Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Nieporęt: Ochrona budynku Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920r. w Stanisławowie Pierwszym.
Numer ogłoszenia: 330613 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920r. w Stanisławowie Pierwszym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dozoru przez jednego agenta ochrony w godzinach wieczornych i nocnych w obiekcie Gimnazjum w Stanisławowie Pierwszym przy ulicy Jana Kazimierza 16D, gm. Nieporęt (od zakończenia zajęć lekcyjnych po południu około godz. 16.00 do rozpoczęcia zajęć rano następnego dnia około godziny 7.00) oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od nauki szkolnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy P.z.p., jeżeli Wykonawca złoży: 1)oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4.Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2)Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3)Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XI.1.ppkt1, 2 i 5 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Warunek wysokości polisy musi być spełniony przez każdego partnera indywidualnie - pkt XI.1. ppkt 6. 4)Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 3)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 5)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ; 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł. 2.Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także: 1)dokument potwierdzający wniesienie wadium; 2)oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie ze wzorem oświadczenia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą: 1)winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2)wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 4.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920r. w Stanisławowie Pierwszym.
Adres:
Ul. Jana Kazimierza 16D
05-126 Nieporęt
w sekretariacie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920r. w Stanisławowie Pierwszym. Adres: Ul. Jana Kazimierza 16D 05-126 Nieporęt w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Pustostanu - budynku admin. w trakcie przekształcania na kancelarię - Szklarki ul. Ceglana 4A
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.