Ogłoszenie z dnia 2007-06-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychowo: remont nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tychowo, do kontaktów: Andrzej Trzciniecki Krystyna Kuśma, ul. Leona Mroczkiewicza 3b, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3115201 w. 30, fax 094 3115569, e-mail: tychowo@szczecinek.rdlp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.rdlp.szczecinek.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Nadleśnictwa Tychowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi wykonanie : I Remont dróg leśnych przy użyciu mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5mm na łącznej długości 2.446mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 15cm po zagęszczeniu, łączna powierzchnia 9.958,5m2 II Remont dróg leśnych z rozdrobnionego gruzu budowlanego warstwą 20cm po zagęszczeniu na łącznej długości dróg leśnych 1.109mb , średniej szerokości drogi 3,5m, łączna powierzchnia 3.866,5m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku zał. Nr 1 do SIWZ b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na druku zał. Nr 3 do SIWZ d) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie ). Uwaga: na dokumencie pełnomocnictwa lub jego odpisie wymagane potwierdzenie opłaty skarbowej- znaki opłaty skarbowej. 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone do zamawiającego w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem \ za zgodność z oryginałem\. 2. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów , lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy PZP. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcą kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia ( wykonawczego do Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) 5. Złożone wraz z ofertą dokumenty nie podlegają zwrotowi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: I część zamówienia Remont dróg leśnych przy użyciu mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5mm na łącznej długości 2.446mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 15cm po zagęszczeniu, łączna powierzchnia 9.958,5m2 ( lokalizacja: leśnictwa Kopaniewo, Kurozwęcz, Dzięciołowo, Smęcino ) II część zamówienia Remont dróg leśnych z rozdrobnionego gruzu budowlanego warstwą 20cm po zagęszczeniu na łącznej długości dróg leśnych 1.109mb , średniej szerokości drogi 3,5m, łączna powierzchnia 3.866,5m2 ( lokalizacja : leśnictwo Krępa, Nosibądy ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości : - część zamówienia nr 1 ( lokalizacja: leśnictwa Kopaniewo, Kurozwęcz, Dzięciołowo, Smęcino ) - 5.900 złotych ( słownie : pięć tysięcy dziewięćset złotych ) - część zamówienia nr 2 ( lokalizacja : leśnictwa Krępa, Nosibądy) - 2.500 złotych ( słownie : dwa tysiące pięćset złotych ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień / włącznie z członkostwem w Okręgowej Izbie Inżynierskiej / -wykonawcy złożą oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania , -wykonawcy złożą oświadczenie , że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zadania, -wykonawcy złożą oświadczenie , że posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -wykonawcy złożą oświadczenie , że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -wykonawcy złożą oświadczenie , że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy) 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą 4.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania : -wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, ( wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Uwaga : na dokumencie pełnomocnictwa lub jego odpisie wymagane potwierdzenie opłaty skarbowej - znaki opłaty skarbowej. -w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, -wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. -wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu \np. nazwa i adres wykonawcy\ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 6.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku zał. Nr 1 do SIWZ b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na druku zał. Nr 3 do SIWZ d) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie ). Uwaga: na dokumencie pełnomocnictwa lub jego odpisie wymagane potwierdzenie opłaty skarbowej- znaki opłaty skarbowej. 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone do zamawiającego w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem \ za zgodność z oryginałem\. 2. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów , lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy PZP. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcą kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia ( wykonawczego do Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) 5. Złożone wraz z ofertą dokumenty nie podlegają zwrotowi.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/tychowo/przetargi.php?id=28. Opłata: Warunki i sposób płatności: Siwz dostępna bezpłatnie w siedzibie ZAmawiającego w pokoju nr 5 w godz 7-12. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2007, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego pokój nr 16.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: I część zamówienia Remont dróg leśnych przy użyciu mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5mm na łącznej długości 2.446mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 15cm po zagęszczeniu, łączna powierzchnia 9.958,5m2 ( lokalizacja: leśnictwa Kopaniewo, Kurozwęcz, Dzięciołowo, Smęcino ). 1) Krótki opis: I część zamówienia Remont dróg leśnych przy użyciu mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5mm na łącznej długości 2.446mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 15cm po zagęszczeniu, łączna powierzchnia 9.958,5m2 ( lokalizacja: leśnictwa Kopaniewo, Kurozwęcz, Dzięciołowo, Smęcino ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: I część zamówienia Remont dróg leśnych przy użyciu mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5mm na łącznej długości 2.446mb, przy średniej szerokości 3,5m i grubości warstwy jezdnej 15cm po zagęszczeniu, łączna powierzchnia 9.958,5m2 ( lokalizacja: leśnictwa Kopaniewo, Kurozwęcz, Dzięciołowo, Smęcino ). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: II część zamówienia Remont dróg leśnych z rozdrobnionego gruzu budowlanego warstwą 20cm po zagęszczeniu na łącznej długości dróg leśnych 1.109mb , średniej szerokości drogi 3,5m, łączna powierzchnia 3.866,5m2 ( lokalizacja : leśnictwo Krępa, Nosibądy ). 1) Krótki opis: II część zamówienia Remont dróg leśnych z rozdrobnionego gruzu budowlanego warstwą 20cm po zagęszczeniu na łącznej długości dróg leśnych 1.109mb , średniej szerokości drogi 3,5m, łączna powierzchnia 3.866,5m2 ( lokalizacja : leśnictwo Krępa, Nosibądy ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: II część zamówienia Remont dróg leśnych z rozdrobnionego gruzu budowlanego warstwą 20cm po zagęszczeniu na łącznej długości dróg leśnych 1.109mb , średniej szerokości drogi 3,5m, łączna powierzchnia 3.866,5m2 ( lokalizacja : leśnictwo Krępa, Nosibądy ). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI TYCHOWO
więcej: przetargi TYCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Modernizacja odcinków DW 975 - z podziałem na części
- Remont DW nr 724 na odcinku od km 16+469 w miejscowości Obory-Łyczyn do km 17+500 w miejscowości Słomczyn, gmina Konstancin Jeziorna, powiat piaseczyński, woj. mazowieckie - nr postępowania 081/25
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 0+000 do km 1+200 m. Nowy Duninów, od km 8+070 do km 10+945 m. Lucień" - nr postępowania 090/25
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.