Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Radzionków: CZĘŚĆ NR I. Wykonanie usługi opróżniania koszy, pojemników, kontenerów, wywóz liści wraz z uporządkowaniem przyległego otoczenia oraz obsługi komunalnej imprez na terenie Gminy Radzionków.
CZĘŚĆ NR II. Zbieranie papierów i innych nieczystości z terenów gminnych.
CZĘŚĆ NR III. Wywóz nieczystości stałych wytworzonych na terenach miejskich jednostek organizacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 330559 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ NR I. Wykonanie usługi opróżniania koszy, pojemników, kontenerów, wywóz liści wraz z uporządkowaniem przyległego otoczenia oraz obsługi komunalnej imprez na terenie Gminy Radzionków. CZĘŚĆ NR II. Zbieranie papierów i innych nieczystości z terenów gminnych. CZĘŚĆ NR III. Wywóz nieczystości stałych wytworzonych na terenach miejskich jednostek organizacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie usługi polegającej na: CZĘŚĆ NR I ZAMÓWIENIA. Wykonanie usługi opróżniania koszy, pojemników, kontenerów, wywóz liści wraz z uporządkowaniem przyległego otoczenia oraz obsługi komunalnej imprez na terenie Gminy Radzionków. Część nr I zamówienia realizowana będzie w dwóch zadaniach: Zadanie nr 1. Wykonanie usługi wywozu nieczystości z terenu Gminy Radzionków realizowanej według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego. Zadanie nr 2. Wykonanie usługi wywozu nieczystości z terenu Gminy Radzionków realizowanej według każdorazowego, oddzielnego zlecenia Zamawiającego przy zachowaniu stawek przyjętych w umowie oraz wywóz nieczystości wytworzonych w siedzibie Urzędu Miasta Radzionków. CZĘŚĆ NR II ZAMÓWIENIA. Zbieranie papierów i innych nieczystości z terenów gminnych. CZĘŚĆ NR III ZAMÓWIENIA. Wywóz nieczystości stałych wytworzonych na terenach miejskich jednostek organizacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr I zamówienia stanowi Załącznik nr 1a, który zawiera: wykaz miejsc ustawienia koszy ulicznych, wykaz pojemników na odpady segregowane, harmonogram ustawienia kontenerów na odpady wielkogabarytowe, wykaz wiat przystankowych, opis przedmiotu zamówienia dla wywozu odpadów z miejskich jednostek organizacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr II zamówienia stanowi Załącznik nr 1b, który zawiera harmonogram zbierania papierów i innych nieczystości z terenów gminnych. Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr III zamówienia stanowi Załącznik nr 1c. Ogólne postanowienia dla wszystkich części stanowi Załącznik Nr 1d..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających będzie tożsamy z zakresem zamówienia opisanym w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego i będzie polegał na jego powtórzeniu. Przewiduje się wielkość zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części nr I zamówienia: 7 200,00 zł dla części nr II zamówienia: 2 000,00 zł dla części nr III zamówienia: 2 690,00 zł Zamawiający składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winni wnieść wadium w wysokości ich sumy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca spełnia warunek dysponowania aktualnym zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i w zakresie odbierania odpadów komunalnych z Gminy Radzionków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca spełnia warunek wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegających na: 1) dla części nr I zamówienia: opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy ulicznych, pojemników lub kontenerów na kwotę minimum 258 000,00 zł brutto; 2) dla części nr II zamówienia: zbieraniu papierów i innych nieczystości stałych z terenów miejskich na kwotę minimum 70 000,00 zł brutto; 3) dla części nr III zamówienia: opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy ulicznych, pojemników lub kontenerów na kwotę minimum 96 000,00 zł brutto
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez zbadanie czy Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 1) dla części nr I zamówienia: minimum 250 000,00 zł; 2) dla części nr II zamówienia: minimum 70 000,00 zł; 3) dla części nr III zamówienia: minimum 96 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi Załącznikami od 1a do 1d (w zależności na ile i jakie części zamówienia Wykonawca będzie składał ofertę); 2) Wykonawca przygotuje i dołączy do oferty informację o kolorach worków stosowanych do zbiórki odpadów w koszach Zamawiającego z rozbiciem na poszczególne dni tygodnia (Zamawiający wymaga stosowania 3 różnych kolorów) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca dołączyć wzór, zdjęcie, rysunek pojemnika na odpady segregowane oraz kontenera na odpady wielkogabarytowe, jakie proponuje zastosować - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; 4) Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radzionków - Urząd Miasta Radzionków
ul. Męczenników Oświęcimia 42
41-922 Radzionków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:20, miejsce: Gmina Radzionków - Urząd Miasta Radzionków ul. Męczenników Oświęcimia 42 41-922 Radzionków pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.