transportowych dotyczących bielizny szpitalnej i bielizny lecznictwa otwartego, spełniają warunki bezpieczeństwa epidemiologicznego , z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej 6. wykaz wykonanych - od co najmniej 4 zamawiających , w tym minimum 3 szpitali - , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z referencjami potwierdzającymi , że usługi stanowiące przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat 7. oświadczenie wykonawcy ,iż nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi ( podwykonawcy) Zawartość oferty : 1. dokumenty wymienione w punkcie Wykaz dokumentów lub oświadczeń 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 3. oświadczenie o warunkach płatności i niezmienności cen.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - stabilność ceny - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych w ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.