eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów - II postępowanie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 330615 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Katowice: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309845


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska  25, 40032   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 077 777, faks 322 077 395, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.uw.gov.pl/main/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów - II postępowanie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BA.I.272.49.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania częściowe: 1) Zadanie częściowe nr 1 - kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa). Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa) Kod CPV- 55120000-7 (usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji) Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 25 - 28 października 2016 r. szkoleń obronnych pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Termin wykonania zamówienia: 25-28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max 100 osób, min. 60 osób w ramach jednej grupy, w terminach: 25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa. Miejsce: hotel/ośrodek/obiekt usytuowany w ramach jednego obiektu usługowego, o standardzie minimum trzygwiazdkowym potwierdzonym stosowną decyzją Marszałka Województwa Śląskiego, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2) Zadanie częściowe nr 2 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt. " Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni" oraz "Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne". Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 1- "Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni", Temat nr 2 - "Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne". Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1). Termin wykonania zamówienia: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ. 3) Zadanie częściowe nr 3 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt. "Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016" oraz " Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji". Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 3 - "Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016", Temat nr 4 - "Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji". Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1). Termin wykonania zamówienia: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80550000-4
Dodatkowe kody CPV: 55120000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62678.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POD JEDLAMI Sp. z o.o.,  kamil.maroszek@podjedlami.pl,  ul. Cieszyńska 23G,  43-170,  Łaziska Górne,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44564.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44564.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72168.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt. " Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni" oraz "Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT539.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IT@Tomasz Jach ,  poczta@tjach.pl,  ul. Władysława Kniewskiego 4/40,  42-500,  Będzin,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt. " Kodeks postepowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016" oraz " Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postepowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji"
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.