To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-26
Ogłoszenie nr 330615 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Katowice: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309845
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
51425985927000, ul.
ul. Jagiellońska
25,
40032
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 077 777, faks
322 077 395, e-mail
bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.uw.gov.pl/main/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów - II postępowanie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BA.I.272.49.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania częściowe: 1) Zadanie częściowe nr 1 - kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa). Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa) Kod CPV- 55120000-7 (usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji) Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 25 - 28 października 2016 r. szkoleń obronnych pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Termin wykonania zamówienia: 25-28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max 100 osób, min. 60 osób w ramach jednej grupy, w terminach: 25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa. Miejsce: hotel/ośrodek/obiekt usytuowany w ramach jednego obiektu usługowego, o standardzie minimum trzygwiazdkowym potwierdzonym stosowną decyzją Marszałka Województwa Śląskiego, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2) Zadanie częściowe nr 2 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt. " Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni" oraz "Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne". Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 1- "Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni", Temat nr 2 - "Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne". Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1). Termin wykonania zamówienia: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ. 3) Zadanie częściowe nr 3 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt. "Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016" oraz " Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji". Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 3 - "Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016", Temat nr 4 - "Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji". Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1). Termin wykonania zamówienia: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80550000-4
Dodatkowe kody CPV:
55120000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62678.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 44564.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt. " Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni" oraz "Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT539.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt. " Kodeks postepowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016" oraz " Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postepowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.